اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی سیستم حسابداری بانک کارآفرین

اختصاصی از اینو دیدی بررسی سیستم حسابداری بانک کارآفرین دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی سیستم حسابداری بانک کارآفرین


بررسی سیستم حسابداری بانک کارآفرین

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات74

 

 

مسئولیت صورتهای مالی
1. مسئولیت تهیه و ارائه صورتهای مالی با هیأت مدیره یا سایر ارکان اداره کننده واحد تجاری است .
اجزای صورتهای مالی
2. مجموعه کامل صورتهای مالی شامل اجزای زیر است :
الف . صورتهای مالی اساسی :
1. ترازنامه ،
2. صورت سود و زیان ،
3. صورت سود و زیان جامع ، و
4. صورت جریان وجوه نقد .
ب . یادداشتهای توضیحی .
ملاحظات کلی
ارائه مطلوب و رعایت استانداردهای حسابداری
3. صورتهای مالی باید وضعیت مالی ، عملکرد مالی و جریانهای نقدی واحد تجاری را به نحو مطلوب ارائه کند . تقریباً در تمام شرایط ، اعمال مناسب الزامات استانداردهای حسابداری همراه با افشای اطلاعات اضافی در صورت لزوم ، منجر به ارائه صورتهای مالی به نحو مطلوب می شود .
4. هر واحد تجاری که صورتهای مالی آن طبق استانداردهای حسابداری تهیه و ارائه می شود باید این واقعیت افشا کند . در صورتهای مالی نباید ذکر کرد که این صورتها طبق استانداردهای حسابداری تهیه شده است ، مگر اینکه در تهیه صورتهای مزبور مفاد تمام الزامات مندرج در استانداردهای مربوط رعایت شده باشد .
5. بکارگیری نامناسب استانداردهای حسابداری ، از طریق افشا در یادداشتهای توضیحی ، جبران نمی شود .
6. در موارد بسیار نادر ، چنانچه مدیریت واحد تجاری به این نتیجه برسد که رعایت یکی از الزامات استانداردهای حسابداری ، صورتهای مالی را گمراه کننده می سازد و بنابراین انحراف از آن به منظور دستیابی به ارائه صورتهای مالی به نحو مطلوب ضروری است ، باید موارد زیر را افشا کند :
الف . این مطلب که بنا به اعتقاد مدیریت واحد تجاری ، صورتهای مالی ، وضعیت مالی ، عملکرد مالی و جریانهای نقدی واحد تجاری را به نحو مطلوب منعکس می کند ،
ب. تصریح اینکه صورتهای مالی از تمام جنبه های با اهمیت مطابق با استانداردهای حسابداری می باشد ، به استثنای انحراف از الزامات یک استاندارد حسابداری که به منظور ارائه مطلوب صورتهای مالی انجام گرفته است ،


دانلود با لینک مستقیم


بررسی سیستم حسابداری بانک کارآفرین

دانلود پاورپوینت اصول برنامه ریزی آموزشی

اختصاصی از اینو دیدی دانلود پاورپوینت اصول برنامه ریزی آموزشی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت اصول برنامه ریزی آموزشی


دانلود پاورپوینت اصول برنامه ریزی آموزشی

این محصول در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش در 293 اسلاید می باشد.

اسلاید 5

توجه مهّم 

در وضعیت منابع درسی رشته علوم تربیتی جهت درس اصول  برنامه ریزی آموزشی دو منبع منظور شده است تحت عنوان : فرایند برنامه ریزی آموزشی ؛ مؤلف یا مترجم : یونسکو ؛ مترجم : فریده مشایخ برنامه ریزی آموزشی چیست ؟ . مؤلف : فیلیپ کومز؛ مترجم : محمّد برهان منش  که ابتدا اسلایدهای خلاصه محتوای منبع اول و در ادامه منبع دوم آمده است .

اسلاید 6

آشنایی با کتاب فرایند برنامه ریزی 

دانشجویان پس از گذراندن مقدمات برنامه ریزی آموزشی در این کتاب که هفتمین جلد  از یک مجموعه گسترده مواد آموزشی است که در زمینه  برنامه ریزی آموزشی به منظور اشاعه مفاهیم    و روشهای این زمینه توسط بخش سیاست گذاری و برنامه ریزی آموزشی سازمان یونسکو تهیه شده  ، کتاب مذبور از 6 بخش تشکیل شده که برای طیف گسترده ای از افراد دست اندرکار تهیه ، اجرا و ارزیابی برنامة آموزشی کشور می تواند مفید باشد .


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت اصول برنامه ریزی آموزشی

اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک راهکار های جذاب نظم و انضباط را در محیط .......در دانش آموزان نهادینه سازم

اختصاصی از اینو دیدی اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک راهکار های جذاب نظم و انضباط را در محیط .......در دانش آموزان نهادینه سازم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک راهکار های جذاب نظم و انضباط را در محیط .......در دانش آموزان نهادینه سازم


اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک راهکار های جذاب نظم و انضباط را در محیط .......در دانش آموزان   نهادینه سازم

 

 

 

 

 

 

 

فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه:33

چکیده

همه مدیران و دبیران دوست دارند که مدرسه ای منظم، مرتب، آرام و همراه با ادب و احترام داشته باشند، اما، متأسفانه به علت نداشتن نگرش ها و بکار نگرفتن روش های مناسب، آن گونه که باید موفق نیستند. دلیل اصلی آن این است که نگرش آن ها، شاید یک نگرش تربیتی و مبتنی بر رفتار شناسی نبوده و بدون درک علت می خواهند ظاهر رفتار افراد را اصلاح کنند. نگرش قدیمی مبصر مآبانه و انضباط مدار که از دانش آموزان می خواست موی سر و ناخن ها خود را کوتاه کنند، در یک صف راه بروند و با روش های متحدالشکلی و بدون چون و چرا عمل کنند، در آموزش و پرورش فعلی جهان کاربرد موفقیت آمیزی ندارند. اکنون مجموعه ی درک و اطلاعات دانش آموزان با مجموعه ی درک و اطلاعات دانش آموزان پنجاه سال قبل قابل مقایسه نیست و ما به عنوان مدیر یا دبیر نمی توانیم این واقعیت را نادیده بگیریم.

آموزش و پرورش جدید صحنه ای از یادگیری های متقابل از همه رسانه ها، افراد و تأثیرات فرهنگی همه جوامع است. خیلی از دانش آموزان از کوچک ترین وقایع جهان و محیط قبل از دبیران و مدیران خود آگاه می شوند و انتظارات خاصی از آن ها دارند. در چنین شرایطی، تغییر و اصلاح رفتار تابع درک عمیق علل رفتار است. به همین دلیل برای برقراری انضباط و اصلاح رفتار باید دبیران و مدیران اصول رفتار شناسی و برقراری انضباط را درک و نگرش های درست و عالمانه ای نسبت به آن داشته باشند تا در کارهای پرورشی خود موفق باشند.

اینجانب …. در اقدام پژوهی فوق تلاش نموده ام تا نظم و انضباط را در بخصوص در حیطه کاری خودم و کارگاه برقرار ساخته و راهکار های آن را در اختیار همکاران گرامی قرار دهم.

مقدمه

دشواری کنترل دانش آموزان با توجه به ویژگی های سنی آنها روز به روز روبه افزایش است. بسیاری از دبیران و مدیران از برخورد با مسائل انضباطی دانش‌آموزان احساس ناتوانی می کنند و به طور معمول ممکن است برخورد های نامناسبی با این رفتار ها داشته باشند. در زمینه‌ی بی ‌انضباطی دانش‌آموزان، عوامل اجرایی آموزشگاه ها باید پاسخگوی سوالاتی از قبیل این سوالات باشند. 1 بی‌انضباطی چیست و چگونه می توان انضباط را آموخت؟ 2- چگونه می توان از بروز رفتار های نا مناسب دانش‌آموزان که نظم و انضباط کلاس را مختل می‌کنند جلوگیری کرد؟ 3 علل بی انضباطی دانش‌آموزان کدامند؟ 4 چگونه میتوان این رفتارهارا کاهش داد یا از بین برد ؟

نظم و انضباط تعاریف متعددی دارد. عده‌ای کنترل رفتار فراگیرندگان و تسلط بر عوامل رفتاری آنان را انضباط می نامند, برخی معتقدند؛ نظم و انظباط شامل هر نوع سازماندهی در محیط مدرسه است، به نحوی که سبب افزایش یادگیری ‌شود.«انضباط عبارت است از :اعمال قواعد و مقرراتی که یادگیری را تسهیل می‌کند و اخلال در کلاس را به حداقل کاهش می دهد». «انضباط بدان دسته از اعمال اطلاق می‌شود که مانع سر زدن رفتارهایی از دانش آموز است که فعالیت را مختل یا تهدید به اخلال می کند» در جایی دیگر بی‌انضباطی را اینگونه تعریف می کنند :«هر نوع رفتاری که از ارزش‌های پذیرفته شده جامعه به دور است (با توجه فرهنگ)و دارای تکرار شدت و مداومت است و در زمانها و مکانهای متعدد اتفاق می افتد و همچنین رفتاری است که با درماندگی و کاهش کارایی فرد همراه است».

با وجود تعاریف بالا بی انضباطی را می توان اینگونه تعریف کرد : انجام دادن هر عمل یا رفتار پذیرفته نشده و نا معقول توسط دانش‌آموز که سازماندهی مدرسه را مختل یا تهدید به اخلال می کند و باعث کاهش کارایی دبیر و دانش‌آموزان شده و دبیر را در رسیدن به هدف اصلی خود باز می دارد.

 

 

بیان مسئله

هدف از نظم و انضباط در آموزش و پرورش آن است که دانش‌آموزان را با مقررات مدرسه هماهنگ ساخته و محیط یادگیری را معنی‌دارتر و تمایلات و غرایز طبیعی و فطری آنها را در جهتی مطلوب هدایت و راهنمایی کند.

در مقابل، بی‌انضباطی و بی‌نظمی را می‌توان اینگونه تعریف کرد: انجام دادن هر عمل یا رفتاری به وسیله دانش‌آموز که سازماندهی مدرسه و فعالیت‌های کلاس را مختل یا تهدید به اخلال می‌کند. ایزابل کلاک، بی‌انضباطی را رفتاری می‌داند که از طرف تعدادی از دانش‌آموزان انجام می‌شود و مشکلاتی را برای دبیر به وجود می‌آورد و دبیر را در راه رسیدن به هدف که ارتقای تحصیلی دانش‌آموزان است، با مشکل روبرو ‌کرده و مانع از پیشرفت کار تحصیلی می‌شود و رفتار آنان، نامعقول و نامنظم است.

می‌دانیم که انضباط اخلاقی و رفتاری دانش‌آموزان می‌تواند روی آموزش اثرگذار باشد. بنابراین، پرورش همراه آموزش مهم جلوه می‌کند. دانش‌آموزان باانضباط می‌توانند مسؤلیت‌های مهم مدرسه را به عهده بگیرند و در آینده نیز جامعه، به خوبی پذیرای این افراد است.


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک راهکار های جذاب نظم و انضباط را در محیط .......در دانش آموزان نهادینه سازم

تحقیق در مورد اصول مدیریت کیفیت

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق در مورد اصول مدیریت کیفیت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد اصول مدیریت کیفیت


تحقیق در مورد اصول مدیریت کیفیت

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه: 14
فهرست مطالب:

چکیده

 

اصل اول: تمرکز بر مشتری (Customer Focus)

اصل دوم: رهبری در مدیریت (Leadership)

اصل سوم: مشارکت کارکنان (Involvement of people )

اصل چهارم: رویکرد فرایندی (Process approach)

اصل پنجم: رویکرد سیستمی به مدیریت (System approach to management)

اصل ششم: بهبود مستمر (Continual improvement)

اصل هفتم: تصمیم گیری بر مبنای واقعیت ها (Factual approach to decision making)

 

اصل هشتم: ارتباط سودمند و دوطرفه با تامین کنندگان (Mutually beneficial supplier relationships )

چکیده

این سند هشت اصل مدیریت کیفیت که در استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای سری ایزو 9000-2000 کاربرد دارد را معرفی می‌نماید. مدیریت ارشد هر سازمان می‌تواند از این اصول بعنوان چارچوبی برای راهنمایی سازمان خویش به منظور بهبود عملکرد ها استفاده نماید.

اصل اول: تمرکز بر مشتری (Customer Focus)

هر سازمانی به مشتریان خود وابسته است و باید نیازهای حال و آینده آنان را درک نماید و نیازمندی های مشتریان خود را برآورده نماید. علاوه بر این سازمان ها باید برای عبور از انتظارات مشتریان خود برنامه ریزی و تلاش نمایند.

تمرکز بر مشتری و درک نیازهای حال و آینده او باعث پاسخگویی منعطف و سریع سازمان به فرصت های بازار و در نتیجه افزایش سود سهام و سهم بازار برای سازمان خواهد شد.

رضایت مشتریان با افزایش اثربخشی بکارگیری منابع سازمان، افزایش یافته و بهبود وفاداری مشتری به سازمان باعث ماندگاری در تجارت می گردد.

بکارگیری اصل تمرکز بر مشتری عموما باعث می گردد که سازمان:

  • برای درک نیازها و انتظارات مشتریان تحقیقات لازم را صورت دهد.
  • از ارتباط اهداف سازمانی با نیازها و انتظارات مشتریان اطمینان حاصل نماید.
  • ارتباطات درون سازمانی را در راستای نیازها و انتظارات مشتریان هدایت نماید.
  • رضایت مشتریان را اندازه گیری نموده و بر مبنای نتایج حاصل از آن اقدام نماید.
  • ارتباطات با مشتریان را به صورت سیستمی مدیریت نماید.
  • از وجود توازن بین رضایتمندی مشتریان و سایر ذینفعان سازمان (نظیر مالکین، کارکنان، سرمایه گذاران، انجمن ها و مجامع محلی) اطمینان حاصل نماید.

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد اصول مدیریت کیفیت

دانلود مقاله اصول و روشهای تربیت در اسلام

اختصاصی از اینو دیدی دانلود مقاله اصول و روشهای تربیت در اسلام دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله اصول و روشهای تربیت در اسلام


دانلود مقاله اصول و روشهای تربیت در اسلام

بحث از دین و تربیت همیشه مورد توجه اندیشمندان تربیتی بوده و بشر همواره به دنبال آرمان خواهی و کمال طلبی خود در شیوه های تربیتی به دین و ارزش های الهی علاقه وافری نشان می داده است. هر چند پس از رنسانس و گسترش علم گرایی و غرور ناشی از آن و طرح «تقابل علم و دین» و جا افتادن این تفکر به لحاظ ضعف های موجود در دین مسیحیت و مبلغان و عالمان آن و به حاشیه رانده شدن دین تربیت دینی نیز مورد غفلت قرار گرفت.

اما پس از مواجهه ی انسان با تبعات این غفلت زدگی و گرفتاری او با تبعات جامعه صنعتی و زندگی مادی و بروز مشکلات متعدد فردی و اجتماعی ضرورت نگاهی دوباره به تربیت دینی احساس شد؛ که در این میان نظرات مختلفی به چشم می خورد.

  1. عدّه ای با طرح عدم دخالت دین در تربیت انسان و ناکارآمدی آموزه های دینی که ناشی از نگاه منفی به دین و عدم شناخت دقیق از مکتب تربیتی آن است. این بحث را همچنان رویکردی به مباحث قدیمی و مربوط به زمان نابالغی علم، تلقی می کنند.

آنان تربیت را تنها بر مدار عقل و شناخت انسان از خودش استوار می سازند، و قائل اند که تنها علم، قابلیت شناسایی دقیق از آدمی را دارد؛ در این دیدگاه رابطه ای میان دین و تربیت وجود ندارد.

  1. با ابطال نظریه علم گرایی مطلق، گرایشی به مباحث دینی و معنوی بروز کرد، اما در این رهیافت نیز بسیاری از ندیشمندان غربی رویکرد انسان را به دین غیر وحیانی و انسان محور کافی دانسته و راه های تربیتی برگرفته از آن را نیز برای هدایت انسان در مسیر پر پیچ و خم زندگی کافی می دانند. در این نگاه، ملاک انسان، و نیازهای او و رفع آنها است. و در موارد نیاز به دین رجوع می کند و با خرد خود از آن بهره می جوید، اما هرگز خود را در اختیار دین قرار نمی دهد و نمی گذارد دین با راه های تربیتی خود برای او تصمیم گیری کند.
  2. با توجه به ناکارآمدی دین (انسان محور) در همه ی شؤون و عرصه های زندگی و همه جانبه نیازهای مادی و معنوی او، ضرورت رویکرد به (دین وحیانی) احساس می شود. در این نگاه به دین، که دارای رویکردی زندگی مدار نیز می باشد، دین در زوایای مختلف زندگی، نقش آفرینی می کند و در متن زندگی حضور جدی و پررنگی دارد و پاسخگوی همه ی نیازهای اوست. در این نگاه به دین بحث از «دین و روش های تربیتی» ضرورت می یابد زیرا:

بر این باوریم که خالق یکتا که به وجود آورنده و «ربّ» اوست بهتر از هر کسی انسان را می شناسد و بر نقاط ضعف و قوت او آگاه است و کامل ترین راه را دانسته و بهترین مقصد نهایی را برای او رقم زده است.

شامل 43 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله اصول و روشهای تربیت در اسلام