اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد تعریف برنامه ریزی

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق در مورد تعریف برنامه ریزی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد تعریف برنامه ریزی


تحقیق در مورد تعریف برنامه ریزی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:53

 فهرست مطالب

تعریف برنامه ریزی

 

سرشت برنامه ریزی

 

  • یاریهای برنامه ریزی به فرض و هدف های سازمان:
  • اهمیت نخستین برنامه ریزی:
  • گسترش برنامه ریزی:
  • کار آمدی در به نتیجه رسیدن برنامه ها:
  • غرض ها یا ماموریت ها:
  • هدف:
  • راهبردها:
  • روش های کار:
  • دستورها:

 

7-برنامه ها

 

برنامه ریزی یعنی آنکه از میان گزینه های گوناگون به برگزیدن راه های کنش آینده سازمان به گونه ی کلی پرداخته شود و برای هر یک از بخش های سازمان نیز چنین گزینشی صورت بگیرد. این کار مستلزم برگزیدن هدف های سازمان و مقاصد هر بخش و تعیین راه های دستیابی به آن هاست . از این رو برنامه ها برای دستیابی به هدف های از پیش تعیین شده روشی عقلایی فراهم می آورند. برنامه ریزی همچنین بر نو آفرینی مدیریت سخت دلالت دارد.

 

برنامه ریزی میان جایی که هستیم با جایی که می خواهیم بدان جا برویم پلی می سازد و موجب می شود تا آنچه را که در غیر آن حالت شکل  نمی گیرد پدید آید. با آنکه به ندرت می توانیم آینده ای درست پیش بینی کنیم و با آنکه عامل های بیرون از نظارت ما می توانند با بهترین برنامه های تهیه شده معارض گردند. تا زمانیکه ما به برنامه ریزی بپردازیم پیش آمدها را به بخت وا می گذاریم . برنامه ریزی فکری دشوار است که لازم می سازد کنش را تعیین کنیم و تصمیم های خود را بر پایه هدف شناخت و برآوردهای سنجیده استوار سازیم.

 

سرشت برنامه ریزی

 

ما می توانیم با بررسی چهار جنبه ی عمده برنامه ریزی سرشت اصلی آن را آشکار سازیم:

 

  • یاریهای رنامه ریزی به فرض و هدف های سازمان.
  • اهمیت نخستین آن در میان کارهای ویژه ی مدیر
  • گسترش و پراکندگی آن.
  • کار آمدی در به نتیجه رساندن برنامه ها
  • یاریهای برنامه ریزی به فرض و هدف های سازمان:

 

مقصود هر برنامه و دیگر طرحهای کمکی آن یاری دادن به دستیابی به غرض و هدف های سازمان است. این اصل از سرشت کارهای سازمان یافته بدست می آید که سازمان برای دستیابی به هدف گروه از راه همکاری ارادی پدید می آید.

 

  • اهمیت نخستین برنامه ریزی:

 

چون عملیات مدیریت در سازمان دهی ،به کار گماری نیروی انسانی هدایت کردن و نظارت کردن برای یاری دادن – دستیابی به هدف های سازمان طراحی می شوند بنابر این برنامه ریزی به گونه ی منطقی پیش از دیگر وظیفه های مدیریت می آید با آنکه در عمل همه ی وظیفه های مدیریت می آید با آنکه در عمل همه ی وظیفه های مدیریت در یک نظام کنش به هم پیوسته می شوند برنامه ریز سرشتی یگانه دارد چون به کار برقراری هدف های ضرور در کوشش های گروهی می پردازد. افزوده بر آن یک مدیر باید به برنامه ریزی بپردازد تا پی ببرد که چه نوع از پیوندهای سازمانی و شاستگی های شخصی نیاز هست. در چه راهی زیر دستان باید راهنمایی شوند و چه نوع نظارت را باید به کار بست . و البته اگر قرار باشد همه دیگر وظیفه های مدیریت اثر بخش و کارساز باشند باید آن ها را نیز برنامه ریزی کرد.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد تعریف برنامه ریزی

دانلود مقاله رابطه انبوه سازی و رشد جمعیت

اختصاصی از اینو دیدی دانلود مقاله رابطه انبوه سازی و رشد جمعیت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله رابطه انبوه سازی و رشد جمعیت


دانلود مقاله رابطه انبوه سازی و رشد جمعیت

 همراه با رشد شتابان شهر نشینی مسئله تأمین مسکن همواره به عنوان اولین مسئله مهم اقتصادی و اجتماعی در جوامع شهری تبدیل شده است . رشد سریع شهرنشینی در کشورها توسعه منابع وامکانات برای پاسخگویی به نیاز افراد به سرپناه را تحت فشار قرار داده است در کشورها به دنبال رفع مشکل تأمین مسکن از طرف وزارت مسکن سیاستهای مختلفی اعمال شده است یکی از این سیاستها سیاست انبوه سازی مسکن می باشد

 در این پروژه سعی شده است که این سیاست را که به عنوان راه حلی برای مشکل کمبود مسکن در شهرها اعمال شده است بطور موردی در شهر یزد مورد ارزیابی قرار گیرد .

 اهمیت موضوع تا آن حد است که مسکن امروزه به عنوان یکی کالای اساسی بیشترین انگیزه خانوارها به منظور پس انداز ایجاد می کند . همچنین بیشترین میزان اشتغالزایی را در بین فعالیتهای اقتصادی مربوط به بخش مسکن می باشد

 به همین منظور هر سیاستی که به مرحله اجرا می رسد در صورت عدم کارایی تأثیرات کلانی برروی اقتصاد کشور سرمایه ملی و هزاران فاکتور دیگر خواهد گذاشت.

در این مقاله سعی بر آن شده است که کارایی این سیاست که به عنوان راه حلی برای مشکل کمبود مسکن در شهرها اعمال شده است بطور موردی در شهر یزد مورد ارزیابی قرار گیرد .

هدفی که زمینه ساز حرکت در این تحقیق می باشد

 بررسی کارایی سیاست انبوه سازی در مقابل تک سازی با استفاده از نظرات افراد ساکن دراین مجتمع ها می باشد به دنبال رسیدن سئوالاتی که مطرح شد بااستفاده از روش تحلیل تجربی حرکت کردیم و در طی کار از روش تکمیل پرسشنامه جهت  اثبات فرضیه های پیش بینی شده استفاده شد و نتایج ارزیابی نیز در طول پروژه ارائه شده است .

شامل 40 صفحه فایل  word قابل ویرایش



دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله رابطه انبوه سازی و رشد جمعیت

دانلود نقشه آتوکد 1:2000 محدوده اراضی شمال کن

اختصاصی از اینو دیدی دانلود نقشه آتوکد 1:2000 محدوده اراضی شمال کن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود نقشه آتوکد 1:2000 محدوده اراضی شمال کن


دانلود نقشه آتوکد 1:2000 محدوده اراضی شمال کن

 در این بخش شیت نقشه آتوکد 1:2000 محدوده اراضی شمال کن در تهران برای دانلود قرار داده شده است. تصویر پیشنمایش مربوط به همین محصول می‌باشد.  در ذیل فایل ایندکس موقعیت دقیق این نقشه آمده است. در صورت تمایل می‌توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود فرمایید.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود نقشه آتوکد 1:2000 محدوده اراضی شمال کن

ترجمه مقاله Location Based Self Adaptive Routing Algorithm for Wireless Sensor Networks in Home Automation

اختصاصی از اینو دیدی ترجمه مقاله Location Based Self Adaptive Routing Algorithm for Wireless Sensor Networks in Home Automation دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
ترجمه مقاله Location Based Self Adaptive Routing Algorithm for Wireless Sensor Networks in Home Automation

Location Based Self Adaptive Routing Algorithm for Wireless Sensor Networks in Home Automation

Abstract

The use of wireless sensor networks in home automation (WSNHA) is attractive due to their characteristics of self-organization, high sensing fidelity, low cost, and potential for rapid deployment. Although the AODVjr routing algorithm in IEEE 802.15.4/ZigBee and other routing algorithms have been designed for wireless sensor networks, not all are suitable for WSNHA In this paper, we propose a location-based self-adaptive routing algorithm for WSNHA called WSNHA-LBAR. It confines route discovery flooding to a cylindrical request zone, which reduces the routing overhead and decreases broadcast storm problems in the MAC layer. It also automatically adjusts the size of the request zone using a self-adaptive algorithm based on Bayes’ theorem. This makes WSNHA-LBAR more adaptable to the changes of the network state and easier to implement. Simulation results show improved network reliability as well as reduced routing overhead.

 

الگوریتم مسیریابی خود تطبیقی مبتنی بر مکان برای شبکه های حسگر بی سیم در اتوماسیون خانگی

چکیده

استفاده از شبکه های گیرنده بی سیم در اتوماسیون داخلی (WSNHA) به دلیل خصوصیات خود سازماندهی ، دقت دریافت بالا، هزینه پایین، و پتانسیل هایی برای گسترش سریع جالب توجه می باشند. اگرچه الگوریتم مسیریابی در IEEE 802.15.4/ZigBee  و الگوریتم های مسیریابی دیگر برای شبکه های گیرنده بی سیم طراحی شده است، تمام آن ها برای WSNHA مناسب نمی باشد. در این مقاله، ما یک الگوریتم مسیریابی منطقی بر مبنای موقعیت برای شبکه های گیرنده بی سیم را برای WSNHA به نام WSNHA-LBAR مطرح می کنیم. آن مجموعه ای از مسیرهای اکتشافی را برای نواحی درخواستی استوانه ای محدود کرده، که مسیرهای بالاسری را کاهش داده و مشکلات مربوط به طوفانی از موارد منتشر شده را کمتر می کند. آن همچنین به صورت اتوماتیک اندازه نواحی درخواستی را با استفاده از الگوریتم خود انطباقی بر اساس قضیه بیزی تطبیق می دهد. این موارد WSNHA-LBAR را نسبت به تغییرات وضعیت شبکه سازگارتر کرده و برای اجرا آسان تر می کند. نتایج شبیه سازی بهبودی را در اعتبار شبکه ایجاد کرده و همچنین مسیربابی بالاسری را کاهش می دهد.

 

  • سال : 2011
  • تعداد صفحات انگلیسی پی دی اف : 15
  • تعداد صفحات فارسی ورد : 26

 

 ( لینک دانلود مقاله همراه با ترجمه فارسی رو از لینک زیر دانلود کنید )


دانلود با لینک مستقیم


ترجمه مقاله Location Based Self Adaptive Routing Algorithm for Wireless Sensor Networks in Home Automation

دانلود تحقیق تولید سبزیجات خشک و انواع برگه میوه ها

اختصاصی از اینو دیدی دانلود تحقیق تولید سبزیجات خشک و انواع برگه میوه ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق تولید سبزیجات خشک و انواع برگه میوه ها


دانلود تحقیق تولید سبزیجات خشک و انواع برگه میوه ها
  • مقدمه
  • انواع سبزی

1-2 پیاز و اقسام آن

2-2 موسیر و اقسام آن

3-2 نعنا ع و اقسام آن

4-2 تره و اقسام آن

5-2 تره تیزک و اقسام آن

6-2 جعفری و اقسام آن

    7-2 ریحان و اقسام آن

    8-2 گشنیز و اقسام آن

     9-2 شنبلیه و اقسام آن

3- روش تولید انواع سبز ی خشک

4- حداقل تجهیزات مورد نیاز برای تولید پودر سیر و پیاز

5- تولید برگه میوه جات

1-5 طبقه بندی میوه ها

2-5 زرد آلو و برگه آن

3-5 هلو و برگه آن

6- روش تولید برگه میوه

1-6 اصول آماده سازی

2-6 جداسازی

3-6 جدا سازی قسمتهای زائد

4-6 لکه گیری

5-6 تجهیزات خرد کن

6-6 خشک کردن

7-6 گوگرد زنی

8-6 بسته بندی محصول

7- آزمایشات و مواد و تجهیزات

 

نگهداری مواد غذایی به طریقه ی خشک کردن یکی از قدیمی ترین روش هاست. مردم قدیم میوه ها ، سبزیها ، گوشت و ماهی را در فصول پربار در گرمای خورشید و یا کنار آتش و دود خشک می کردند تا در فصول کمیابی به مصرف برسانند. اکر چه بشر هزاران سال است که مواد غذایی را بدین طریق خشک می کرده ولی شروع اصلی کنسرو اسیون غذاها با خشک کردن مصنوعی مربوط به حدود 200 سال قبل است . این عمل بدان معنی است که بجای گرمای خورشید از یک منبع حرارتی کوچکتر استفاده کنند تا خشک کردن در محیطی هاست. مردم قدیم میوه ها ، سبزیها ، گوشت و ماهی را در فصول پربار در گرمای خورشید و یا کنار آتش و دود خشک می کردند تا در فصول کمیابی به مصرف برسانند. اکر چه بشر هزاران سال است که مواد غذایی را بدین طریق خشک می کرده ولی شروع اصلی کنسرو اسیون غذاها با خشک کردن مصنوعی مربوط به حدود 200 سال قبل است . این عمل بدان معنی است که بجای گرمای خورشید از یک منبع حرارتی کوچکتر استفاده کنند تا خشک کردن در محیطی کوچکتر و با کنترل بیشتر انجام گیرد. بدین منظور در سال 1795 میلادی اولین سیستم ( راژمان) خشک کن توسط دو نفر فرانسوی برای خشک کردن سبزیها ساخته شد. در این سیستم از هوای گرم 41 درجه سانتیگراد استفاده می شد.

خشک کردن حبوبات و غلات در مزارع پس از درو تا حدی که قابل انبار بشوند عملی لازم و بسیار کم خرج است. با اینکه خشک کردن سبزیها و میوه ها با گرمای خورشید بسیار اقتصادی است ولی بعضی اوقات عوامل جوی از جمله بارندگی و رطوبت زیاد یا بادهای شدید بشر را اجبارا به خشک کردن مصنوعی وادار کرده است عوامل دیگری از قبیل آلودگی وجود گرد و خاک و حمله ی حشرات و پرندگان عمل خشک کردن طبیعی را مشکل می سازد.

شامل 34 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق تولید سبزیجات خشک و انواع برگه میوه ها