موضوع:
دانلود فایل فلش فارسی Alcatel one touch 5020T با لینک مستقیم
میتوانید فایل فلش این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید
با تشکر
دانلود فایل فلش فارسی آلکاتل Alcatel one touch 5020T با لینک مستقیم
موضوع:
دانلود فایل فلش فارسی Alcatel one touch 5020T با لینک مستقیم
میتوانید فایل فلش این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید
با تشکر
معمولا نقاشیها و عکسهای قدیمی دارای ارزش زیادی برای افراد هستند. با گذشت زمان ، عوامل طبیعی یا انسانی موجب ایجاد آسیبهایی در این نقاشیها و عکسها میشود که به صورت ترکهایی در نقاشی ، عکس و یا جلای روی آن ایجاد میشود. این ترکها در اثر خشک شدن جوهر و انقباض آن ، رطوبت هوا و انبساط کاغذ عکاسی یا بوم نقاشی ، عوامل مکانیکی نظیر خراشیدگی یا تاخوردن و ... بوجود میآیند.
وجود این ترکها بر روی نقاشی و یا عکس نا خوشایند بوده و موجب میشود که تصویر به خوبی رؤیت نگردد لذا میتوان از پردازش تصویر دیجیتالی کمک گرفت و پس از دیجیتالی کردن این عکسها و نقاشیها ، اقدام به شناسایی و حذف این آسیبها نمود.
این تکنیک شامل مراحل زیر است :
هیچ الگوریتم کاملا اتوماتیکی برای این کار وجود ندارد و برای گرفتن نتایج خوب ، به خصوص در مرحلهی شناسایی ترکها ، اندکی تعامل با کاربر مورد نیاز است تا نتایج بهینه حاصل آید. تنوع ساختاری ترکها باعث شده است که تعامل با کاربر امری اجتناب ناپذیر بوده و هر الگوریتم خودکاری با شکست مواجه گردد. تمام مراحل الگوریتم میتواند به صورت بلادرنگ[1]پیادهسازی گردد تا کاربر اثر تنظیم پارامترها را مشاهده نموده و برای گرفتن بهترین نتیجه ، آنها را تغییر دهد.
در ادامه ، در بخش دوم ، فرآیند تشخیص ترکها ، در بخش سوم دو روش برای جدا سازی ترکها از نواحی به اشتباه ترک تلقی شده و در بخش سوم فرآیند پر کردن ترکها را بررسی مینماییم .
بخش دوم : شناسایی ترکها
ترکها معمولا دارای روشنایی[2] متفاوت با تصویر هستند. نقاشیها معمولا بر بومهای سیاه کشیده میشوند لذا ترکهای موجود در آنها دارای روشنایی پایین و به رنگ سیاه دیده میشوند یعنی ترکها از نواحی اطراف خود تیرهتر هستند. در عکسهای فتوگرافی از آنجا که عکس بر کاغذ سفید چاپ میشود ترکها روشن و به رنگ سفید دیده میشوند یعنی از نواحی اطراف خود روشنتر هستند. با توجه به مطالب گفته شده ، میتوان شناسایی ترکها را بر اساس میزان روشنایی انجام داد. در این مقاله الگوریتم شناسایی ترکها بر پایهی تبدیل top-hat مورد بررسی قرار گرفته است.
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه: 45
فهرست مطالب:
چکیده
پیش گفتار
فصل اول
اهمیت و فواید آموزش
فوائد سازمانی قواعد فردی قواعد اجتماعی و برون سازمانی
تعریف هدف ویژگیها
آموزش چیست؟ فرایند آموزش
فصل دوم
آموزش و پرورش مدیران
فرایند پرورش مدیران برنامه ریزی آموزش مدیران سرپرستان روشهای آموزش و پرورش مدیران
روش کارگردی( چرخش درمشاغل مختلف)
برنامه جانشینی انجام وظایف خودآموزی آموزشهای دانشگاهی مدیریت
فصل سوم
محاسبه اثرات آموزش
خلاصه و نتیجه گیری
چکیده
گرچه پرورش مدیران در گذشته با سودآوری موسسه ارتباط نزدیکی داشته لذا امروزه چهره دیگری یافته است مدیران ارشد سازمانها دریافتهاندکه تلاشهای آموزشی درست برای تداوم بالندگی کارکنان جهت تصدی مشاغل مدیریتی الزامی است.
تمامی برنامه های آموزشی سازمانهای بزرگ بر اصول مدیریت حرفه ای تاکید دارند که این برنامه ها با ارائه دانش و اطلاعات در زمینه های برنامه ریزی سازماندهی رهبری نظارت و تصمیم گیری به منزله ابزاری برای دستیابی به مدیریتی اثر بخش عمل می کنند.
برای برنامه های بالندگی مدیریت میتوان از طرحهای گوناگون بهره برد. تمرینهای مختلف یادگیری تجربی، نمونه های پژوهشی، آموزشهای دانشگاهی و مدیریت شورایی ظاهراً نیازهای آنان را به خوبی تامین میکند. مربی باید آموزشها را به شیوه ای ارائه نماید تا شرکت کنندگان بتوانند مطالب را تجربه کرده و آن را تحلیل نمایند وسرانجام عمل کنند از این رو مربیان بالنده کردن مدیران آموزش نمی دهند بلکه به مدیران کمک می کنند تا مهارت ها ودانش خود را گسترش دهند.
پیش گفتار
مدیریت منابع انسانی علمی است که با استفاده از آن میتوان ضمن کنترل و پایین آوردن هزینه های جاری بهره دهی سازمان را بالا برد و یا ماموریت سازمان را به انجام رساند ویکی از راههای رسیدن به این هدف آموزش کارکنان و نیز تربیت مدیران سازمان بوده که از وظایف مدیران منابع انسانی است.
بدیهی است هر سازمان برای انجام هر چه بهتر ماموریتها به افراد آموزش دیده وبا تجربه نیاز دارد و همگام با پیچیده شدن مشاغل اهمیت آموزش کارکنان نیز افزوده می شود. و پیشرفت تکنولوژی باعث کارآمدی برخی مهارت ها شده که مهارت های مطابق با علوم و فن آوری جدید مورد نیاز باید به کارکنان و آموزش داده شود واین تغییرات همیشه شامل علوم وفن آوری نمی شود و با پیشرفت علوم انسانی وتغییر استراتژی سازمانها درنحوه بکارگیری پرسنل باعث بروز پیشرفتهای شغلی می شوند هر پست و شغل متفاوت مهارت های خاص خود را نیاز دارد یعنی از مشاغلی که امروزه در بسیاری از سازمانها وجوددارد در دهه قبل با وجود نداشته و یا دچار تغییر دگرگونی هی اساسی شده است و احتمال اینکه فردی مهارتی را برای انجام کار با تصدی شغلی فرا بگیرد ونیاز به بهبود و پیشرفت آن نداشته باشد تقریبا غیر ممکن است واینجاست که نقش آموزش بیش از پیش ملموس تر و روشن می شود.
پس از کارمندیابی واستخدام ابزار اولین گام این است که آنها را آموزش داده در خصوص نحوه وچگونگی انجام کار و پیشبرد آنها به صورت موفقیت آمیز توجیه نمود.
براساس نظردکتر حاجی کریمی
آموزش عبارت است از ایجاد که در آن کارکنان معلومات توانایی هاوگرایشات مربوط به شغل را فرا می گیرند و به بیان دسلر مقصود از آموزش روشهایی است که بدان وسیله مهارت های لازم را برای انجام دادن کارها را به افراد جدیدالورود یاد می دهند.
پدیده هموارسازی سود 5 ، مقوله ای مشترک در مرز دانش حسابداری و امورمالی است.
برخورداری این پدیده از یک سابقه مطالعاتی نسبتاً طولانی را می توان نشانگر اهمیت ومیزان توجه محافل علمی وحرفه ای به آن تلقی نمود. به گونه ای که امروزه با گذشت بیش از هفتاد سال از شروع مطالعات در این زمینه، شواهد نشان می دهد که هنوز از علاقه پژوهشگران به تحقیق در مورد پدیده هموارسازی سود کاسته نشده است. به نظر می رسد اهمیت این موضوع نشأت گرفته از جایگاه ویژه و منحصر به فرد مقوله سود در مباحث حسابداری و امورمالی است.
فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه:31
چکیده
شاید بتوان گفت که رفتار های نامتعارف وناسزا گفتن در بین نوجوانان یکی از دغدغه هایی است که خانواده ها از ان رنج می برند چرا که نگران آینده فرزندشان میباشند دراین اقدام پژوهی سعی بر آن شده است که عوامل ایجاد این رفتار و راه حل های اساسی برای کاهش این رفتار نامتعارف بیان شود.من در این اقدام پژوهی ابتدا به بیان موضوع پرداختم وسپس باتوصیف وضعیت موجود به بیان مسئله وجمع آوری شواهدی مبنی بروجود مشکل یا همان مسئله پرداختم بعد از آن به گرد اوری اطلاعات از طریق مشاهده ویاداشت برداری وهمچنین از یافته های علمی دیگران استفاده شده است وبا استفاده از شیوه شش پرسش یافته ها تجزیه و تحلیل شده است راه حل های پیشنهادی با مشارکت همکاران بیان شده وپس از اعتبار سنجی توسط همکاران وشورای دبیران اجرا گردید وبعداز ان مدت دوبار ه مورد ارزیابی قرار گرفت ودر نهایت نتیجه گیری منطقی صورت گرفت که نتایج آن در این تحقیق بیان شده است
مقدمه
پرخاشگری واکنش کلی نسبت به ناکامی است هرچند افراد همیشه پاسخهای پرخاشگرانه آشکار از خود نشان نمی دهند وآن ها را در وجود خود سرکوب می کنند. مثلا پسری که به وسیله یکی از همکلاسان خود مورد اهانت قرار گرفته غالبا به طور فیزیکی به او حمله ور می شود.وفحش وناسزا ، زدوخوردها ودعوا های حیاط مدرسه، خود نشانه هایی ازاین پرخاشگریهاست.
گروهی از روانشناسان معتقدند که طبقات اجتماعی غیر مرفه جامعه ،بیشتر از طبقات متوسط ومرفه جامعه احساسا ت پرخاشگرانه خود را ابراز وآشکار می سازند. (نژاد, 1378)
کارن هورنی روانشناس معروف معتقد است که سرکوب همه احساسات پرخاشگرانه وخصمانه از نقطه نظر سلامت روان بسیار بد وگاه خطر ناک است زیرا سرکوب چنین احساساتی سر انجام به اضطراب و واکنشهای عصبی می انجامد بنابراین پیشنهاد می کند که انسان باید گهگاه احساسات خصمانه خویش را ابراز کند تااز شدت فشار درونی جلوگیری به عمل آید.
نکته مهم آنست که همه افراد دچار احساسات پر خاشگرانه می شوند وروانشناسان کانالهای اجتماع پسند متعددی را برای تسکین ورهایی از این احساسات بیان می کنند که به ویژه در مدارس می توانند مور د استفاده قرار گیرند. ازجمله مسابقات ورزشی ، نقاشی، نمایشنامه وغیره می باشد.