اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تکنولوژی F.P.G.A

از ابتدای تکنولوژی FPGA شرکت xilinx مرزهای این تکنولوژی جدید را پیمود در خانواده های قبلی FPGA امکان تغییر ساختار فقط بطور کمی امکان پذیر بود با معرفی خانواده virtex FPGA امکان تغییر پیکربندی (ساختار) برای یک FPGA بوجود آمد هم کانون امکان برنامه ریزی (تغییر ساختار) یک FPGA در مکان دور بوسیله اینترنت با بکارگیری تکنولوژی xilinx با نام منطق قابل بار

Protocol stack - پشته پروتکل

تکنولوژوی IRL شرکت xilinx همان پروتوکلی را استفاده میکند که همه روزه در Email های اینترنتی استفاده میشود.

CP/IP : پشته CP/IP یک پشته کنترل پروتکل (CP) بر روی پروتکل اینترنت (IP) است که Email ها در اینترنت به مقصد می رساند. SMTP پروتکل انتقال Email در اینترنت برای ارسال پیامها استفاده میشود. Pop3 یا پروتکل پشته اداری پیامها را دریافت میکند، هر لایه پشته پروتکل جزئیات را از لایه های دیگر زیرین یا بالایی خود پنهان میکند، بعنوان مثال لایه دسترسی به شبکه (Network Pilcess)  نیاز ندارد که بداند چه  نوع داده ای در حال جریان است داده ها تصویر است یا صدا ویا چیز دیگر است این مساله برای لایه دسترسی به شبکه بی اهمیت است.

- تنظیم  طرح پایه - تنظیم ایمنی از خط - شما می توانید عمل پیاده سازی و بارگذاری را با ذخیره سازی جریان داده، در یک حافظه موقت مثل حافظه Flash مطمئن تر کنید. به این ترتیب FPGA میتواند بوسیله حافظه Flash دوباره تنظیم شده، یک پیاده سازی مطمئن از بکارگیری دو حافظه راه حل مطمئن تری میباشد. تنظیمات اصل در یک FPGA میتواند توسط سازنده صورت پذیرد یک فضای کاری جدید میکروکنترلر میتواند در راه اندازی مجدد دوباره FPGA بارگذاری و پیاده سازی شود وقتی که تنظیمات دریافتی کار میکند تنظیمات جدید میتواند به کار رود اگر برنامه جدید ناقص انجام شود میکروکنترلرهای داخلی - میکروکنترلرهای داخل برای FPGA ها میتواند به شکل نرم افزار microBlazse و سخت افزارهای جانبی power pc405 در دستگاه های uitex-Iiprc تبین شوند. (بعنوان یک موضوع جالب می تواند مساله تنظیم یک uitex-Iiprc در FPGA بوسیله نرم افزار microBlaze و پردازنده power PC405 باشد که این مساله از موضوع مقاله خارج است) .

تا زمانیکه مزایای عمده ای از داشتن میکروکنترلرهای داخلی در virtex platform FPGA وجود دارد در آغاز مرحله طراحی و عمل وجود دارند لازم است مسائل زیر مدنظر قرار گیرند: در هر دو حالت میکروکنترلرهای سخت و فرم بخش اصلی اطلاعات (بخش ممکن) تا برای بارگذاری در microBlaze و حافظه و سایر تجهیزات جانبی دریافت کند pow erpl-virtexII در FPGA می بایست حافظه و ابزار پیاده سازی ناقص راه اندازی مجدد داشته باشد. یک الگوریتم کنترل کوچک که دربخش قبل کنترلرهای بیرونی پیاده سازی شده می بایست در بخش codRunner  دوباره پیاده سازی شود.

پردازنده دائمی - در هر حال اولین جریان اطلاعات می بایست شامل بخش اصلی برنامه FPGA باشد در این حالت سیستم میتواند همچون یک واحد مجزا و بدون مساله باشد. در هر حال در فصل انجام عمل میکروکنترلر FPGA میتواند به اینترنت متصل شود و اطلاعات جدید  را در صورتی که آماده باشد دریافت کند.

روش بارگذاری پایه که در مورد میکروکنترلرهای بیرونی گفته شد نمی تواند در مورد میکروکنترلرهای داخلی به کار رود به این دلیل که بارگذاری داده ها می بایست بوسیله یک FPGA و در حافظه موقت آن (flash) ذخیره شود. طرح نهایی از اتصال میکروکنترلرها میتواند طرح متفاوت اطمینان و  عمل را داشته باشد و وابستگی زیادی به نیازمندی های سیستم دارد.


Conclusion- در عمل

ممکن است که بتوان عملیات IRL را از راهی ارزان و مطمئن در مورد میکروکنترلرهای بیرونی و داخلی و سایر سخت افزارها انجام داد. تکنولوژی IRL شرکت xilinx میتواند بطور تقریبی در طراحی که توانایی ارتقاء داشته باشد بکار رود تنظیمات مجدد بوسیله Email میتواند نیاز به راههای پیچیده و گران قیمت را حذف کند. همچنین با نکات و جزئیات کاربردی در ماه های جاری در سایت اینترنتی
www.xilinx.com/ apps/ appsw قرار خواهد گرفت به دنبال virtexFPGA یا تنظیمات FPGA بگردید.

 


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد