اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت مصالح نوین اصول پیش تنیدگی

اختصاصی از اینو دیدی دانلود پاورپوینت مصالح نوین اصول پیش تنیدگی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 54 صفحه

پروژه 1 عناصر و جزئیات مصالح نوین اصول پیش تنیدگی مصالح نوین اصول پیش تنیدگی مفهوم پیش تنیدگی 1- مقدمه پیش تنیدگی یک روش تسلیح بتن با فولاد با مقاومت بالا می باشد که باعث مقاومت بیشتر اعضای بتنی در مقابل بارهای وارده می شود.پیش تنیدگی در احداث ساختمان های اداری و آپارتمانی، پارکینگ ، استادیوم های ورزشی، تکیه گاه های خاک و مهار سنگی و همچنین در پل سازی، ساخت مخازن بتنی و سازه های ویژه نظیر اسکله ها کاربردهای فراوان دارد.هر چند سیستم های پیش تنیدگی نیازمند دانش و نظرات فنی خاصی برای ساخت و نصب کردن می باشد، اما توضیح دادن مفهوم آن آسان است.مفهوم پیش تنیدگی کاربرد پیش تنیدگی به 440 سال قبل از میلاد بر می گردد، زمانی که یونانی ها کشش و تنشهای خمشی در بدنه کشتی های جنگی خود را با پیش تنیدگی ساختار بدنه بوسیله طنابهای کشیده شده کاهش می دادند.یک مثال دیگر که نشانگر سادگی پیش تنیدگی می باشد، بشکه های چوبی قدیمی است که کشش ایجاد شده در حلقه های فلزی بطور موثری قطعات چوبی را به یکدیگر می فشارد تا مقاومت و پایداری آنرا افزایش دهد.یکی از ساده ترین مثال های پیش تنیدگی تلاش برای بلند کردن یک ردیف کتاب می باشد.
ابتدا لازم است به ردیف کتابها ، از دو طرف فشاری اعمال کنیم تا با افزایش مقاومت در مقابل لغزش بین کتابها شده بطوریکه بلند کردن آنها را ممکن سازد.
این مثال همچنین نشانگر یکی از اصول متداول در بیشتر کاربردهای پیش تنیدگی است.با توجه به مثال های فوق می توان پیش تنیدگی را به سادگی تعریف نمود:«اعمال نیروهایی به سازه، علاوه بر بارهایی که سازه برای تحمل آنها طراحی می شود، بمنظور افزایش ظرفیت باربری سازه.» اصول پیش تنیدگی بتن دارای مقاومت کششی کمی است ولی دربرابر فشار بسیار مقاوم است، با پیش فشرده کردن یک عضو بتنی، پس از خمش دراثر اعمال بار نیز کلا تحت فشار باقی می ماند و بدین دلیل طراحی کار آمدتری را فراهم می آورد.
اصول اولیه بتن پیش تنیده در شکل مجاور نشان داده شده است.
یک تیر بتنی پیش تنیده هنگامی که تحت اعمال بار قرار می گیرد خم می شود و تنش های فشاری داخلی کاهش می یابد، هنگامی که بار برداشته می شود، نیروی پیش تنیدگی باعث می شود که تیر به حالت اولیه خود برگردد که نشان دهنده خاصیت ارتجاعی بتن پیش تنیده است.
بعلاوه آزمایشها نشان داده اند که تعداد بسیار زیادی بار گذاری متناوب می تواند به تیر اثر کند بدون آنکه روی قابلیت تیر برای تحمل بارهای سرویس یا ظرفیت نهائی آن تاثیر بگذارد.
به عبارت دیگر پیش تنیدگی به تیر امکان مقاومت بسیار بالائی در برابر خستگی می دهد.اگر به هنگام اعمال بار، تنش های کششی حاصل از بار وارده از تنش های پیش تنیدگی فراتر نرود، بتن در ناحیه کشش ترک نمی خورد، اما اگر نیروی اعمال شده زیاد شده و تنش های کششی بر پیش تنیدگی غلبه کند، ترک اتفاق خواهد افتاد.
با وجود بار گذاری بیشتر تیر تا حد ظرفیت نهائی آن، درصورت برداشتن بار، ترکها کاملا بسته شده و تحت بارهای سرویس دوباره نمایان نمی شوند.
دو روش برای اعمال پیش تنیدگی در یک عضو بتنی وجود دارد: الف) روش پیش تنیدگی دراین روش، بتن پیرامون

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه پاورپوینت کمک به سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان و علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 



دانلود فایل  پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت مصالح نوین اصول پیش تنیدگی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد