اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت برج آزادی

اختصاصی از اینو دیدی پاورپوینت برج آزادی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 46 صفحه

دانشگاه مولانا عنوان: برج آزادی حسین امانت حسین امانت به واسطه برخی طرح‌هایش در صف مقدم معماران شاخص معماری ایران قرار گرفته است.
این معمار شهرت و آوازه خود را بابت طراحی بنای یادبود آزادی (شهیاد) در تهران بدست آورد.
او متولد 1321 شمسی است و بعد از فراغت از تحصیل در رشته معماری دانشگاه تهران در مسابقه‌ای جهت طراحی بنای یادبود آزادی برگزار شده بود شرکت کرد و طرح خود را ارائه داد.
مسابقه‌ی مذبور در سطح ملی برگزار شده بود که امانت در آن برنده شد.
این پروژه اولین پروژه معماری امانت بود که در سال 1350 شمسی افتتاح شد که تفکرات این معمار که تلفیقی از سنت و مدرنته است را می‌توان در آبنماهای این بنا یافت که الهامی از آبنماهای باغ فین کاشان است.
این معمار 29 ساله بعد از این پروژه بناهای باشکوه دیگری که در آنها نیز اصول معماری شرقی و هندسه و معماری سنتی ایران به چشم می‌خورد بر عهده گرفته است.
از این پروژه‌ها می‌توان به دانشگاه شریف، ساختمان سازمان میراث فرهنگی، ساختمان موزه پاسارگاد (شیراز)، ساختمان دبیرستان البرز، سفارت ایران در بیجینگ چین و طراحی چند کارخانه در دالیان چین و پروژه‌های مهم دیگر نام برد.
این معمار هم اینک در کانادا زندگی می‌کند و پایه گذار شرکت بین المللی آرک- دیزاین در این کشور است.
شرکتی که بیش از بیست سال است که به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
این شرکت در پروژه‌های خود در سراسر دنیا ثابت کرده است که به معماری به عنوان یک هنر سرآمد و ناب و نه صرفا یک فعالیت تجاری نگاه می‌کند و از این رو توانسته پروژه‌های متنوعی را با رضایت کامل مشتریان طراحی و اجرا کند.
برج آزادی 1- معرفی کلی میان آن همه ازدحام و ترافیک هنوز هم دروازه غربی تهران قدیم با عرض 62 متری خود شاهکاری از معماری ایرانی و اسلامی را با شکوهی بی‌نظیر به نمایش گذارده است.
بی شک می‌توان برج آزادی را مجموعه‌ای کم نظیر از هماهنگی معماری سنتی و معماری مدرن دانست که شامل بهترین سبکهای معماری دوران قبل از اسلام و بعد از اسلام می‌باشد.
بنای برج آزادی یادبود مجال و با شکوه هنر معماری ایرانی،‌دوران حماسی و تاریخی ایرانیان مسلمان را به زیبایی و استواری هر چه تمامتر به تصویر کشیده است.
طراحی و ساخت این بنا که یکی از عوامل جذب توریست از کشورهای دیگر به این سرزمین بوده و هست در سال 1968 میلادی (1347 شمسی) در طی یک مسابقه معماری در ایران آغاز شد و با پذیرفتن طراحی و ماکت پیشنهادی مهندس حسین امانت مراحل ساخت بنا دنبال گردید.
بنای یادبود آزادی پیش از انقلاب بنای شهیاد نام داشت و به پاس مجاهدتها و جانفشانی های مردم تهران برای سرنگونی رژیم شاه و رهایی از یوغ استبداد و بردگی، بنای آزادی نام گرفت. این برج، دروازه ورودی تهران بوده است در اوایل دهه پنجاه زمان احداث برج میدان شهیاد (میدان آزادی) دو لبه غربی ورودی شهر تهران قرار داشت برای مسافرانی که از غرب کشور و یا از طریق فرودگاه مهر آباد وارد تهران می‌شدند برج آزادی اولین بنایی بود که از شهر تهران می‌دیدند در مواقع بازدید مقامات عالی رتبه خارجی از ایران نیر گاها شهردار وقت کلید طلایی شهر تهران را در زیر این برج به آنها اهدا می‌کرد، به این عنوان که آنها میهمان نیستند.
کلید درو

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت برج آزادی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد