اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مبانی نظری وپیشینه پژوهش بررسی مسئولیت اجتماعی و تبیین رابطه آن با کیفیت درک شده برندو ترجیح برند

اختصاصی از اینو دیدی مبانی نظری وپیشینه پژوهش بررسی مسئولیت اجتماعی و تبیین رابطه آن با کیفیت درک شده برندو ترجیح برند دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مبانی نظری وپیشینه پژوهش بررسی مسئولیت اجتماعی و تبیین رابطه آن با کیفیت درک شده برندو ترجیح برند

بصورت ورد ودر105صفحه

دارای منابع وپیشینه کامل

باتوجه به این که در آغاز قرن بیست و یکم مردم با چالش های قابل توجهی مواجه شدند که عمده ترین آنها در سطح اجتماعی و زیست محیطی، تغییرات آب و هوا و عمیق بودن نابرابری های اقتصادی در سراسر جهان است.این امر باعث شده تا جوامع و مصرف کنندگان خواستار آن باشند که شرکتها به عنوان یک عامل تغییر در جامعه فعالانه در راه حل مشکلات اجماعی که جوامع با آنها روبرو هستند مشارکت کنند (‌قدرتی، 2:1392).

پرداختن به فرایندهای قانونی و اجتماعی در سازمان ها کمک می کند تا آنها به طور مستمر حق فعالیت در کشورها و جوامعی را که در آنها تولید یا فروش دارند، حفظ کنند. بسیاری از شرکت ها سعی می کنند از حداقل استانداردهای وضع شده فراتر روند و به دنبال عملکرد بهتری نسبت به قوانین و دستورالعمل ها هستند تا به عنوان کارفرمای منتخب در جوامعی که در آن کار می کنند شهره شوند. شهرت عالی برای عملکرد به همراه ابعاد قانونی و اجتماعی، شرکت ها را در جذب و حفظ کارکنان ماهر و باکیفیت و در نتیجه ایجاد فرایندهای اثربخش و کارآمد منابع انسانی یاری می کند. به علاوه، کاستن از مسائل زیست محیطی و بهبود ایمنی و بهداشت کارکنان، بهره وری را افزایش داده و هزینه های عملیاتی را کاهش می دهد. علاوه بر این، شرکت ها تصویر خود را نزد مشتریان و سرمایه گذاران آگاه از مسائل اجتماعی بهبود می بخشند(کاپلان و نورتون،72:1386).

از سوی دیگر، برندسازی امروزه در بازار به عنوان ابزاری برای ایجاد وفاداری در مشتریان و کسب سودآوری و همچنین پایداری سازمان اهمیت حیاتی پیدا کرده است.(بارلت و قشان[1]،2002) ایجادو حفظ موقعیت مناسب آن در اذهان مشتریان یکی از اهداف مهم بازاریابان می­باشد. از مفاهیم معتبر و معروف در زمینه بازاریابی و برند، وفاداری به برند است که نقش مهمی در ایجاد منافع بلند مدت برای سازمان دارد، زیرا مشتریان وفادار نیازی به تلاشهای ترفیعی گسترده ندارند. آنها با کمال میل حاضر هستند منافع بیشتری برای کسب مزایا و کیفیت مورد علاقه خود بپردازند(کلاتی و همکاران[2]،2008). برند یک ابزار قدرتمند در تنظیم منابع شرکت جهت توسعه مزیت رقابتی استراتژیک می باشد. گرچه تا به امروز، برخی مزیت ها در عمل دچار سردر گمی شده اند، اما این گونه عنوان می شود که تمرکز فعلی در برند سازی شرکت روی ارزشهای کلیدی و فرهنگ، باعث تمرکز بیش از حد سازمان روی هویت برند خود شده و پاسخگویی اش را نسبت به تغییرات کاهش می‌دهد(آکر و کلر[3]،2010).

   درحال حاضردرایران نیزبه طبع دیگرکشورهای در حال توسعه به مسئولیت ها و تعهدات سازمانی و بلاخص سازمانهای سود محور،توجه خاصی شده و اقدامات محیط زیست دوستانه و بشردوستانه متفاوتی را از قبیل توجه به محیط زیست،اقشار آسیب پذیر جامعه،کودکان و سهامداران مشاهده میشود.

 

 

دانلود با لینک مستقیم


مبانی نظری وپیشینه پژوهش بررسی مسئولیت اجتماعی و تبیین رابطه آن با کیفیت درک شده برندو ترجیح برند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد