اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مدیریت انگیزه 31ص

اختصاصی از اینو دیدی مدیریت انگیزه 31ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 34

 

مدیریت انگیزه

یک مدیر به منظور درک آنچه موجب ایجاد انگیزش در دیگران می شود باید بسیار کوشا و جدی باشد تا بتواند تعامل مناسبی بین نیازهای:

- درونی

- اهداف شخصی

- اهداف سازمانی

برقرار نماید.

انگیزه بعنوان یک حالت درونی فکر وجسم – آرزوهاوخواسته ها ، نیازها ومشوق ها که افراد را منفعل نموده و وادار به عکس العمل می نماید توصیف شده است

ویلیام جیمز در تحقیقی در باره انگیزش به این نتیجه دست یافت که کارکنان ساعتی ، تقریبا با میزان کاری در حدود 20 الی 30 در صد توانایی خود می توانستند شغل خود را حفظ کنند واخراج نشوند. این تحقیق همچنان نشان داد که اگر کار کنان انگیزش بیشتری داشته باشند تقریبا 80 الی90 درصد توانایی خود کار می کنند.

توجه واهمیت به انکیزه (محرکهای درونی افراد) وانگیزش(محرکهای بیرونی افراد) تاثیری شگفت آوری در نشاط عمومی وافزایش تولید دارد .

هدف سمینار:

آشنایی مدیران با عوامل انگیزش بمنظور بکار گیری آن درسازمان مربوطه جهت تاسیس نشاط ورضایت نیروی کاروبه فعلیت در آوردن حداکثر توانمندیهای آنان

کلید واژگان:

نیاز – انگیزه – انگیزش – خوشایند – نا خوشایند – خوشوقت – خوشبخت – رضایت – احساس – احسان – عشق – محبت – نفرت -

1- انگیزه : محرکهای درونی که بر اساس نیازهای فیزیولوژیک می باشد.

2- انگیزش :محرکهای برونی که به واسطة انگیزش می توان نیازهای جدید در انسانها تا سیس نمود و یا نیازهای سابق را تغییر داد

عوامل مؤثر در نحوة ایجاد ارتباط

1- چگونگی ارسال پیام ، چگونگی دریافت پیام را معین می کند0یعنی از هردست که بدهی از همان دست می گیری 0

2- آنچه اهمیت دارد، دریافت پیام است نه ارسال آن ، یعنی شناخت طرف مفابل بسیار مهم است 0

3- چگونگی آغاز پیام ، اغلب حاصل آنرا معین می کند 0 یعنی رفتار مثبت باعث ایجاد حسن نیت می شود0

4- ارتباط به منزلة خیابان دو طرفه است – هر دو طرف باید با هم ارتباط داشته باشند0

5- ارتباط یک بازی است ، اگر بیسکویت شکسته به بچه بدهید برای او بزرگترین درد است0

سرفصلها وعناوین در مدیریت انگیزه ( کاربردی ومفهومی):

1- ایجاد فضای رضایت

2- اهمیت دادن به نیروی کار

3- توجه به اوقات خوب

4- ایجاد جو اطمینان

5- ایجاد جو اعتماد

6- دادن اطلاعات کافی

7- ایجاد شرایط کشف توانائیها وقابلیتها

8- توجه به معنویات

9- داشتن ارتباط صحیح ومنطقی

10- توجه به نیازها

11- تشخیص به ارزش نیروی کار

12- راه یابی به قلب کارکنان

13- راحتی در ابراز عقاید

14- داشتن رفتار انسانی

15- کمک به انسانها تا همانی شوند که می توانند بشوند

16- تامین ملزومات

17- انعطاف نسبت به ساعات کاری

18- توجه به نتیجه کار

19- حمایت از صمیم قلب

20- اجازه کار در منزل(در صورت امکان انجام)

21- ایجاد فضای مناسب

22- توجه به دانش ومهارت کارکنان

23- معنی دار بودن مدت زمانی که مدیربا کارکنان می با شد

24- توجه به ابتکار عمل

25- در موقع صحبت با افراد به نکات ذیل توجه داشتن:

25-1 با حرکات دست وبدن خود نشان دهید که به صحبت با اوتوجه دارید

25-2 علاقمندی خودرا با تغییر حالات چهره ابراز کنید

25-3 با ادای کلمات تائیدی مخاطب خودرا متوجه درک مطلب کنید

25-4 از مخاطب خود بخواهید توضیحات بیشتری برای روشن شدن مطلب بدهد

25-5 در صحبت خود بیشتر از ما به جای من استفاده کنید


دانلود با لینک مستقیم


مدیریت انگیزه 31ص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد