اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درمورد مقایسه کودکان تیزهوش با کودکان عادی از نظر شخصیت

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق درمورد مقایسه کودکان تیزهوش با کودکان عادی از نظر شخصیت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درمورد مقایسه کودکان تیزهوش با کودکان عادی از نظر شخصیت


تحقیق درمورد مقایسه کودکان تیزهوش با کودکان عادی از نظر شخصیت

فرمت فایل:  ورد ( قابلیت ویرایش ) 


قسمتی از محتوی متن ...

 

تعداد صفحات : 69 صفحه

عنوان : مقایسه کودکان تیز هوش از نظر شخصیت با کودکان عادی بسمه تعالی پایان نامه پیوست که با عنوان بررسی مقایسه کودکان تیز هوش از نظر شخصیت با کودکان عادی توسط دانشجو افتخار مطلبی برای گذراندن سر حد پروژه تحقیقاتی (سمینار) در رشته علوم تربیتی (مدیریت و برنامه‌ریزی ورزشی) زیر نظر اینجانب تدوین شده است در تاریخ .
.
.
.
.
.
.
.
.
بررسی شده و با درجه .
.
.
.
.
.
.
.
.
مورد تایید قرار گرفت. نام و نام خانوادگی استاد راهنما ای خدای بزرگ من به بهشت تو طمعی ندارم محرک من در این زندگی تنها و تنها عشق به وجود لایزال تو است تو را می‌ستایم ن به خاطر پاداشی مناسب بلکه از آنجهت که خالق منی .
خالق بر حق عادل توانا خطا نمی‌کنم و بر اعمال و رفتار خویش دقت نمایم نه به آن سبب که در ازای آن چیز طلب کنم بلکه بدان سبب که رفتار صحیح گفتار خوب و کردار نیک از وظایف هر انسانی است. تو را سپاس می‌گویم نه بدان جهت که همه چیز به من داده‌ای بلکه آن جهت که آنچه را نداده‌ای نیز مصلحت آن بوده است.
تقدیم به استاد: به اندیشه‌های پویا و جستجوگر به دستان پرتلاش به ذهنی همیشه آموزنده و آموزش دهنده به قلبی مهربان و پر امید به انسانی درستکار و سخت کوش به شما استاد عزیز ه مرا در تهیه و تدوین این پایان نامه راهنمایی یاری نمودید.
تقدیم به : پدرم که در طول تحصیل تنها یارو راهنمای من بوده و مادرم که همواره با دلسوزی مشوق من بوده است.
پدر و مادر عزیز و مهربانم از اینکه در تمام مراحل زنگی یار و پشتیبانم بوده‌ای بی‌نهایت سپاسگزارم نتیجه اولین تلاش زندگیم را تقدیم مهربانیهایت می کنم.
تقدیم به تو ای بهترین مادر من بودن را در تو و تو را در حیات می‌بینم من عشق را در قلب پر مهر تو و زندگی را در پاکی چشمان تو می‌بینم ای مقدس‌ترین و ای مهربان‌ترین عشق به تو عشق به همه خوبیهاست ، عشق به زندگی است.
عشق به امید است به گذشت است به خواستن است به آفریدن است.
به بودن است و حتی نبودنست پس زندگی را به تو می خواهیم و بی تو هرگز.
تقدیم به خواهران عزیزم فهیمه و اکرم تقدیم به خواهرم فهیمه که در سراسر زندگی تحصیلیم چه از نظر مادی و معنوی با دستان پاک از هیچ کوششی دریغ نورزید و همواره در همه حال همراه و کمکم بوده است با تمام وجود دوستت دارم و انشاالله بتوانم ذره‌ای ناچیز از زحمات بی‌پایان شما را جبران بکنم.
اکرم جان که همواره مشوق و راهنمای و کمکم بوده است با تمام وجود دوستت دارم.
فصل اول – طرح تحقیق فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول (طرح تحقیق) کلیات موضوع تحقیق مقدمه بیان مساله هدف تحقیق فرضیه‌های تحقیق روش تحقیق جامعه آماری نمونه‌ آماری نحوه گزینش ابزار جمع‌آوری اطلاعات روش آماری اهمیت و ضرورت تحقیق محدودیتها تعریف عملیاتی متغیرهای تحقیق فصل دوم (ادبیات و پیشینه تحقیق) درونگرایی و برونگرایی تیز هوش موفق (پیش آموز) تیز هوش و با استعداد فصل سوم (روش تحقیق) روش تحقیق جامع آماری نمونه آماری و نحوه گزینش داده‌ها روش آماری فصل چهارم (یافته‌ها و تجزیه و تحلیل داده‌ها) جدول توزیع فراوانی تفسیر فصل پنج

متن بالا فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.شما بعد از پرداخت آنلاین فایل را فورا دانلود نمایید

بعد از پرداخت ، لینک دانلود را دریافت می کنید و ۱ لینک هم برای ایمیل شما به صورت اتوماتیک ارسال خواهد شد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد مقایسه کودکان تیزهوش با کودکان عادی از نظر شخصیت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد