اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد بررسی تاثیر افسردگی در جوانان و مقایسه آنها در دختران و پسران

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق در مورد بررسی تاثیر افسردگی در جوانان و مقایسه آنها در دختران و پسران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد بررسی تاثیر افسردگی در جوانان و مقایسه آنها در دختران و پسران


تحقیق در مورد  بررسی تاثیر افسردگی در جوانان و مقایسه آنها در دختران و پسران

فرمت فایل :word (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 27صفحه

 

 

جوانی زیباترین دوره زندگی افراد است. جوانان از ناهمواریهای دوره کودکی و نوجوانی و مسائل مختلف آن گذشته و مبدل به انسانهایی خوش اندام- نیرومند با ظاهری کاملاً آراسته و نظم یافته خود را در می یابند. اندیشه درباره آینده و فکر و شغل و پیشه آنها و انتخاب راهی که مسیر زندگی آنها را معین خواهد کرد جای زیادی در زندگی جوانان را اشغال می کند. آنها در حالی که جدا درباره آینده خود می اندیشند به کمک بزرگتر ها شروع به اصلاح خود نیز می کنند. در دوره جوانی در رشد روحی و روانی دختران و پسران جوان تغییراتی حاصل می شود و اصولاً در این دوره جریان تفکر تغییر کرده و بیشتر حالت انتقاد به خود می گیرد. جوانان به اندازه کافی از اندوخته اطلاعاتی خویش استفاده می کنند خصوصاً‌از اطلاعات تعمیمی و تجزیه و تحلیل شده نهایت استفاده را می‌برند.

در آغاز سالهای جوانی همراه با پیشرفت جسم- روح و روان جوانان نیز پیشرفت می کند و سبب تقویت منابع معنوی و شخصیتی آنها می گردد . در این سنین جوانان شروع به بررسی شایستگی ها و رفع نقایص خود اقدام می کنند و خصوصیات درونی و بیرونی خود را مورد تجزیه و تحلیل منطقی قرار می دهند. علاقه به زیبایی شناسی و اخلاق که در جریان تماس با طبیعت و هنر و مردم بروز می کند دارای اهمیت خاصی است. جوانان به سوی ادبیات و شعر و تئاتر کشیده می‌شوند و بسیاری از آنها به داستان گویی و داستان نویسی و کارهای هنری گرایش پیدا می کنند. در آغاز  جوانی اراده قوی تر می گردد و ویژگی های درونی یعنی پایداری- تصمیم گیری و شجاعت و انتقاد گیری و      از خود و ابتکار رشد کرده و توسعه می یابد. وجود تمام این ویژگی هایی که برای جوانان دردوره جوانی بر شمردیم فقط جوانانی از این خصوصیات بهره مند می گردند که تحت تعلیم و ترتیب صحیح و علمی قرار گرفته باشند . در این راستا نقش جامعه- مدرسه و خانواده و مربیان از اهمیت ویژه ایی برخوردار است. اگر غیر از این باشد به پسران و دختران جوانی بر می‌خوریم که مایوس – گرفته و غمگین و خیالباف و... هستند و علل آن در نتیجه ناروایی محیط زندگی خانوادگی و یا روابط سرد بین والدین و غیره می باشد که منجر به افسردگی آنها می گردد. خصوصیات روانی که مشخص کننده دوره جوانی هستند می توان از تمرکز اساسی و آگاهانه که به جوانان در ارتباط با جامعه وحدت می بخشد و قبول هدایت خاص جوانان است نام برد.

آنچه که جوان را از بزرگسال متمایز می سازد این است که طبیعت     جوان با جامعه متزلزل می‌ماند. فرد بزرگسال خود را نسبت به سبک ارتباط با موسسات اجتماعی مستقر متعهد می داند. این سبک ممکن است کجروانه- انقلابی- جنای و از روی همرنگی یا تناسب باشد اما به هر حال مقرر و معین است.

موضوع تحقیق:

بررسی میزان افسردگی در جوانان و مقایسه آن در نمونه های دختران و پسران (مردان و زنان).


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد بررسی تاثیر افسردگی در جوانان و مقایسه آنها در دختران و پسران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد