اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درمورد تاریخچه تاسیس سازمان بهزیستی

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق درمورد تاریخچه تاسیس سازمان بهزیستی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 45

 

 

با تشکر از استادان گرامی ومدیرگروه محترم که در طی 5ترم سال تحصیلی برای من زحمات زیادی کشیدند.تشکر وقدردانی وسپاس از استاد عزیز اقای نادری که من را در دوره کارآموزی راهنمایی کردند با امید اینکه توانسته باشم زحماتشان را با تلاش خود جبران کرده باشم .

با تشکر: رفعت مکوندی

خرداد 88

محرومیت زدایی عقیده و راه و رسم زندگی ماست. امام خمینی (ره)

فهرست

فصل اول

تاریخچه ی سازمان بهزیستی

آشنایی با مکان کارآموزی

امکانات و تجهیزات

فصل دوم

هدف از تاسیس سازمان بهزیستی

شرح ارائه خدمات و وظایف و نمودارها

فصل سوم

چگونگی ارائه خدمات

وظایف قسمتهای مختلف

فصل چهارم

نتیجه گیری

پیشنهادات در خصوص بهبود سازمان

فصل اول

تاریخچه بهزیستی

آشنایی با اهداف بهزیستی

هدف از تاسیس سازمان بهزیستی

تاریخچه بهزیستی:

هوای گرم روزهای تابستان و بوی چمن زمین دانشگاه تهران فضای نماز جمعه تهران را گرفته است، گرچه این زمین تا بیش از انقلاب محل فوتبال هم به سنگر انقلابها تغییر ماهیت دا و نماز جمعه به عنوان یکی از ارمغانهای نظام تازه در این محل برگزار میشود.فیاض بخش با قامت تکیده و لاغر خود که تصویری از رجایی را در ذهن هر بیننده تداعی میکن، پرامیدو با هیجان از سازمان نوپای "بهزیستی" میگوید، سازمانی که آینه تمام نمایی از نظام تازه و خواست مردمی است که باکوشش های و اهدای جان خود در استقرار آن کوشیده اند. فیاض بخش از اهداف انقلاب میگوید:"یکی از شعارهای جمهوری اسلامی حمایت از محرومین و مستضعفین است، و محرومترین و مستضعف ترین افراد جامعه کسانی هستند که به خاطر جنگها،زلزله ها و عوامل مختلف زندگی مثل از کار افتادگی،معلولیت ،پیری و موارد دیگر، که شخص را از کارایی دور می کند و قادر به اداره درست زندگی خود نیستند. بعد از برقراری جمهوری اسلامی ، یک سال پیش در همین هفته به همت یاران امام و روحانیتی که در شورای انقلاب وجود داشت ، سازمان بهزیستی به تصویب رسید که خود را وظیفه دار حمایت از این طبقه محروم بداند و در جهت قادر سازی آنها گام بردارد." سازمان بهزیستی شاید نزدیکترین سازمان و ارگان به نظام تاسیس بود هم از جهت آرمانهایش، آرمانهی انقلاب را تعقیب میکرد و هم اینکه از همان ابتدایش با عطر شهادت گره خورد. فیاض بخش، لواسانی و عده دیگر از بنیان گذاران سازمان در هفتمین روز از تابستان 60 در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و به همراه شهید بهشتی به شهادت رسیدند.

سازمان بهزیستی کشور به موجب لایحه قانونی مورخ 10/4/1359 در جهت تحقق مفاد اصول سوم ، بیست و یکم و بیست ونهم قانون اساسی ایران تشکیل شده است که بر این


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد تاریخچه تاسیس سازمان بهزیستی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد