اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رییس جمهور در جلسه هیات وزیران

اختصاصی از اینو دیدی رییس جمهور در جلسه هیات وزیران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 6

 

رییس جمهور در جلسه هیات وزیران:

دولت نهم با فرهنگ بسیجی در مسیر خدمت به مردم حرکت می کند

رییس جمهور دولت نهم را دولتی بسیجی نامید که با فرهنگ و روحیه ای بسیجی و با ولایت محوری و عشق به امامت که ستون محور ی این فرهنگ است در مسیر خدمت به مردم قدم بر می دارد.

دکتر محمود احمدی نژاد صبح امروز (چهارشنبه) در ابتدای جلسه هیات وزیران با تبریک هفته بسیج به بسیجیان و مردم شریف ایران و تمام بشریت گفت : فرهنگ بسیجی ، فرهنگ انسانیت و بازگشت به اصالت و واقعیت انسان است . رییس جمهور هفته بسیج ، نام بسیج و یاد بسیجیان را یادآور حرکت مقدس ملت ایران در راه آرمان های الهی و انقلاب اسلامی نامید و خاطر نشان کرد : روح انقلابی یک انسان موحد، بیانگر فرهنگ بسیجی است و با اعماق وجود انسان مرتبط است . دکتر احمدی نژاد بازیابی فرهنگ بسیجی را باز کردن دریچه ای به سوی کمال در مسیر همه بشریت دانست و گفت: اندیشه بسیجی مرز نمی شناسد چرا که از جنس فطرت انسان ، پیام الهی ، هدایت و احیاء انسانیت انسانهاست و با همه مفاهیم و ارزشهای الهی گره خورده است .

وی در ادامه با گرامیداشت نام بلند آوازه امام راحل اظهار داشت: امام عزیز(ره) قدرت ، استعداد ، راه و جایگاه حقیقی را نه تنها به ملت ایران، بلکه به همه بشریت شناساند و این راه را امروز رهبر عزیزمان ادامه می دهند که خود بسیجی و جانباز هستند.

رییس جمهور آرمان و راه شهیدان را آرمانی بسیجی نامید و خاطر نشان کرد : امیدوارم همانطور که وعده داده شده است بزودی فرهنگ بسیجی عالم گیر شود . دکتر احمدی نژاد در این جلسه همچنین هفته بسیج را به خانواده شهدا، جانبازان که سند افتخار ملت ایران هستند، آزادگان و همه کسانی که بسیجی زندگی می کنند، تبریک گفت .

در جلسه هیات وزیران تعدادی از پیشنهادهای دستگاه های اجرایی بررسی و به تصویب رسید.

دیدار رئیس جمهور و هیأت وزیران با رهبر معظم انقلاب اسلامی

گروه فرهنگی خبرگزاری ایونا

حضرت آیت‏الله خامنه‏اى رهبر معظم انقلاب اسلامى عصر امروز در دیدار رئیس جمهور و هیأت وزیران، با بیان فرازهایى از سخنان حضرت امیرالمؤمنین (ع) در نهج‏البلاغه درباره ایمان خاطرنشان کردند: ایمان پایه عمل و حرکت انسان است و طبیعت ایمان دینى بگونه‏اى است که عمل صالح را بدنبال مى‏آورد. ایشان با اشاره به رابطه و تأثیر متقابل ایمان و عمل صالح افزودند: براساس فرمایش حضرت على (ع) ، صبر و استقامت، یقین، عدل، و جهاد چهار پایه ایمان هستند و هرگونه تزلزل در این پایه‏ها، موجب سستى ایمان مى‏شود. مقام معظم رهبرى، داشتن مرز با جریانهاى فسق و کفر را یکى از ویژگیهاى اصلى انسانهاى با ایمان برشمردند و علت تغییر عقاید و رفتار برخى افراد با ایمان و چرخش صد و هشتاد درجه‏اى آنان را ایمان بدون پشتوانه عمل صالح و استدلال محکم دانستند و افزودند: زوال ایمان نیز تدریجى است و انسان در بیشتر مواقع متوجه زوال آن نمى‏شود و تنها راه مقابله با چنین آفاتى، تقوا و مراقبت دائم است. رهبر معظم انقلاب اسلامى همچنین با اشاره به بخشهایى از نامه حضرت امیرالمؤمنین (ع) به مالک اشتر و تأکید ایشان بر لزوم آبادانى جامعه و ایجاد رفاه براى مردم و بهره‏گیرى از توانایى‏ها و نشاط آنان خاطرنشان کردند: حضرت على (ع) شرط آبادانى دنیا و جامعه را کنترل و مراقبت مسؤولان و مدیران مى‏داند زیرا امور کشور و مردم بدست آنان است. ایشان همچنین با اشاره به نامگذارى سال جارى به عنوان سال پاسخگویى و تأثیر پاسخگویى مسؤولان در آگاهى مردم از نقاط قوت و ضعف، و افزایش امید آنان به آینده بر لزوم همکارى متقابل دستگاهها و سازمانهاى مسؤول و رسانه‏ها بویژه صدا و سیما براى تحقق جدى و عملى پاسخگویى مسؤولان تأکید کردند. در این دیدار حجت‏الاسلام والمسلمین خاتمى رئیس جمهور نیز در سخنانى با تأکید بر لزوم بهره‏گیرى بیش از پیش از برکات معنوى ماه مبارک رمضان بخصوص در روزهاى پایانى این ماه، به فعالیتهاى قرآنى در سالهاى اخیر اشاره کرد و گفت: در سالهاى اخیر عرضه آثار هنرى درباره قرآن و فعالیتهاى تحقیقاتى قرآنى گسترش روزافزونى داشته است و نمایشگاه بین‏المللى قرآن نمونه بارزى از این فعالیتهاى قرآنى است. در این دیدار همچنین آقاى مسجد جامعى وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامى گزارشى از فعالیتهاى قرآنى در کشور ارائه کرد و با اشاره به برگزارى جلسات علمى در خصوص معارف قرآنى در نمایشگاه بین‏المللى قرآن و همچنین ارائه 110 اثر هنرى ارزشمند و نرم‏افزارهاى متنوع قرآنى به نمایشگاه امسال افزود: انتخاب بهترین کتابها و مقالات قرآنى در هر سال، رونق بازار محصولات فرهنگى قرآنى، 6 برابر شدن انتشار کتابهاى قرآنى در دهسال گذشته، برگزارى نشست بانوان قرآن پژوه و تشکیل انجمن هنرمندان زن در حوزه قرآن از دیگر فعالیتهاى قرآنى در سالهاى اخیر است. در پایان این دیدار نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حضرت آیت‏اللَّه خامنه‏اى اقامه شد و سپس حاضران روزه خود راه بهمراه رهبر معظم انقلاب اسلامى افطار کردند.

رییس جمهور در جلسه هیات وزیران:

دولت نهم با فرهنگ بسیجی در مسیر خدمت به مردم حرکت می کند

تهران - حیات

رییس جمهور دولت نهم را دولتی بسیجی نامید که با فرهنگ و روحیه ای بسیجی و با ولایت


دانلود با لینک مستقیم


رییس جمهور در جلسه هیات وزیران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد