اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درمورد بررسی عوامل پرخاشگری در دانش آموزان کامل

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق درمورد بررسی عوامل پرخاشگری در دانش آموزان کامل دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 45

 

مقدمه

چکیده

مقدمه

بیان مسئله

انواع علل

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف پژوهش

سوال ها و فرضیه های پژوهش

ابزارهای اندازه گیری

جامعه نمونه آماری

روش پژوهش

نحوه و چگونگی اجرای پژوهش

منابع

چکیده

پژوهش‌ به‌ بررسی‌ زمینه‌ها و علل‌ رفتار پرخاشگرانه‌ دانش‌آموزان پسر ‌ دوره‌ راهنمایی شهر ‌پرداخته‌ است‌ تا با آگاهی‌ از این‌ زمینه‌ها در جهت‌ کاهش‌ آن‌ در جامعه‌ اقدامات‌ مثبتی‌ انجام‌شود. تحقیق‌،پیمایشی‌ است‌. جامعه‌ آماری‌ را تمامی‌ معلمان‌ راهنمایی‌ دخترانه حدیث شهرشهرستان دهدز در سال‌ تحصیلی‌ 89-88 تشکیل‌ می‌دهند. و حجم‌ نمونه‌ 40 نفر ازمعلمان‌ راهنمایی‌ این‌ نواحی‌ می‌باشد که‌ به‌صورت‌ تصادفی‌ انتخاب‌ شده‌اند. ابزارگردآوری‌ اطلاعات،‌ پرسشنامه‌ است‌. نتیجه‌ حاصل‌ از پژوهش‌ حاکی‌ از آن‌ است‌ که‌مشاهده‌ صحنه‌های‌ خشونت‌آمیز و پرخاشگری درمحیطهای‌ خانه‌، مدرسه‌ و اجتماع‌، عدم‌ توجه‌ و تبعیض‌، کم‌ارزش‌ شمردن‌ کودکان‌ ونوجوانان‌ از طرف‌ والدین‌ و مربیان‌، عدم‌ دسترسی‌ به‌ علایق‌ و نیازهای‌ دانش‌آموزان‌،تنبیهات‌ بدنی‌ شدید توسط والدین‌،از عوامل‌ مؤثر در پرخاشگری‌ دانش‌آموزان‌ است‌.

مقدمه :

پرخاشگری ( aggression ) عبارتست از رفتاری که هدف آن صدمه زدن به خود یا به دیگری می باشد در این تعریف قصد و نیت فرد مهم است . یعنی رفتاری پرخاشگری محسوب می شود که از روی قصد و عمد برای صدمه زدن به دیگری یا به خود انجام گرفته باشد ( کریمی ، 1378 ) پرخاشگری به منظور توصیف محموعه ای از رفتارهای برون ریزانه مورد استفاده قرار می گیرد که در همه آنها مشخصه ی تجاوز به حقوق افراد دیگر اجتماع و تأثیر آزارنده ی این رفتار مشترک است . اعمال پرخاشگرانه شامل رفتارهای جسمی و کلامی پرخاشگری نظیر تهدید کردن ، مشاجره ی لفظی و… همچنین ویرانی دارایی است .( براهنی ، 1367)

برخی از روان شناسان پرخاشگری را رفتاری می دانند که به دیگران آسیب می رساند یا بالقوه می تواند آسیب برساند . پرخاشگری ممکن است بدنی ، لفظی یا به صورت تجاوز به حقوق دیگران باشد این روانشناسان بین پرخاشگری وسیله ای و پرخاشگری خصمانه تمایز قائل شده اند . ( شعاری نژاد ، 1364 )

صاحب نظران حوزه علوم اجتماعی در مورد پرخاشگری به دو گروه تقسیم شده اند گروهی معتقدند که پرخاشگری ذاتی و فطری است و گروهی دیگر آن را حاصل عوامل اجتماعی در نتیجه اکتسابی می دانند و هر دو گروه برای تائید نظریات خود شواهد و دلایلی را مطرح می کنند . ( کریمی ، 1378 )


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد بررسی عوامل پرخاشگری در دانش آموزان کامل
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد