اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره ی درباره ذوب فلزات

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق درباره ی درباره ذوب فلزات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 43

 

پیشگفتار

امروزه شرکتها از طریق روشهای مختلف در صدد هستند که به تامین سرمایه مورد نیازند بالابردن سود شرکتها بپردازیم . پرو اضح است که سازمانهایی در این جهان از موقعیت برخوردار شده که بتوانند هر بند سرمایه را به درستی محاسبه کرده و یک سیاست بهینه در امور سازمانها خود در بیش بگیرند .

با توجه به مطالب فوق به منظور جمع آوری مباحث منسجمی در قالب یک پروژه که بتوان از طریق آن نیاز های علمی افراد را جمع آوری نمود در این پروژه سعی شده که مطالب زیر مورد بررسی قرار گیرد .

فصل اول : در خصوص کلیات تحقیق که همان طرح تحقیق می باشد به طور خلاصه صحبت شده و به اهمیت و اهداف تحقیق وخرجه هایی که در آن به وجود آمده مطالبی گفته شده .

فصل دوم : پیرامون ادبیات و سابغه تحقیق بحث شده ودر مورد مسابقه سازمان نکاتی ذکر میگردد .

فصل سوم : متولوژی تحقیق را در خود گنجانده که بحث پیرامون نوع تحقیق و روشهای انجام آن و تمام آمارهای موجود بحث میکند و به جمع آوری اطلاعات و اشاره به آمار مورد استفاده میپردازد.

فصل چهارم : به بررسی تـجزیه و تحلیل اطـلاعـات از طـریـق کمـی یا کیـفی به بـحث می پردازد.

فصل پنجم: که بحث آخر این تحقیق را به خود اختصاص داده به آنچه ابتدا در رابطه به آن در فصلهای قبلی بحث شده بود می پردازد که عنوان خلاصه تحقیق را به خود گرفته در هر حال با توجه به استفاده و نیاز روز افزون افراد به اطلاعاتی مالی ، حسابداری ، وضعیت مدیران و مسئولین سازمانها پیشنهاد می شود که افراد برای بر آوردن که نیازهای خود به مطالعه کتب نشریات و مقالات بپردازند با این امید که گامی موثر در زمینه بهبود و ضعیت و اثر بخشی سازمانها حاصل آید .

در پایان مراتب سپاس گذاری خود را به حضور استاد ارجمند و اعضای محترم شرکت فولاد اسفراین وتمامی کسانی که در رابطه با این تحقیق اطلاعاتی در اختیار ما گذاشته و امکان آماده سازی را فراهم نموده تقدیم می نمائیم و امیدواریم که از راهنمایی ها و یادآوریها صاحب نظران آماده و بصیر بی بهره نمانیم .

فصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه :

ایران اسلامی هم اکنون سومین برنامه توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی خود را تجربه می کند . در چارچوب برنامه های توسعه تاکنون تحولات گوناگون اقتصادی ، صنعتی ، بازرگانی ، اجتماعی ، فرهنگی و… را در کشور شاهد بوده ایم .

برنامه های توسعه همچون چشمه های سیال و جوشان هستند که چنانچه به درستی هدایت شوند سرزندگی ، شادابی ، نشاط ، و رضامندی جامعه را به دنبال هستند خواهد داشت و در غیر این صورت جز آثار زیانباری چون صرف هزینه های سنگین ، اتلاف ، منابع و زمان و در نهایت نارضایتی و خمودی حاصل دیگری نخواهد داشت .

برنامه های توسعه برای رسیدن به اهداف خود ، از ابزارها و راهکارهای مختلف سود میجویند . یکی از این ابزارها که گستره تاثیر آن استانی و حتی فرامنطقه ای است و حوزه بهره مندی آن در سطح ملی میباشد . طرح های توسعه ملی است .

اصولا این گونه طرح ها که نقش کلیدی آنها در اشتغال ، تولید و رفاه عمومی غیر قابل انکار است با استفاده از سرمایه گذاری دولت به منظور توسعه همه جانبی اقتصادی ، اجتماعی ، و فرهنگی به اجرا در می آید به عبارت دیگر طرح ملی همه شمول بوده و عموم مردم از نتایج آن استفاده می نمایند .

در این راستا یکی از طرح های ملی و مهم برنامه های پنج ساله اول و دوم و سوم توسعه کشور طرح ایجاد کارخانه ریخته گری و آهنگری سنگین با شماره طبقه بندی 40406308 در شرکت محتمع صنعتی اسفراین می باشد که اجرا صحیح و کامل این طرح می تواند علاوه بر تاثیرات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و زیست محیطی در منطقه شمال کشور به لحاظ تامین مواد اولیه و قطعات مورد نیاز کلیه صنایع استراتژیک و اساسی کشور از جمله صنایع خودرو ، راه آهن ، نیروگاه ( بخاری، گازی ، آبی، و اتمی ) ، نفت ، گاز پتروشیمی ، فولاد سازی ، و نورد ماشین سازی ، قالب سای و قطعه سازی کشتی سازی صنایع ، صنایع دفاعی ، ماشین آلات مدرن کشاورزی و راه سازی صنایع پلاستیک و غیره در افزایش توان ملی کشور و قدرت صنعتی آن برای جوابگوئی به احتیاجات ویژه نقش بسیار موثر وتعیین کننده ای را ایفا نماید .

اهمیت و ضرورت

درجامعه ای که اکنون ما در آن زندگی می کنیم و بسیاری از مسائل نیاز به تفکر و اندیشه دارد و برای رسیدن به این منظور باید به جمع آوری کردن اطلاعات منابعی بپردازیم و تحقیق یکی از


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره ی درباره ذوب فلزات
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد