اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

شبیه‌سازی مشترک ADS و MATLAB بشکل cosimulation و بکمک بستر ADS Ptolemy

اختصاصی از اینو دیدی شبیه‌سازی مشترک ADS و MATLAB بشکل cosimulation و بکمک بستر ADS Ptolemy دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

شبیه‌سازی مشترک ADS و MATLAB بشکل cosimulation و بکمک بستر ADS Ptolemy


شبیه‌سازی مشترک ADS و MATLAB بشکل cosimulation و  بکمک بستر ADS Ptolemy

در این فایل word به بررسی شبیه سازی کامل یک سیستم های مخابراتی که به آن شبیه سازی مشترک (Co-Simulation) گفته می شود، اختصاص دارد.  در ادامه، قسمت ابتدایی گزارش بعنوان نمونه کار قرار داده شده است تا خواننده محترم با کلیت گزارش آشنا گردد:

=======================

 

 

 

" امروزه سیستم‌های مخابراتی با رشد روز افزونی مواجه شده‌اند. پیشرفت تکنولوژی مخابرات موجب به‌کارگیری گسترده آن در عرصه‌های مختلف با اهداف ارتباطی، شناسایی و پدافندی گردیده است که مراحل طراحی و ساخت این سیستم‌ها بسیار پر هزینه و عملکرد آنها بخصوص در موارد خاص بسیار حساس و تعیین کننده می‌باشد؛لذا طراحی دقیق و موثر این تجهیزات حائز اهمیت فراوان است. طراحی سیستمی و طراحی مفهومی این سامانه‌ها از بخش‌های ضروری و مهم می‌باشد، زیرا که بر اساس آن مشخصات مطلوب هر یک از اجزا و زیرسیستم‌ها تعیین می‌شود و از هدر رفتن منابع یا کاهش کیفیت سیستم جلوگیری می‌گردد.

امروزه شبیه‌سازی مشترک (co-simulation)جایگاه خود را در شرکت‌های بزرگ مخابراتی جهان پیدا کردهاست. از آنجا که سامانه‌های مخابراتی نیاز به دو بخش پردازش و لینک ارتباط آنالوگ شامل بخش‌های RF، آنتن، گیرنده و فرستنده و همچنین واسط ایندو بخش یعنی مبدل‌های آنالوگ و دیجیتال دارد، شبیه‌سازی همزمان این بخش‌ها دقت طراحی را افزایش داده و زبان مشترکی بین این علوم شکل می‌دهد.از این‌رو شرکت‌های پیشرو در زمینه مخابرات بدون سیم، شبکه و صنایع خاص به این مسئله به عنوان ابزاری کارا و قابل‌اعتماد نگریسته و از آن در طراحی سیستم‌های خود بهره جسته‌اند.

در صنایع مخابراتی کشور ما نیز، نیاز به استفاده از این ابزار به شدت احساس می‌شود. این گزارش سعی دارد با معرفی گام به گام فرآیند شبیه‌سازی مشترک، راه را برای بکارگیری طراحی سیستمی دقیق پروژه‌های تعریفی داخل صنعت و استخراج مشخصات دقیق‌تر زیر‌سیستم‌ها باز کند ..."

 

=======================

ادامه گزارش را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید:

این فایل در قالب word و در 7  صفحه تنظیم شده است.


دانلود با لینک مستقیم


شبیه‌سازی مشترک ADS و MATLAB بشکل cosimulation و بکمک بستر ADS Ptolemy
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد