اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

عوامل تاثیرگذار عملکرد سازمانی بر مسئولیت پذیری و جلب رضایت مشتری

اختصاصی از اینو دیدی عوامل تاثیرگذار عملکرد سازمانی بر مسئولیت پذیری و جلب رضایت مشتری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

عوامل تاثیرگذار عملکرد سازمانی بر مسئولیت پذیری و جلب رضایت مشتری


عوامل تاثیرگذار عملکرد سازمانی بر مسئولیت پذیری و جلب رضایت مشتری

مقالات علمی پژوهشی مدیریت و حسابداری  با فرمت           Pdf           صفحات  8

چکیده
ارزیابی و اندازه گیری عملکرد و توسعه آن به فرهنگ سازی و ارتقاء فرهنگ سازمانی نیاز دارد.سازمان ها تا
زمانی که برای بقاء تلاش می کنند و خود را نیازمند حضور در عرصه ملی و جهانی می دانند، باید اصل
بهبود مستمر را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند. این اصل حاصل نمی شود، مگراینکه زمینه دستیابی به
آن با بهبود مدیریت عملکرد امکان پذیر شود. این بهبود را می توان با گرفتن بازخور لازم از محیط درونی
و پیرامونی، تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدهای سازمان، مسئولیت پذیری و جلب
رضایت مشتری، با ایجاد و بکارگیری سیستم ارزیابی عملکرد با الگوی متناسب، ایجاد کرد. سیستم
ارزیابی عملکرد با الگوی مناسب به انعطاف پذیری برنامه ها و اهداف و ماموریت سازمان ها در محیط
پویای امروزین کمک قابل توجه می نماید. در این مقاله به تعریف ارزیابی عملکرد از سه بعد کارکنان،
استفاده از منابع و امکانات، و در قالب سازمانی می پردازیم و پس از معرفی دیدگاه های مختلف در زمینه
ارزیابی عملکرد و همچنین بیان فرایند کلی آن در سازمان ها، به معرفی مدل ها و الگوهای رایج ارزیابی
عملکرد خواهیم پرداخت .
واژه های کلیدی: عملکرد سازمانی، مسئولیت پذیری ، رضایت مشتری، کارکنان

 


دانلود با لینک مستقیم


عوامل تاثیرگذار عملکرد سازمانی بر مسئولیت پذیری و جلب رضایت مشتری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد