اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله نگهداری یک قبضه کلت کمری قاچاق

اختصاصی از اینو دیدی مقاله نگهداری یک قبضه کلت کمری قاچاق دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله نگهداری یک قبضه کلت کمری قاچاق


مقاله نگهداری یک قبضه کلت کمری قاچاق

 

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

 

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات 53

با دستگیری فردی که ادعا می کرد مقدار 12 گرم مواد مخدر (تریاک) که در نزد وی بوده را جهت مصرف شخصی ، از شخصی به نام کریم امینی جو خریداری نموده است ماموران نیروی انتظامی ملی کشیک در مقابل درب منزل شخص نامبرده وی را دستگیر و با اجازه خود شخص دستگیر شد. که منکر فروش هرگونه مواد مخدر بوده است به داخل منزل وی وارد شده و بعد از بازرسی تمام قسمتهای منزل هیچ گونه مواد مخدری پیدا نگردید لیکن یک قبضه سلاح کمری کشف گردید که نامبرده در خصوص سلاح کشف شده در منزل وی اظهار بی اطلاعی نموده و گفت درست است که این سلاح در منزل من کشف گردیده ولی نمی دانم چه کسی آنرا در منزل من گذاشته است .

بعد از انتقال پرونده به دادسرا موضوع در شعبه 8 بازپرسی رسیدگی گردید. در بازجویی از متهم ایشان اظهار داشتند که من فروش 12 گرم مواد مخدر را قبول ندارم ولی قبول دارم که اسلحه در منزل من کشف شده ولی اسلحه متعلق به من نیست و نمی دانم آن را چه کسی در منزل من قرار داده است .

در مرحل بعدی رسیدگی در شعبه بازپرسی ، شعبه مذکور اقدام به صدور قرار وثیقه با وجه الوثاقه به مبلغ 800 میلیون ریال صادر نمود که متهم با عنایت به اینکه توانایی تهیه وثیقه را نداشت به بازداشتگاه اولین انتقال یافت تا در زمان لازم احضار گردد

بعد از اتمام تحقیقات در شعبه بازپرسی ، شعبه مذکور قرار مجرمیت متهم را به نگهداری اسلحه در منزل را صادر نمود و در خصوص فروش 12 گرم مواد مخدر (تریاک) با توجه به نبود دلایل کافی قرار منع تعقیب را در آن خصوص صادر نمود و جهت تایید و صدور کیفر خواست به دادستانی ارجاع گردید.

بعد از رسیدن پرونده به نظر دادستان ، ایشان قرار مجرمیت صادره را تایید و دستور صدور کیفر خواست را برای اتهامات مذکور جهت ارسال پرونده به دادگاه صادر گردید.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله نگهداری یک قبضه کلت کمری قاچاق
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد