اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله مدلی برای پرازش اطلاعات حسابداری

اختصاصی از اینو دیدی مقاله مدلی برای پرازش اطلاعات حسابداری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله مدلی برای پرازش اطلاعات حسابداری


مقاله مدلی برای پرازش اطلاعات حسابداری

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات 27

موضوعات مورد یادگیری :

  • یادگیری موضوعاتی از سیستم اطلاعات حسابداری
  • مرور مراحل در چرخه حسابداری
  • مرور چگونگی تولید گزارشات برای استفاده کنندگان خارجی توسط سیستم های اطلاعات حسابداری

مقدمه :

مطالعات سیستم های اطلاعاتی حسابداری چگونگی ثبت ، خلاصه و گزارش کردن رویدادهای مؤثر را در سازمانها تجزیه و تحلیل می کند.این رویدادها با استفاده از سیستم سازمانی انسانی و منابع کامپیوتری ثبت می شوند، با استفاده ازروشها و موضوعات حسابداری خلاصه می شوند و به عنوان اطلاعاتی برای افراد داخلی در درون وهم در خارج از سازمان گزارش می شوند .این فصل یک مدل مفهومی برای ثبت ، پردازش و گزارش این رویدادها برای بخش های خارجی توصیف می کند .شما باید بااین مدل از درس  حسابداری مقدمایتان آشنا باشید . در این صورت ، بسیازی از موضوعات در این فصل مرور خواهد شد . فصل بعد نشان می دهد چگونه این مدل برای گزارش در سازمان پذیرفته می شود . باقیمانده کتاب در چگونگی اجرای پردازش مفهومی وارد جزئیات می شود .

سازمان ها :

سیستم اطلاعات حسابداری ، در بسیاری از اشکال سازمانها وجود دارد . از قبیل ، ملکی ، شراکتی ، شرکت های سهامی ، سازمان های غیر انتفاعی یا household . هر چند پیچیدگی هر سیستم اطلاعاتی حسابداری متفاوت است اما همگی در سه مسیر مهم شبیه هستند. همگی ساختار ساده ای دارند (برگرفته از منابع انسانی و کامپیوتری)، فرآیند ساده(استفاده از روش های حسابداری) دارند و نیز هدفی ساده(فراهم آوردن اطلاعات)دارند . این کتاب ، مانند بیشتر کتابهای حسابداری ، به عنوان نمونه ، از یک نوع سازمان استفاده می کند : سازمان انتفاعی که عموماً دارای شرکت های سهامی هستند ، در ساخت و فروش کالا درگیر هستند . ساختار ،فرآیند و اهداف سیستم های اطلاعاتی حسابداری در شرکت های سهامی تولیدی نسبت به سایر موارد پیچیده تر است . شما می توانید از آموخته های خود در باره این نوع شرکت سهامی در رابطه با شرایطی از انواع دیگر که قبلاً ذکر شد ، استفاده کنید .

 

 

 

 

رویداد های موثر بر سازمانها:

رویدادهایی که در هر سازمانی موثر هستند، نتایجی از تأثیر با محیط شان هستند که شامل اقتصاد، جامعه، سیاست و مؤسسات تحت کنترل هستند. سیستم اطلاعاتی حسابداری رویدادهایی که از این فعل و انفعالات ناشی می شوند را ثبت، خلاصه و گزارش می کند. پردازش رویدادها به حوزه سیستم های اطلاعاتی حسابداری سازمانها و طبیعت رویدادها بستگی دارد.

منابع انسانی و منابع کامپیوتری:

یک سیستم از منابع انسانی و منابع کامپیوتری، رویدادهایی را از محیط سازمانها، ثبت، پردازش و گزارش می کند. زمانیکه سیستم شامل فقط منابع انسانی باشد، آن یک سیستم دستی است. اگر فقط از منابع کامپیوتری استفاده شود، آن یک سیستم کامپیوتری است. زمانیکه از هر دو منابع انسانی و کامپیوتری استفاده شود، آن یک سیستم بر مبنای کامپیوتر می باشد. این کتاب مقایسة روشهای دستی و کامپیوتری را برای ثبت، پردازش و گزارش کردن رویدادها، پیشنهاد می کند. با این حال هر دو روش مهم هستند. چون هر سیستم بر مبنای کامپیوتر سازمانها، یک ترکیب متفاوت از روشهای دستی و کامپیوتری دارند. علاوه بر این بسیاری از سیستم های کامپیوتری و دستی روش یکسانی را بکار می برند. در این موارد، فهم روشهای دستی، احاطه بر روشهای کامپیوتری را آسانتر می کند.

روشها و هدفهای حسابداری:

همة سیستم های اطلاعاتی حسابداری، رویدادها را با استفاده از روشهای حسابداری برای رسیدن به هدفهای حسابداری ثبت، پردازش و گزارش می کنند. این هدفها حوزه سیستم را تعیین می کنند که به نوبت طبیعت رویدادها و روشهای حسابداری تعیین می شود. به هر حال


دانلود با لینک مستقیم


مقاله مدلی برای پرازش اطلاعات حسابداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد