اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد شرکت توزیع نیرو برق خوزستان

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق در مورد شرکت توزیع نیرو برق خوزستان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 174

 

فصل اول

معرفی

شرکت توزیع نیرو برق خوزستان

معرفی شرکت توزیع نیرو برق خوزستان

شرکت توزیع برق خوزستان ، شرکتی است خدماتی که کار توزیع برق را در سطح استان به استثنای اهواز ، بعهده دارد . این شرکت در راستای سیاست های اقتصادی و برون سپاری وزارت نیرو از تاریخ 1/7/71 از سازمان آب و برق خوزستان جدا و فعالیتهای خود را در قالب بهره برداری مطلوب از ظرفیت های موجود نشات گرفته از اهداف و استراتژیهای وزارت نیرو آغاز نمود.

شروع بکار شرکت عملاً از ابتدای سال 1372 بود. این شرکت دارای نزدیک به 000/500 اشتراک در بخشهای خانگی ، تجاری ، کشاورزی و عمومی می باشد . شرکت با ساختار سازمانی از چهار مدیریت و یازده امور تشکیل شده که هرکدام شهرهای تابعه را پوشش می دهند و کار برقرسانی را تحت هدایت و نظارت حوزه ستادی واقع در شهرستان اهواز به عهده دارند . شهرستانها : آبادان ، خرمشهر ، ماهشهر ، هندیجان ، شادگان ، امیدیه ، رامهرمز ، بهبهان ، دزفول ، اندیمشک ، شوشتر ، مسجدسلیمان ، لالی، ایذه، باغملک ، هفتگل ، دشت آزادگان و شوش و بخشها و روستاهای تابعه را تحت پوشش دارد.

مجموع و ترکیب سهام شرکت عبارت از 100 سهم عادی یکهزارریالی است که با نام تماماً پرداخت شده است . اسامی سهامداران و تعداد درصد سهام هریک به شرح جدول زیر می باشد :

شرکت مادر تخصصی توانیر 490 49%

شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد 400 40%

شرکت نوســازی کــاران 110 11%

جمـــع : 1000 100%

نواحی : منظور از نواحی شامل مدیریت برق جنوب ، مدیریت برق بهبهان ، مدیریت برق ماهشهر و مدیریت برق دزفول می باشد .

امور : منظور از امور شامل برق اندیمشک ، برق شوش ، برق شوشتر ، برق مسجدسلیمان ، برق سوسنگرد ، برق رامهرمز ، برق باغملک ، برق ایذه ، برق شادگان ، برق امیدیه و برق هفتگل می باشد .

در حوزه ستادی شرکت که در اهواز واقع شده است معاونت مهندسی ، معاونت بهره برداری ، مدیریت خدمات مشترکین ، مدیریت برنامه ریزی و بهبود مدیریت ، معاونت درآمد ، دفتر روابط عمومی ، دفتر مدیریت کیفیت ، امور تحقیقات عمدتاً فعالیت های سیاست گذاری شرکت را به عهده دارند .

هدف شرکت توزیع برق خوزستان فروش برق کلی و جزیی با استفاده از فیدرهای 33 و 11 کیلوولت و رعایت مقررات و قوانین مربوطه مجاز به اقدامات زیر می باشد :

الف – ایجاد و توسعه شبکه تاسیسات نیروی برق کلیه نقاط حوزه عمل در ولتاژهای 11/33 کیلوولت و 230/400 ولت

ب – انجام کلیه خدمات و امور مربوط به بهره برداری ، تعمیرات و نگهداری از شبکه ها و تاسیسات نیروی برق و تاسیساتی که در اختیار شرکت قرار دارد .

ذینفعان شرکت توزیع برق خوزستان شامل برق منطقه ای خوزستان ، توانیر ، مشترکین ، فرمانداری ها ، استانداری، مدیریت برنامه ریزی و بودجه ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، و ... می باشند.

جدول شماره 1 نمودار اصلی شرکت را نشان می دهد . این ساختار از طریق تفویض اختیار از سوی مدیرعامل شرکت فعالیت می کند و در موارد مختلف مدیرعامل شرکت با مکاتبات و جلسات در مورد تصمیمات مهم از نظرات معاونین و مدیران ارشد شرکت استفاده می نماید .

با توجه به مقوله برون سپاری که در راستای اهداف وزارت نیرو می باشد شرکت توزیع برق خوزستان گامهای مهمی را برداشته است که در رویکرد4101 به تفصیل آمده است . شرکت با شناسایی و طبقه بندی و ایجاد شناسنامه برای شرکتهای برقی در سطح استان در بخشهای توسعه و احداث و بهره برداری برون سپاری را با نظارت مدیران ستاد شرکت در اهواز انجام می دهد .

تامین کنندگان شرکت توزیع برق به چند دسته تقسیم می شوند که عبارت از :

شرکت هایی که تجهیزات و یراق آلات مورد نیاز شرکت را تامین می کنند .

الف : ایران ترانسفو که تامین کننده اصلی ترانسفورماتورهای شرکت در اندازه های مختلف برای تبدیل ولتاژهای فشار متوسط به فشار ضعیف می باشد .


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد شرکت توزیع نیرو برق خوزستان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد