اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درمورد وضعیت و وظیفه زنان مسلمان ورزشکار در مجامع ورزشی 18 ص

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق درمورد وضعیت و وظیفه زنان مسلمان ورزشکار در مجامع ورزشی 18 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 18

 

دانشگاه آزاد اسلامی

واحد رودهن

موضوع :

وضعیت و وظیفه زنان مسلمان ورزشکار در مجامع ورزشی

استاد :

جناب آقای جواد نعمتی

محقق:

نامیرا رحام

معارف اسلامی 2

زمستان 86

فهرست مطالب

موضوع : 1

مقدمه 3

ورزشکاران زن ایران و نگاهی به دو دهه حضور آنان در ورزش 4

محدودیت‌های تازه برای ورزشکاران زن در ایران 7

تناقضات موازین داخلی و موازین بین‌المللی 8

محدودیت‌های تازه 9

حجاب اسلامی و ورزشکاران زن ایرانی 10

حضور زنان ورزشکار ایران با لباس های اسلامی 13

مقدمه

"حجاب" و"حفظ شئونات اسلامی" ارزش‌های والایی است که زن مسلمان و ایرانی ارج نهادن به آن را به عنوان سرلوحه فعالیت‌های خود انتخاب کرده‌و اساس را بر رعایت این دو مهم گذاشته است. "ورزش"یکی ازعرصه‌هایی‌است که زنان کشورمان با پایبندی به‌معیارهای اسلامی پای در آن گذاشته وفعالیت‌های کمی وکیفی گسترده‌ای را دراین عرصه داشته‌اند. کارشناسان ورزش بانوان‌می‌گویند:بانوان ورزشکارایران پس از سالها فعالیت و تلاش برای ارتقاء جایگاه خود در میادین مختلف،در سالهای اخیر توانسته‌اند با حفظ ارزش‌های اسلامی پا به میادین مختلف داخلی وخارجی گذاشته و در برخی از رشته‌ها هم به موفقیت‌های خوبی دست یابند. کسب سهمیه حضور در المپیک ‪ ۲۰۰۸‬پکن در رشته تکواندو و دو مدال در همین رشته دربازیهای آسیایی دوحه، مدال آوری شطرنجبازان دربازیهای آسیایی دوحه وبازیهای آسیایی داخل سالن ماکائو،نایب قهرمانی تیم فوتبال زنان در رقابت های غرب آسیاوراهیابی آن به مرحله دوم جام ملتهای آسیاکه در یک سال گذشته صورت گرفته‌ودستیابی به چندین مدال رنگارنگ از مسابقات آسیایی و بین‌المللی دررشته‌های مختلف وهمچنین صعود زنان ایرانی به قله‌اورست ازجمله این موفقیت هاست. به گفته آنان، این موفقیت‌ها نه تنها در داخل بلکه در خارج از ایران و برای بدخواهان که قصد دارند وضعیت زنان مسلمان و ایرانی را بد جلوه دهند، جواب بسیار قاطعی است. مسوولان‌ورزش بانوان کشورمعتقدند:نگاهی اجمالی به فعالیت‌های‌زنان ورزشکار ایران دردو دهه اخیر نشان می‌دهد که همواره گسترش و توسعه ورزش زنان در دو بعد همگانی و قهرمانی با در نظر گرفتن ملاحظات و سیاست‌های رایج در ورزش کشور هدف اصلی بوده است.

ورزشکاران زن ایران و نگاهی به دو دهه حضور آنان در ورزش

مسوولان رشته‌های مختلف ورزشی بانوان می‌گویند: اگر امروز شاهد حضور زنان ورزشکار ایران دربرخی از رشته‌ها در رویدادهای مختلف ورزشی هستیم، حاکی از انجام کارهای کارشناسی و گرفتن نظرات افراد ذیصلاح بوده‌است. آنان می‌افزایند:بعد از هموارشدن راه وجلب نظر مجامع بین‌المللی و جهانی برای حضور زنان مسلمان در رویدادهای رسمی با حفظ ارزش‌ها و حجاب اسلامی ، باعث شده است که ورزشکاران زن سایر کشورهای اسلامی نیز با الگو گرفتن از زنان ایرانی زمینه حضور خود را در ارکان ورزش جهان آغاز کنند. از سوی دیگر این افراد با اشاره به اینکه در ابعاد اجتماعی نیز "ورزش" عامل مهمی درجهت سلامتی دختران و زنان بوده وابزاری برای پیشگیری‌از بسیاری از بیماریها و وسیله‌ای برای جلوگیری از برخی از مفاسد اجتماعی است، عنوان کردند کارشناسان معمولا از ورزش به عنوان


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد وضعیت و وظیفه زنان مسلمان ورزشکار در مجامع ورزشی 18 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد