اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مشکلات کار بر دمای منحصر به فرد و کنترل آن در دفتر

اختصاصی از اینو دیدی مشکلات کار بر دمای منحصر به فرد و کنترل آن در دفتر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 27

 

مشکلات کار بر دمای منحصر به فرد و کنترل آن در دفتر

چکیده :

کنترلهای دفتر برای شخص و به دستگیری اولویت های درجه حرارت بسیار موثر است مطالعات زیادی نشان داده شده که محصولات رفاه و آسایش در دفتر می توانند با کنترل گرما شی فردی بهبود یابند کنترل محلی برای دما معمولاٌ در ساختمانهای دفتری امروزی می باشد با این وجود ساکنان دفتر هنوز از محیط گرمایی و کنترل آن راضی نیستند . در این مطالعه ما یک سری تکنیکهای وابسته به قراین داریم که درک مناسبی از کنترل کاربران روی دمای اتاق بدست آوردیم نتایج نشان می دهد که کنترل کننده های دما اغلب در استفاده از این دمای اتاق راضی نیستند ، مشکلی که باعث پرداختن به این مضوع شد این است که کاربر فکر می کند که از دانش لازم در این مورد بهره مند نیست و فاقد آن اطلاعات است

مقدمه

بر طبق مطالعه فانگر تفاوتهای فردی در محیط گرمایی وجود دارد که این باعث می شود که کنترل فردی بر دمای محیط مشکل باشد و توافق شده که دما بر اساس رضایت و موافقت افراد باشد ، و همچنین فانگر پیشنهاد کرد که اولویت گرمایی در بین افراد متفاوت است . علاوه بر راحتی و آسایش ، دلایل سلامتی و تولید کنترل گرمایی فردی را پشتیبانی می کند و به طور کلی موافقت شده که بهبود دمای داخلی تولید را افزایش می دهد . و مطالعات نشان داد که تنظیم دمای اتاق و محیط داخلی می تواند از امراض و نشانه های دیگر جلوگیری کند .

کنترل دمای محلی معمولآٌ در دفاتر امروزی وجود دارد ،‌هر رادیاتور یا تهویه هوا یک سری ولوو دارد که با آن می تواند دما را تنظیم کند . محیطهای گرمایی اغلب مورد رضایت نیستند و مطالعات نشان داده که میزان کنترل شخصی تهویه کننده ها و وسایل گرمایی کم است ، با این حال ترموستات بر روی دستگاههای گرمایی است که به شکل محدودی می تواند میزان گرمایی را کنترل کند . اطلاعات در دسترس در مورد مشکلات و قابلیت استفاده از کنترل دما پراکنده است و اکراٌ به ساختمان های مسکونی تمرکز دارد ، در یک مورد مداخله خیلی مبهم است که گزینه های کنترل با اکثر کاربران غیر قابل مهم است ، اگر این اطلاعات فاقد پشتیبان باشد تعیین اینکه چه اقدامی ممکن است مشکل است ، مشکلاتی یا اصطلاحات کنترل دما نیز وجود دارد کمپتون ات ال دریافت که بسیار از کاربران تهویه مواد از واحدهای خودشان که باید ترموستات داشته باشند ، آگاه نیستند ، ما علاقمند هستیم که به اینکه چگونه افراد به ناراحتی از وضعیت گرمایی می پردازند و چه نوع مشکلاتی آنها با ترموستات اتاقشان دارند ، راه حلهایی برای مشکلات کشف شد که پیشنهادی شود .

2- روش و مصالح

1-2- روش

روش اصلی در مطالعه مصاحبه با ساکنان دفتر است ، مباحثه در یک متن واقعی صورت گرفت و در دفتر مصاحبه شوندگان ، هدف مصاحبه این بود که بفهمد که افراد چگونه کولر خود را کنترل می کنند و موقعی که هوا گرم یا سرد شد چه می کنند و کشف مشکلاتی که استفاده کنندگان با کنترل دارند ، راهنمای مصاحبه آماده شد .

شکل 1 مثال کنترل کننده های دما – ولوهای ترموستاتیک ( چپ ) و دمای اتاق رضایت کنترل دمای اتاق در میان ساکنان دفتر .

( 15 ) به مقیاس 1 ( پایین ) 7- ( بالا ) ولوو متوسط در مورد 2 به سطح درک کنترل دما رسید .

( 16 ) مستأجر کنترل دمل مهم است برای 96% از جوابدهندگان و تنها 95% راضی بودند .

( 17 ) در مقیاس 4 ( low ) ( 10mg ) ارزش متوسط 5/6 به سطح قابل درک دما و تهویه رسید .

جوابگو

ساکنان دفتر در برینانیا 11 ساختمان

ساکنان دفتر در USA و کانادا جوابگو 1829

ساکنان در دفتر فنلاند ، بیشتر از 500 جواب دهنده .

و سئوالهای در پایان مصاحبه کمی بعد از آزمایشهایی از راهنما انجام شد . بخش مهم مصاحبه مشاهده است ، ما به کل دفتر علاقمند هستیم لیکن به خصوص کنترلهای دما و دیگر کنترلهای مصاحبه که برای تطبیق محیط داخلی است ، ما از آنها خواستیم که نشان دهند و به ما بگویند که چگونه آنها را کنترل کننده های دما استفاده می کنند روش پژوهش مشابه با پرسشنامه کیفی است . کل 27 مصاحبه ها انجام شد ، در اولین بخش مطالعه ما با 12 نفر مصاحبه کردیم 0 در حدول 12-1-K ) نتایج قبل از دومین بخش مطالعه تجزیه و تحلیل شد که در آن 15 شخص ( A1-5 ,B1-5 ,C2-5 ) از آنها مصاحبه به عمل آمد . طول هر میانگین مصاحبه یک ساعت و نیم در اولین بخش مطالعه است ، در بخش دوم ما به سئوالهای اصلی تمرکز کردیم و طول هر مصاحبه حدود نیم ساعت است ، کلیعه مصاحبات ضبط شد و دوازده مصاحبه اول رونویسی شد .


دانلود با لینک مستقیم


مشکلات کار بر دمای منحصر به فرد و کنترل آن در دفتر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد