اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد کار موقت به صورت ورد 3 صفحه به صورت ورد

اختصاصی از اینو دیدی فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد کار موقت به صورت ورد 3 صفحه به صورت ورد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد کار موقت به صورت ورد 3 صفحه به صورت ورد


فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد کار موقت  به صورت ورد 3 صفحه به صورت ورد

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد کار موقت  به صورت ورد 3 صفحه به صورت ورد با قابلیت ویرایش کامل در دسترس شماست.

 

قرارداد کار موقت

 

            این قرارداد در تاریخ  /  / 1385 فی مابین شرکت ……………………. به نشانی تهران ، .............................................................................. به نمایندگی آقای ……………….. که اختصارا کارفرما نامیده میشود از یک سو و آقای .................. فرزند ................ به شماره شناسنامه ........ صادره از ........ متولد ........ و به نشانی .........................................................................(تلفن : .............................. / موبایل : ..........................) دارای مدرک تحصیلی ................................... که اختصارا کارپذیر (کارمند) نامیده میشوند از سوی دیگر طبق قوانین و مقررات جاری جمهوری اسلامی ایران و شرائط مورد توافق منعقد و طرفین ملزم و مکلف به رعایت کلیه مفاد قرارداد حاضر میباشند .

 

ماده 1 ) موضوع قرارداد :

موضوع قرارداد عبارتست از استفاده از خدمات کارپذیر بصورت ساعتی و بر اساس وظائف محوله با عنوان شغل ............................... طبق شرح وظائف ابلاغی .

 

ماده 2 ) مدت قرارداد  :

            این قرارداد موقت بوده و مدت آن ..... ماه شمسی از تاریخ ........................ تا تاریخ ............................... تعیین میگردد و با توافق کتبی طرفین قابل تمدید یا تغییر میباشد .

تبصره 1- هیچ گونه حق و حقوق دیگری در حین یا پس از اتمام قرارداد ، از قبیل استخدام رسمی یا پیمانی و غیره نسبت به شرکت برای کارپذیر ایجاد نخواهد شد .

تبصره 2 – میزان کار کارپذیر در این قرارداد حداکثر 240 ساعت در ماه خواهد بود و وی موظف است در محل اجرای موضوع قرارداد که از سوی کارفرما تعیین و ابلاغ میگردد حاضر و نسبت به انجام دقیق و صحیح موضوع قرارداد اقدام نماید .

 

ماده 3 ) حق الزحمه :

            کل دستمزد کارپذیر اعم از حقوق ، مزایا ، کمک هزینه خوار و بار ، ایاب و ذهاب ، سابقه کار ،  مسکن ، تاهل ، اولاد و غیره بصورت ساعتی محاسبه گردیده و از قرارهرساعت کار -/.................... ریال می باشد که در دوره های زمانی یک ماهه بر اساس کارکرد تائید شده کارپذیر پس از کسر کسورات قانونی به وی پرداخت خواهد گردید . نیز در صورت اتمام موفق پروژه (بنا به تشخیص مدیر پروژه) و عدم شمول قرارداد در بندهای جرائم و تاخیرات ناشی از عدم کارکرد کارپذیر ، در انتهای هر قرارداد تا سقف اعتباری پروژه در سهم کـــارپذیر با نامبرده تسویه حساب بعمل خواهد آمد .

تبصره 3 - در صورت دریافت هر گونه تسهیلات توسط کارپذیر ، به میزان ارزش تسهیلات دریافت شده از دستمزد کارپذیر کسر خواهد شد .


ماده 4 ) مرخصــــــی :

            مرخصی در این قرارداد بصورت مرخصی.............................

برای دانلود از کادر زیر اقدام به دانلود نمایید.

 

با تشکر


دانلود با لینک مستقیم


فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد کار موقت به صورت ورد 3 صفحه به صورت ورد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد