اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله طراحی بیمارستان

اختصاصی از اینو دیدی مقاله طراحی بیمارستان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله طراحی بیمارستان


مقاله طراحی بیمارستان

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات 202

مقدمه :

مرکز درمانی بهداشتی شهر یکی از عناصر زنجیره درمانی کشور است که به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران احداث می شود.

مرکز درمانی و بهداشتی مورد نظر به صورت درمانگاه مستقل وابسته به وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی خواهد بود که می تواند جمعیت 15 هزار نفری محله ای از شهر را پوشش دهد.

رئوس برنامه کار شامل بخش درمانی-بهداشتی و اداری خدماتی می باشد.

از آنجا که موضوع " طرح مرکز بهداشتی و درمانی شهری" به عنوان برنامه طراحی "درس تمرین معماری4" گروه معماری دانشگاه تهران جنوب تعیین شد تصمیم نهایی توسط استاد و دانشجویان این کلاس مبنی بر آن شد که در تجربه یک کار گروهی 9 نفره زیر نظر استاد راهنما جناب آقای مهندس کریم آبادی به مطالعه و طراحی این مرکز بپردازیم.

در این آلبوم دو جلدی سعی بر این شده است که خلاصه ای از مراحل مطالعه –برنامه ریزی و طراحی دانشجویان گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد جنوب تهران گردآوری شود .

پیش گفتار:

تئوری و عمل : معمولا چنین به نظر می رسد که طراحی بیمارستان عاری از هرگونه خلاقیت بوده و بیشترین کمبودها در زمان نظم بخشیدن به پلان ساختمان بروز می نماید. صفاتی که (اکثرا به حق) چون یکنواختی و استاندارد نثار طرح بیمازستان می شوند و تنها دفاع این است که بگوییم پاسخگویی به نیازهای عملکردی ما را مجبور به ایجاد چنین طرحهایی نموده است.

با وجد این هنوز راه حلهای ابتکاری با توجه به احتراز شبیه سازی و یا نادید گرفتن نیازهای عملکردی وجود دارند . طراحی بیمارستان در نظر علمی باید از کارایی عملی برخوردار شود .عملکردی وجود دارند . طراحی بیمارستان از نظر علمی باید از کارایی عملی برخوردار شود .البته باید به تقدم و تاخر در این جمله دقت شود که این مطلب از مقاصد و اهداف ما در طراحی بیمارستان بوده است .


دانلود با لینک مستقیم


مقاله طراحی بیمارستان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد