اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله کامل درباره گنج خط میخی علائم نشانه ها

اختصاصی از اینو دیدی دانلود مقاله کامل درباره گنج خط میخی علائم نشانه ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 52

 

فیلم پادشاه مومیایی هخامنشی!

/

شهریورماه سال ۱۳۸۶ جسد  یک مومیایی تقلبی منتسب به پادشاه هخامنشی در مراغه توسط نیروی انتظامی کشف گردید.کلاهبرداران قصد داشتند، این مومیایی تقلبی را که در داخل یک صندوق سیمانی قرار داشت را به ارزش ۵ میلیارد تومان به فروش برسانند!!همچنین از این افراد ۱۸عدد سکه مسی تاریخی و یک هزار و ۲۷۲عدد سکه تاریخی تقلبی و ۲۲قطعه انواع اشیا تاریخی شامل انواع مجسمه‌های فلزی و سنگ‌های قیمتی کشف شد.

متاسفانه در طی این سالها بارها و بارها تصاویر و فیلم این مومیایی تقلبی بصورت بلوتوث بر روی تلفن های همراه مردم دست بدست شده و جالب تر از همه اینکه چند روز پیش مجددا فردی ساده لوح و بی تجربه با مراجعه به من فیلم این مومیایی تقلبی را به من نشان داده و با هیجان بسیار تقاضا داشت تا من برای این مومیایی مشتری پیدا کنم!؟ و می گفت که این مومیایی توسط چند تن از دوستانش کشف گردیده و بخاطر دوستی با وی و نداشتن آشنا برای فروش آن از او خواسته اند که برای آن مشتری پیدا کنند!!

در هر صورت من آن فرد بیچاره را از ماجرا با خبر ساختم و برای هوشیاری مجدد شما عزیزان تصمیم گرفتم تا بار دیگر فیلم این مومیایی کذایی را در وبلاگ قرار دهم و از تمام دوستان عاجزانه استدعا دارم به هیچ عنوان چیزی را که متعلق به خودشان نمی باشد و از صحت و سلامت آن با خبر نیستند را به دیگران معرفی ننمایند و وقت و انرژی خود را صرف کارهای بی نتیجه و بی فایده ننمایند.

/

برای تاکید مجدد خبر زیر که چند روز پیش منتشر شده است را نیز مطالعه فرمایید:

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،اعضای باند فروش عتیقه جات تقلبی در حین جابجایی یک مومیایی و یک تابوت عتیقه تقلبی، توسط ماموران پلیس آگاهی کاشان شناسایی و دستگیر شدند.

اعضای این باند که مسلح نیز بودند به محض حضور ماموران قصد فرار داشتند که باعملکرد ماموران در اقدام خود ناکام ماندند.

فرمانده انتظامی کاشان با بیان اینکه در این عملیات و در بازرسی از یک دستگاه خودروی وانت نیسان متعلق به اعضای باند یک عدد تابوت چوبی منقوش به تصاویر و نقوش متداول دوره هخامنشی، یک مجسمه مومیایی و یک تیغه شمشیر کشف و ضبط شد، گفت: طبق اعلام کارشناس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان، تمامی عتیقه جات کشف شده تقلبی هستند.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های تخصصی اقرار کردند که قصد داشتند این عتیقه جات تقلبی را در قبال دریافت مبالغ زیادی وجه نقد به افراد کم اطلاع و ساده بفروشند،گفت: متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند.

/

/نماد های مهم (خطر) در گنج یابی

توضیحات (نمادهای خطر) گنج یابی باید برای همه قابل فهم و درک باشد و اینها خیلی نمادهای مهمی هستند . این یک واقیعت است که ! گنجینه فقط می تواند توسط یک شخص زنده پیدا شود

/

 

/

در شرایط امروز ما جویندگان گنج باید از این وسایل و تجهیزات استفاده کنند

 ۱- دستگاه ردیاب

۲- دستگاه نقطه زن

۳- بیل و کلنگ

۴- پتک​​ . اسکنه، چاقو

۵- طناب به ضخامت ۵X۵ سانتیمتر و به طول ۴۰ سانتیمتر . شمع

۶- کلاه ایمنی

۷- طناب کنف ضخیم

۸- ماسک ضد گاز


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله کامل درباره گنج خط میخی علائم نشانه ها
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد