اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله سایت گردشگری شهرستان بروجرد

اختصاصی از اینو دیدی مقاله سایت گردشگری شهرستان بروجرد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله سایت گردشگری شهرستان بروجرد


 مقاله سایت گردشگری شهرستان بروجرد

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

 فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحات:57

سپاس خدایی را که در قالب جهان آفرینش دفتر حسن و زیبایی بنمود و برگ‌های گوناگون آنرا در برابر ادراک و احساس آدمیان بگشود تا پاک بینان از هر ورق آن صول اسرار خوانند و از دریافت هر سری مزه عشق چشند.
هرچه دانش آدمی به مسائل اطراف خود بیشتر باشد، عشق به زندگی و به دیگران بزرگتر است زیرا آن که هیچ نمی‌داند به چیزی عشق نمی‌ورزد و آنکه از عهده هیچ کاری بر نمی‌آید هیچ نمی‌فهمد، آنکه هیچ نمی‌فهمد، بی‌مقدار است، ولی آنکه می‌فهمد، بی‌گمان عشق می‌ورزد و خوبی‌ها را می‌بیند.
بدون تردید آنچه که در رویارویی انسان با اطلاعات اهمیت بسزایی دارد دسترسی سریع و آسان به دریایی از اطلاعات جامع و کامل است، که برای این مهم نیاز به اخذ تدابیری می‌باشد تا از عهدة این عمل به نحو شایسته‌ای بر آید و طبیعتاً هدف از انجام این کار، برداشتن قدم‌هایی هرچند کوتاه در باب آشنایی با زیباترین دیدنی‌های ایران می‌باشد، که امیدوارم توانسته باشم تا اندازه‌ای به آن جامه عمل بپوشانم.
در ضمن از زحمات و خستگی‌های استاد محترم جناب آقای مهندس موسوی بی‌نهایت ممنون و سپاسگزارم و به شاگردیشان افتخار می‌کنم. امیدوارم که این نمونه کار مورد قبول ایشان واقع شده باشد.
از مادرم و همچنین از تمامی کسانی که در امر انجام این نمونه متقبل زحمت شدند بسیار متشکرم و از خداوند متعال برای تمامی این عزیزان آرزوی موفقیت دارم.

سمیرا محمدی

 مختصری در مورد پیشینه تاریخی شهرستان بروجرد

 شهرستان بروجرد در سی و سه درجه تاو پنجاه و سه درجه عرض جغرافیایی و چهل و هفت درجه و سی و شش درجه طول جغرافیایی قرار دارد . ارتفاع آن از سطح دریا 1657 متر میباشد . این شهر از شمال به شهرستان ملایر از جنوب به لرستان و بختیاری از غرب به الشتر و چغلوندی و از شرق به سر بند اراک محدود میشود .

برجرد در روزگار گذشته گاهی داخل لرستان گاهی جزء عراق عجم و زمانی ولایتی جداگانه و مستقل به شمار می آمده این شهرستان داخل دشتی بنام سیلاخور قرار گرفته که از شمال و جنوب به وسیله کوههای بلند محصور از شرق و غرب دارای زمینهای مسطح و حاصلخیزی است که جهت کشاورزی بسیار مساعد میباشد .

در مورد وجه تسمیه شهر بروجرد کمتر کسی نظر قطعی داده است حال آنکه مولفان متاخر خصوصا فرهنگ نویسان تلاش کرده اند وجه تسمیه بروجرد را بیابند . از جمله این نویسندگان رضا قلیخان هدایت مولف فرهنگ انجمن آرای ناصری اصل نام این شهر را فیروز گرد دانسته و در توضیح آن نوشته است « شهریست از بناهای خسرو پرویز اکنون به بروجرد شهرت دارد »

در کتاب گنج دانش نوشته محمد تقی خان متخلص به حکیم الملک بروجرد را به « منوچهر» نسبت میدهد .

دکتر معین به نقل از فرهنگ اعلام می نویسد « بروجرد ساخته شده ارداشک سیزدهم پادشاه اشکانیان است »


دانلود با لینک مستقیم


مقاله سایت گردشگری شهرستان بروجرد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد