اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله طراحی قبل از شکل گیری در شکل دهی فلز

اختصاصی از اینو دیدی مقاله طراحی قبل از شکل گیری در شکل دهی فلز دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله طراحی قبل از شکل گیری در شکل دهی فلز


 مقاله طراحی قبل از شکل گیری در شکل دهی فلز

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

 فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحات:17

در یک فرایند شکل دهی داده شده ، موقعیت مواد و مختصات محصول نهایی به چندین پارامتر نهایی وابسته است . (شرایط بار دهی ، مختصات سطح قالب ، شرایط روغن کاری قالب ، مختصات قطعه کار اولیه و موارد دیگر) . دربرگیری یک مقدار ثابت از دفورمگی شامل یک فرآیند فرم دهی داده شده می شود . یک امکان که می خواهیم پارامترهای فرآیند را کنترل کنیم ، با یک راهی است که محصول نهایی به وسیله وضعیت مواد مطلوب و مختصاتی که دست یافتنی می باشد.

     طراحی فرآیند های شکل گیری می تواند همچنین شامل طراحی قطعه کار اولیه و شکل های متوالی هر کدام از مراحل شکل دهی که « پیش شکل گیری » نامیده می شود . یک مطالعة سیستماتیک از این مشکلات به وسیلة کبایاشی و همکارانش انجام شده بود . آنها همچنین « تکنیک برگشت به عقب » را معرفی می کنند و کپی کردن از عقب برای کامل شدن روش در فرآیند شکل دهی واقعی از یک پیکر بندی نهایی داده شده می باشد .

     مشکل طراحی پیش شکل گیری و مشکلات طراحی قالب می تواند تحت یک بیان ریاضی سخت به وسیله ثابت کردن آنها به عنوان مشکلات بهینه فرموله شود . تابع هدف برای این مشکلات بهینه می تواند به عنوان یک اندازه گیری خاص از اشتباه بین وضعیت نهایی مطلوب و وضعیت محاسبه شده عددی برای یک تنظیم داده شده از متغیرهای طراحی می باشد . به منظور حل کردن این چنین مشکلات بهینه ، که معمولاً یک شروع روش تحقیق متوالی از یک راه حل مرجع به کار می برند . آنالیزهای حساسیت یک روش است که به طور کلی استفاده می شود برای متناسب کردن افت حرارت ها از تابع های هدف می باشد .


دانلود با لینک مستقیم


مقاله طراحی قبل از شکل گیری در شکل دهی فلز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد