اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد آزمایش سیکل تبرید 11 ص.

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق در مورد آزمایش سیکل تبرید 11 ص. دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباه آزمایش سیکل تبرید 11 ص.
با فرمت word
قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات : 10
فرمت : doc



موضوع آزمایش : سیکل تبرید


هدف آزمایش :
بررسی سیکل تبرید

تئوری آزمایش :
T P





S V







در این بخش سیکل ایده آل تبرید را بررسی می کنیم:
حالت 3 نشان دهنده مایع اشباع در درجه حرارت چگالنده است و حالت 1 نمایانگر بخار اشباع در درجه حرارت تبخیر کننده می باشد این بدان معنااست که فرایند انبساط آیزنتروپیک 4-3 در ناحیه دو فازی است و بیشتر آنرا مایع تشکیل می دهد . درنتیجه مقدار کار خروجی این فرایند بسیار اندک می باشد بگونه ای که توجیهی برای افزودن این قطعه از تجهیزات به سیستم وجود ندارد بنابراین توربین را با یک وسیله احتناق دهنده جایگزین می کنیم معمولا“ این وسیله یک شیر یا یک لوله طویل با قطر کم است که در آن سیال فعال از فشار بالا تا فشار پایین احتناق می یابد .

بخار اشباع در فشار پایین وارد کمپرسور می شود و در فرایند 2-1 یک تراکم آدیاباتیک بازگشت پذیر را طی می کند سپس در فرایند 3-2 با فشار ثابت حرارت رفع می شود و سیال فعال به حالت مایع اشباع از چگالنده خارج خواهد شد . به دنبال آن فرایند احتناق آدیاباتیک 4-3 بوقوع می پیوندد و سپس سیال فعال در فشار ثابت طی فرایند 1-4 تبخیر می شود و سیکل کامل خواهد شد .
ضریب عملکرد :

ضریب عملکرد یک سیکل تبرید عبارت است از نسبت ظرفیت تبرید به کار کمپرسور.


ضریب عملکرد پمپ حرارتی عبارت است از نسبت حرارت دفع شده به کار کمپرسور .

سیکل تبرید واقعی :









بدلیل افتهای ناشی از جریان سیال و نیز تبادل حرارت با محیط ، سیکل تبرید حقیقی از سیکل ایده آل انحراف خواهد داشت سیکل حقیقی می تواند به سیکل بالا نزدیک شود .

احتمالا“ بخار ورودی به کمپرسور بصورت مافوق گرم خواهد بود و در طی فرایند تراکم ، بازگشت ناپذیریها و تبادل حرارت با محیط (باتوجه به درجه حرارت مبرد و محیط) صورت می گیرد . بنابراین در طی این فرایند آنتروپی ممکن است افزایش یا کاهش یابد . بازگشت ناپذیریها و انتقال حرارت به مبرد موجب افزایش آنتروپی می شود و انتقال حرارت از مبرد موجب کاهش آنتروپی می گردد . این احتمالات با دو خط چین 2-1 و –1 نشان داده شده است . فشار مایع خروجی از چگالنده کمتر از فشار بخار ورودی به آن می باشد و درجه حرارت مبرد در چگالنده مقداری بیشتر از درجه حرارت محیطی است که با آن تبادل حرارت می کند معمولا“ درجه حرارت مایع خروجی از چگالنده کمتر از درجه حرارت اشباع است و احتمال دارد که مقدار آن در لوله های بین چگالنده و شیر انبساط افت بیشتری داشته image

لینک دانلود آزمایش سیکل تبرید 11 ص. پایین


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد آزمایش سیکل تبرید 11 ص.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد