اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

گزارش کارآموزی در کارخانه روغن نباتی

اختصاصی از اینو دیدی گزارش کارآموزی در کارخانه روغن نباتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کارآموزی در کارخانه روغن نباتی


گزارش کارآموزی در کارخانه روغن نباتی

گزارش کار در کارخانه روغن نباتی
برای رشته های صنایع غذایی
فهرست مطالب ارائه شده در گزارشکار کارآموزی:
مقدمه
فصل اول : آشنایی کلی فصل با مکان
1-1 واحد صابون سازی
1-2 واحد الکترولیز
فصل دوم: توضیح خط تولید تصفیه روغن نباتی
تصفیه پنج مرحله تشکیل شده است :
2-1 خنثی سازی
2-2 رنگبری
2-3 هیدروژناسیون
2-4 رنگبری ثانویه
2-5 بوگیری
صاف کردن روغن و تخلیه کاتالیست
فصل سوم : آزمایشات انجام شده در کارخانه سه گل خراسان

مقدمه

روغن ها و چربی ها از زمان های بسیار دور یکی از اجزای اصلی و مهم تشکیل دهنده غذای انسان بوده که یک گرم آن حدود 2/9 کیلوکالری انرژی در بدن تولید می کند. همچنین غذای طبخ شده و چربی مزه و طعم مطلوبی را در بر دارد. یک فرد در کشورهای صنعتی در طول عمر خودش در حدود 3 تن روغن و چربی مصرف می کند که بیش از نصف این مقدار به صورت روغن یا چربی غیر قابل رؤیت مانند پنیر، سوسیس و کالباس و گوشت و نظیر اینها می باشد  اما در کشور های در حال توسعه مصرف چربی و روغن کمتر از مقدار پیشنهاد شده توسط WHOاست. از 1340 تا کنون مصرف سرانه روغن و چربی در جمهوری اسلامی ایران افزایش یافته و در سال 1379 میزان مصرف سرانه چربی وروغن یک ایرانی به 5/14کیلوگرم رسیده است. فصل اول این مقاله راجع به آشنایی کلی با مکان کارخانه و محصولات جانبی آن و سال تاُسیس و…می باشد. به طور کلی هدف اصلی این شرکت تصفیه روغن های استخراج شده مثل روغن پنبه دانه، سویا، پالم و آفتابگردان بوسیله کارخانجات مختلف می باشد . فصل دوم ارزیابی بخش های مرتبط با رشته علمی ام و توضیح خط تولید است. فصل سوم توضیحی درباره ی آزمایشات  انجام شده در آزمایشگاه می باشد.

فصل اول : آشنایی کلی  فصل با مکان

مالکیت کارخانه بصورت سهامی خاص می باشد این کارخانه در سال 1342تا1344راه اندازی شد. روغن تصفیه شده در سال های اول حدود 5تن در روز در سال 1357 حدوداً 35تن و امروزه 80تن می باشد . تعداد مهندسین 10نفر و کارگران 130نفر است . لازم به ذکر است که این کارخانه دارای مهراستاندارد HACCP می باشد .سالن آزمایشگاه ، وسایل آن ، دستگاه های مختلف از دقت لازم برخوردار می باشد . در این کارخانه استخراج روغن صورت نمی گیرد بلکه روغن استخراج شده پس از انجام عملیات مختلف تصفیه به روش های خاص صورت می گیرد . محصولات جانبی این کارخانه یخ، هیدروژن و صابون می باشد . در این کارخانه روغن استخراج شده از پنبه دانه ، آفتابگردان ، سویا و پالم ، تصفیه می گردد .

هیدروژن تولیدی در اینجا در تانک های بزرگ ذخیره شده و در هنگام هیدروژناسیون مورد استفاده قرار می گیرد . صابون تولید شده بخاطر جدا کردن اسید های چرب به روش NaoHمرطوب می باشد که این صابون پس از...

نـوع فایـل  Word

تعداد صفحات : 17

حجم فایل  35 کیلوبایت


دانلود با لینک مستقیم


گزارش کارآموزی در کارخانه روغن نباتی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد