اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره اصول سرپرستی کارگاه

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق درباره اصول سرپرستی کارگاه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره اصول سرپرستی کارگاه


تحقیق درباره اصول سرپرستی کارگاه

فرمت فایل : WORD (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 32 صفحه

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه

همانگونه که از نام درس برمی‌آید، در مورد سرپرستی کارگاه صحبت می‌نماید. سوال که پیش می‌آید، در وهله اول، این است که کارگاه کجاست؟

بر اساس شرایط عمومی پیمان که متداول‌ترین سند کاری می‌باشد، کارگاه محل یا محل‌هایی است که عملیات موضوع در آن اجرا می‌شود. به منظور اجرای پیمان با اجازه کارفرما از آن استفاده می‌شود.

کارگاه‌ها یا کارخانه‌های تولیدی خارج از محل‌ها و زمین‌های تحویلی کارفرما که به منظور ساخت قطعاتی که در کار نصب خواهد شد، مورد استفاده قرار می‌گیرد، جزو کارگاه قرار نخواهد گرفت. توجه به این موضوع ضروری است که شرایط ضروری پیمان، سندی است حقوقی. بنابراین با خارج از مشمول نبودن کارگاه از محل‌هایی که زمین کارگاه نمی‌باشد، قصد از رفع مسئولیت کارفرما دارد، وگرنه سایر زمین‌های تحویلی نیز از نظر فنی کارگاه به حساب نمی‌آید.

در تعریف فوق به عملیات موضوع نیز اشاره شده است.

منظور از عملیات، همان کار می‌باشد که مطابق شرایط عمومی پیمان، عبارت است از مجموعه‌ای شامل: خدمات یا اقدامات مورد نیاز برای آغاز کردن و انجام و پایان عملیات موضوع پیمان و شامل کارهای دائمی است که باقی خواهد ماند و به عنوان موضوع پیمان تحویل کارفرما می‌شود. همچنین کارهایی موقتی که به منظور اجرا و نگهداری موضوع پیمان قرار می‌گیرد و اعمال می‌شود.

در تعریف فوق توجه به این نکته ضروری است که نه تنها کارهای اصلی مثل ساخت و ساز اصلی که کارهای مقدماتی یا کارهایی که منجر به رسیدن به هدف اصلی که ساخت موضوع پیمان می‌باشد، نیز جزو عملیات کارگاهی به حساب می‌آیند.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره اصول سرپرستی کارگاه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد