اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

طرح توجیهی ادوات کشاورزی با ظرفیت 75 تن در سال

اختصاصی از اینو دیدی طرح توجیهی ادوات کشاورزی با ظرفیت 75 تن در سال دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

طرح توجیهی ادوات کشاورزی با ظرفیت 75 تن در سال


طرح توجیهی ادوات کشاورزی با ظرفیت 75 تن در سال

ادوات کشاورزی در کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی مورد مصرف دارند. این ادوات پس از ساخت ماشین آلات مورد مصرف در بخش کشاورزی

نظیر تراکتور، کمباین و... به عنوان بخش مکمل این ماشین آلات طراحی و ساخته شده و مورد مصرف قرار گرفته اند.

فایل pdf شامل 18 صفحه طرح توجیهی ادوات کشاورزی با ظرفیت 75 تن در سال

تایید شده دفتر امور اقتصادی و تسهیلات بانکی وزارت تعاون


دانلود با لینک مستقیم


طرح توجیهی ادوات کشاورزی با ظرفیت 75 تن در سال

پاورپوینت درباره آشنایی با ورزش بسکتبال

اختصاصی از اینو دیدی پاورپوینت درباره آشنایی با ورزش بسکتبال دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت درباره آشنایی با ورزش بسکتبال


پاورپوینت درباره آشنایی با ورزش بسکتبال

فرمت فایل : power point  (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلاید  : 33 اسلاید

 

 

 

 

وضعیت بدنی

در این رشته افراد باید دارای قد خیلی بلند ، حرکات سریع عکس العمل وتوانایی پریدن (خیلی مهم )را داشته باشند.اغلب بسکتبالیستهای حرفه ای دارای پای چرخیده به داخل هستند وهمچنین دستهای بلند وبزرگ هستند  این سازگاری ها باعث افزایش سرعت ورزشکار در نتیجه نزدیکی بازوی محرک به    تکیه گاه میباشد

 

توانایی دریبل کردن در مسیر قوسی شکل این توانایی، استفاده از نیروی مرکزگرا و غلبه بر نیروی مرکز گریز را دربر می گیرد. دریبل کننده باید پس از قرار گرفتن در مسیر قوسی شکل داخل دایره خم شود. بازیکن با پای خارجی به طرف خارج فشار می دهد. این عمل باعث حرکت مرکز ثقل بسمت داخل قوس می شود.


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت درباره آشنایی با ورزش بسکتبال

درس پژوهی ریاضی پایه اول ابتدایی مقایسه ی اعداد

اختصاصی از اینو دیدی درس پژوهی ریاضی پایه اول ابتدایی مقایسه ی اعداد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

درس پژوهی ریاضی پایه اول ابتدایی مقایسه ی اعداد


درس پژوهی  ریاضی پایه اول ابتدایی مقایسه ی اعداد

فرمت درس پژوهی: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات این درس پژوهی: 26 صفحه

 

 

 

 

 

قسمتی از این درس پژوهی:

طرح درس

شمارش- مقایسه اعداد- اول- نمایشی

 عنوان: موضوع:ریاضی.  کتاب:ریاضی   مقطع:ابتدایی.  پایه اول زمان تدریس    45دقیقه. تعداد فراگیر 25.محل تدریس کلاس درس  روش تدریس نمایشی و پرسش و پاسخ.سقراطی.                                                                                                   

هدف نویسی

اهداف کلی:

یادگیری درس ریاضی تمرین شمردن چند تا چند تا .دنبال کردن قاعده و دستور العمل.استفاده از ابزار

جزئی:

دانش آموزان بتوانند فاصله مساوی بین اعداد را تشخیص دهند.(دانشی)

قاعده ی توالی چند تایی اعداد به صورت یک دنباله در ذهنش ایجاد شود(دانشی)

مفهوم نظم و قاعده مندی در ذهنش ایجاد شود (نگرشی)

در 3 حیطه بلوم

رفتاری:دانش آموزان کلاس اول در حین انجام این فعالیت باید بتوانند چند تا چند تا (2تا2تا) (3تا3 تا) بشمرد و نقطه ها را به هم وصل کند

ابزار مورد نیاز: طرح بزرگ مقوایی ساعت موجود در ص 152آهنربا دار خرگوش و موشو هویج آهنربا دار

رفتار ورودی: (8 دقیقه)

 با لبخند وارد کلاس می شوم  در حالی که مقوای بزرگ ساعت در دستم است با بچه ها سلام و احوال پرسی  می کنم بعد از و بعد از حضور غیاب و اطمینان از عادی بودن همه چیز به وضعیت جسمی و روحی بچه ها توجه میکنم  که کسی گرسنه ناراحت و رنگ پریده نباشد و همه آمادگی کامل داشته باشند سپس تکالیف جلسه پیش که مسائل ص  150و151 است را  میبینم و بازخورد مناسب میدهم حالا وقت  ارزشیابی تشخیصی است


دانلود با لینک مستقیم


درس پژوهی ریاضی پایه اول ابتدایی مقایسه ی اعداد

دانلود مقاله کامل درباره کاربرد روانکارها و انواع آنها

اختصاصی از اینو دیدی دانلود مقاله کامل درباره کاربرد روانکارها و انواع آنها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله کامل درباره کاربرد روانکارها و انواع آنها


دانلود مقاله کامل درباره کاربرد روانکارها و انواع آنها

 

 

 

 

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه :65

 

بخشی از متن مقاله

وظایف روانکار(1) و انواع آن

هر گاه بین دو سطح در تماس ، حرکت نسبی رخ دهد مقاومتی در برابر حرکت ایجاد خواهد شد این مقاومت نیروی اصطکاکی یا به بیان ساده تر اصطکاک نامیده می شود در صورت بروز این حالت مطلوب آن است که از اصطحکاک بکاهیم آن را کنترل یا اصلاح نماییم .

به بیان کلی ، هر فرآیندی را که طی آن اصطکاک بین دوجسم متحرک در تماس کاهش یابد روانکاری می نامند به طور سنتی در این تعریف هیچ ابهامی وجود ندارد کاهش اصطکاک با وارد کردن یک ماده جامد یا مایع به نام روانکار درمحل تماس حاصل می شود به موجب آن ، سطوح دارای حرکت نسبی ، با فیلمی از روانکار از یکدیگر جدا می شوند روانکارها ازانواع نسبتا ً کمی از مواد تشکیل شده اند مانند روغنهای طبیعی یا معدنی ، گرافیت ، دی سولفید مولیبدنیوم(2) ، و طلق(3)  ،رابطه بین مواد و فرآیند روانکاری ، کاملا ً واضح و روشن است .

پیشرفتهای تکنولوژیکی اخیر ، تصویر واضح گذشته را قدری مبهم نموده است کاهش اصطکاک ، در حال حاضر به وسیله مایعات ، جامدات ، گازها یا با اصلاح فیزیکی یا شیمیایی خود سطوح ایجاد می شود به اختیار ، اجزای لغزان را می توان از موادی ساخت که برای کاهش اصطکاک طراحی شده اند و روانکار به طور یکنواخت یا غیر یکنواخت در آنها توزیع شده است این سیستمها  روانکاری نشده(4) می نامند که البته این فقط یک اصطلاح است سیستم ممکن است به روشی غیرمعمول روانکاری شده باشد ولی مطمئنا ً روانکاری نشده نیست .

از طرف دیگر روانکاری ممکن است برای اصلاح میزان اصطکاک باشد و نه به طور خاص برای کاهش آن .(مواد مرکب عایق و مخصوص ممکن است از گرافیت یا دی سولفید مولیبدنیوم تشکیل شده باشند درصد این مواد طوری طراحی می شود که بتوان از یکنواختی یا پیوستگی سطوح(5)  اصطکاک اطمینان یافت ) این افزودنیها مشخصا ً روانکار هستند و غیر واقعی خواهد بود اگر ادعا شود که کاربر این مواد عایق ، روانکاری نیست .

این مقدمه ارائه شده تا یک آمادگی ذهنی را در مورد فرآیندهای روانکاری و انتخاب روانکارها ایجاد کند در عمل ، محدوده وسیعی از سیستمها موجودند که هنوز با روغنها یا گریسهای(6) مرسوم یا با جامدات نسبتا ً قدیمی و غیر مرسوم روانکاری می شوند ولی وقتی به علت برخی ویژگیهای سیستم ، استفاده از روانکارهای ساده ، مشکل باشد یا رضایت بخش نباشد ، باید از روانکارهای ترکیبی استفاده کرد علاوه بر کاربرد اولیه که عبارت است از کنترل یا کاهش اصطکاک ، روانکارها برای کاهش ساییدگی(7)  یا احتمالا ً  کاهش حرارت یا خوردگی (8) نیز بکار می روند .

در محدوده های وسیع ، مهمترین نوع روانکارها ، مایعات (روغنها) و شبه مایعات (گریسها) هستند از حدود سال 1950 روز به روز بر اهمیت روانکارهای جامد افزوده شده است بویژه در آن شرایط محیطی که کار برای روغنها و گریسها سخت است گازها نیز در موارد مشابهی مثل مایعات کاربرد دارند اما همانطور که در ادامه خواهد آمد لزجت پایین گازها طراحی و ساخت یاتاقانها را مشکل می سازد .

2-1 انتخاب نوع روانکار

اولین اصل مفید در انتخاب طریقه روانکاری انتخاب ساده ترین روشی است که با رضایت کامل کار کند در بسیاری از موارد این موضوع ، شامل وارد کردن مقدار کمی روغن یا گریس در داخل قطعه های مونتاژ شده می باشد بیشتر این روانکارها نه تعویض می شوند ونه سرریز .

برای نمونه می توان از قفلهای در ، لولاها(9)  ، شیشه بالابر اتومبیل ، فیلم پیچ(10) ، ساعتهای دیواری و انواع ساعتهای مچی نام برد .

این سیستم ساده وقتی بارگذاریها یا سرعتها بالا باشد یا طول مدت کار زیاد و پیوسته باشد دیگر رضایت بخش نیست بنابراین لازم است انتخاب روانکار با دقت صورت گیرد یک سیستم پرکردن مجدد(11) بکار گرفته شود د وعامل اصلی در انتخاب نوع روانکار عبارتند از سرعت و بار در سرعت بالا انتظار داریم میزان گرمای ناشی از اصطکاک زیاد باشد و در نتیجه ، روانکارهای با لزجت پایین ، اصطکاک لزجی کمتر و انتقال حرارت بهتری را موجب می شوند در بارگذاری زیاد ، روانکارهای با لزجت پایین از محل تماس بیرون رانده می شوند این وضعیت در شکل (1-1) خلاصه شده است .

ارائه راهنمایی دقیق در مورد محدودیتهای بار و سرعت برای انواع مختلف روانکارها مشکل است زیرا تأثیرات شکل ، محیط و تغییرات در هر نوع روانکار ، قابل ملاحظه است شکل (2-1) تا حدی این محدودیتهای تقریبی را مشخص می سازد .

برخی از ویژگی های دیگر یک سیستم نیز گاهی انتخاب نوع روانکار را محدود می سازد برای مثال در ساعتها یا مکانیزمهای ابزار دقیق ، هر روانکاری ، تاب تحمل سرعت و بار را ندارد ولی به دلیل نیاز به اصطکاک کم ، روش معمول انتخاب روغنی با لزجت بسیار کم می باشد برای چرخدنده های باز ، سیم بکسلها یا زنجیرها ، مسأله اصلی ، جلوگیری از خروج روانکار از محل تماس قطعه های متحرک است و استفاده از یک روغن چسبناک قیر مانند(12) یا گریسی با خواص چسبندگی ویژه ضرورت دارد .

در یک سیستم ، ممکن است شکل سیستم انتخاب نوع روانکار را محدود سازد بدین ترتیب مثلا ً یک یاتاقان غلتشی آب بندی نشده (13 ) باید با گریس روانکاری شود چرا که روغن در درون یاتاقان باقی نخواهد ماند در جایی که نیازمندی روانکاری است یا مسأله اهمیت خاصی دارد لازم است ابتدا نوع روانکار را برگزینیم و سپس یک سیستم مناسب برای آن روانکار طراحی نماییم یکی از اشتباهاتی که بسیار گران تمام می شود حتی در تکنولوژیهای پیشرفته ای مانند مهندسی هوا – فضا این است که سیستمی طراحی و ساخته می شود ولی قابلیت روانکاری ندارد .

 

3-1 اصول و نیازمندیهای روانکارهای مایع

مهمترین ویژگی یک روانکار مایع ، لزجت آن است شکل (3-1) نشان می دهد که چگونه لزجت یک روانکار ، طبیعت و کیفیت روانکاری را تحت تأثیر قرار می دهد این شکل را معمولا ً منحنی استریبک (14) می نامند اگر چه تردیدهایی در مورد استفاده استریبک از منحنی به همین شکل وجود دارد .

پارامتر N/P را به عنوان عدد سامرفیلد می شناسند که در آن :  لزجت روانکار ، N سرعت نسبی بین قطعه های یاتاقان و P فشار متوسطی یا بار خاصی است که باید توسط یاتاقان تحمل شود از میان این سه پارامتر فقط لزجت ، خاصیت مربوطه به روانکار است و اگر N و P ثابت نگه داشته شوند شکل ، مستقیما ، بیانگر رابطه بین ضریف اصطحکاک  و لزجت روانکار  می باشد .

منحنی مورد بحث را اصولا ً می توان به سه بخش تقسیم کرد در ناحیه 3 سطوح یاتاقان به وسیله فیلم ضخیمی از روانکار مایع ، کاملا ً از یکدیگر جدا شده اند بنابراین، ناحیه فیلم ضخیم یا روانکاری هیدرودینامیکی نامیده می شود و اصطکاک ، کاملا ً اصطکاک لزجی ناشی از برش مکانیکی فیلم مایع است در این حالت هیچ تماس مستقیمی بین سطوح در حال کار وجود ندارد ودر نتیجه هیچ ساییدگی هم بوجود نمی آید .

با کاهش لزجت در ناحیه 3 ، ضخامت فیلم مایع نیز کاهش می یابد تا در نقطه C که این ضخامت فقط برای اطمینان از جدایش کامل سطوح کافی است کاهش بیشتر در لزجت و بنابراین در ضخامت فیلم ، تماسهای اتفاقی بین زبریهای سطوح یاتاقان را به دنبال دارد اصطکاک نسبتا ً زیاد در تماسهای زبر(15) ، کاهش پیوسته اصطحکاک لزجی را جبران می کند ، بطوری که اصطکاک در نقطه B ، کاملا ً با اصطکاک در نقطه C برابر است .

نقطه C ، نقطه ایده آل برای روانکاری است که تقریبا ً کمترین اصطکاک را بدون ساییدگی ایجاد می کند درعمل ، هدف طراحی ، در مجاورت سمت راست نقطه C  می باشد تا یک محدوده مطمئن ایجاد شود .

با کاهش بیشتر لزجت از نقطه B افزایش متناسب بار حمل شده به وسیله تماسهای زبر و افزایش سریع اصطکاک تا نقطه A را شاهد خواهیم بود در این نقطه ، تمام بار یاتاقان بوسیله تماسهای زبرتحمل می شود و کاهش بیشتر در لزجت فقط تأثیر کمی بر اصطکاک دارد .

ناحیه 1، قسمت چپ نقطه A ، ناحیه روانکاری مرزی می باشد در این ناحیه خواص فیزیکی و شیمیایی روانکار علاوه بر لزجت حجمی (16) آن ، وظیفه کنترل کیفیت روانکاری را نیز بر عهده دارند این خواص در بخش (5-1) شرح داده شده اند .

ناحیه 2، بین نقاط A و B ، ناحیه روانکاری مرکب است که در آن بار بطور مشترک هم توسط فیلم روانکار مایع و هم توسط زبریهای یاتاقان تحمل می شود نسبت بار حمل شده بوسیله تماس زبریها ، از 100 درصد در نقطه A تا صفر درصد در نقطه C کاهش می یابد .

شکل (3-1) مربوط به یک یاتاقان لغزشی است که در آن N معمولا ً دور است سایر شکلهای یاتاقان که در آنها برخی صورتهای فیلم روغن هیدرودینامیک بوجود می آید نیز به طریق مشابه قابل توصیف می باشند .

رابطه بین لزجت و ضخامت فیلم روغن ، بوسیله معادله رینولدز داده شده که می توان آن را مطابق رابطه زیر نوشت:

*** متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است ***


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله کامل درباره کاربرد روانکارها و انواع آنها

طرح توجیهی جمع آوری شیر به ظرفیت 8500 کیلوگرم در روز

اختصاصی از اینو دیدی طرح توجیهی جمع آوری شیر به ظرفیت 8500 کیلوگرم در روز دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

طرح توجیهی جمع آوری شیر به ظرفیت 8500 کیلوگرم در روز


طرح توجیهی جمع آوری شیر به ظرفیت 8500 کیلوگرم در روز

به دلیل اهمیت مصرف شیر و نقش آن در سلامت جامعه، امروزه مصرف سرانه شیر (مقدار شیری که هر نفر در یک
سال می نوشد) را در کشورهای مختلف جهان به عنوان شاخص توسعه در نظر می گیرند.ترکیبات عمده شیر را آب، چربی، پروتئین، لاکتوز (قند شیر)، ویتامین ها و مواد معدنی تشکیل می دهند. شیر
یک ترکیب مغزی و کامل می باشد شیر به عنوان دارو در اغلب نوشته های باستانی و در طب قدیم از شیر به
عنوان دارو در درمان بعضی بیماری ها یاد شده است. امروزه نیز این عقیده وجود دارد که شیر بهترین غذا برای
بیماران می باشد. به علت سهل الهضم بودن این ماده آن را همواره در رژیم تغذیه ای بیماران قرار داده و مصرف
شیر در برنامه غذایی روزانه اکثر افراد جامعه توصیه می شود.

فایل pdf شامل 16 صفحه طرح توجیهی جمع آوری شیر به ظرفیت 8500 کیلوگرم در روز

تایید شده دفتر امور اقتصادی و تسهیلات بانکی وزارت تعاون


دانلود با لینک مستقیم


طرح توجیهی جمع آوری شیر به ظرفیت 8500 کیلوگرم در روز