اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود گزارش کار شرکت برق سبزوار

اختصاصی از اینو دیدی دانلود گزارش کار شرکت برق سبزوار دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش کار شرکت برق سبزوار


دانلود گزارش کار شرکت برق سبزوار

مقدمه :
افزایش روزافزون استفاده از صنعت برق به عنوان عامل اصلی محرکهای صنعتی و پیشرفت شهرها و بالا رفتن تقاضا برای استفاده از برق به عنوان مهمترین منبع انرژی این وظیفه را بر دوش متخصصان و دست اندرکاران تولید،انتقال و توزیع برق نهاده است تا با تلاش و بهره گیری از تخصص خود یک انرژی مطمئن و پایدار را به مصرف کننده تحویل دهند.
نقش شبکه توزیع یک مجتمع یا یک شهر را چه از نظر حجم و چه از نظر وسعت و چه از نظر ارزش و اهمیت می توان به مویرگهای بدن انسان تشبیه نمود که آخرین و مهمترین وظیفه یعنی تغذیه مصرف کننده را بر عهده دار می باشد.لذا به منظور تامین انرژی مورد نیاز مصرف کننده ها شبکه های توزیع فشار متوسط و ضعیف در بخشهای مختلف صنعتی ، کشاورزی ، مسکونی و عمومی (تجاری) دارای شرایط و خصوصیات معینی می باشد.
شهرستان سبزوار به مساحت 18672 کیلومتر مربع در غرب استان خراسان رضوی، در شمال شرق ایران و در فاصله ۲۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار گرفتهاست و از شمال با شهرستان های جاجرم و اسفراین از خراسان شمالی و از مشرق با نیشابور ، از جنوب با شهرستان های کاشمر و بردسکن و از مغرب به شهرستان شاهرود از استان سمنان محدود است . براساس آخرین تقسیمات کشوری این شهرستان دارای پنج بخش به نام های مرکزی، روداب، خوشاب، داورزن و ششتمد است و بافت اقلیمی شهرستان کوهستان ، دشت و بیابان است.
در سال 1311 هجری شمسی اولین دیزل ژنراتور تولید برق توسط حاج محمد حسین دولت آبادی با قدرت 160 اسب بخار از نوع آلمانی در محل خیابان 14 متری رضایی  در سبزوار راه اندازی و به بهره برداری رسید. اما در آن زمان به دلیل هزینه سنگین آن تنها افرادی که وضعیت مالی مناسبی داشتند قادر به استفاده از برق بودند.
هم اکنون برق سبزوار تفکیک شده است به مدیریت امور برق سبزوار ، مدیریت برق شهرستان جغتای و مدیریت برق شهرستان جوین . که اطلاعات شبکه برق زمینی و هوایی آنها به صورت زیر است :

 

 

 

شامل 122 صفحه Word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش کار شرکت برق سبزوار
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد