اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره اقتصاد مرزنشینان

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق درباره اقتصاد مرزنشینان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره اقتصاد مرزنشینان


تحقیق درباره اقتصاد مرزنشینان

فرمت فایل:  Image result for word ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ

حجم فایل:  (در قسمت پایین صفحه درج شده )

تعداد صفحات فایل: 4

کد محصول : 001Shop

فروشگاه کتاب : مرجع فایل 


 

 قسمتی از محتوای متن 

 

اقتصاد مرزنشینان :

 

اقتصاد مردم مرزنشین همواره تحت تاثیر دستورالعملهای خلق الساعه و یا تصمیمات غیر کارشناسی دستخوش تغییر شده و امنیت اقتصادی را از آنان می گیرد.در نظر نگرفتن امنیت مرزها با محوریت مرزنشینان و افتادن اختیار تصمیم گیری در خصوص معیشت مردم مرزنشین دست افرادی با سلیقه های متفاوت ، از وضعیت فعلی بهتر نخواهد شد و خدا کند همیشه رزق و روزی آنان دست افراد خوش بین و با نگاه واقع بینانه باشد تا برای معیشت خود التماس نکنند و اولیاء امور نیز با منت بخشش نکنند .

 

موضوع ته لنجی که امروزه به یک سوژه استانی تبدیل شده و نگرانی مردم مرزنشین را فراهم کرده است؛ افراد مختلفی را به واکنشهای متفاوت واداشته است. از یکسو افرادی به منظور بهره برداری تبلیغاتی در انتخابات آینده قلم فرسایی می کنند بدون اینکه  بخواهند و یا بتوانند اقدام قابل توجهی در این زمینه بعمل آورند .افرادی هم برای بالا بردن عملکرد خود واثبات مردمی بودن اظهار نظرهایی می کنند و بعضی هم از سر دلسوزی تلاشهایی را بعمل می آورند اما واقعیت مطلب این است که وقتی سیاست دولت بر این امر قرار گرفته باشد که این محدویت بوجود آید؛ تلاش مقامات استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی که هم اکنون همسو با دولت هستند و وظیفه همراهی و دفاع از سیاستهای دولت را برعهده دارند به جایی نمی رسد زیرا آنان وظیفه دارند تا از سیاستهای اعلام شده دفاع کنند ؛ که اگر غیر از این باشد، فرق بین کسانی که بخاطر عدم همراهی با دولت مورد بی مهری قرار گرفتند و چند مدتی ترمز توسعه و پیشرفت استان کشیده شد، در چیست؟ افراد دلسوز که اتفاقا” مناصب مهمی هم دارند از نجابت آنها بهره برداری نادرست می شود به همین خاطر تاثیر پذیری اقدامات آنان آشکار نمی شود.

 

مرزنشینان بوشهر هم نسبت به تصمیمات مسئولین کشوری در محدود کردن ته لنجی واکنش نشان دادند و در آخرین اقدام ،تجمع تعدادی از آنان روبری استانداری بوشهر بود تا شاید برای این مشکل راه حلی پیدا شود و آنان بتوانند کما فی سابق به فعالیت خود ادامه دهند .

 

  متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود را دریافت می کنید و ۱ لینک هم برای ایمیل شما به صورت اتوماتیک ارسال خواهد شد.

 
/images/spilit.png

دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره اقتصاد مرزنشینان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد