اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد مدیریت فردا

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق در مورد مدیریت فردا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد مدیریت فردا


تحقیق در مورد مدیریت فردا

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحه11

 مدیریت فردا مؤلف : حمزه عسکرپور / رشته حقوق / واحد اهواز

هر نقشی در جامعه ، حقوق وتکالیفی را اقتضا می کند ، قشر دانشجو به عنوان قشر روشنفکر جامعه وظایفی بر عهده دارد که آنها را از دیگر نقش ها جدا و متمایز ساخته است . در هر جامعه برای دانشجویان وظایف متعددی را بر شمرده اند اما به راستی وظیفه های اصلی یک دانشجو چیست ؟

  • علم اندوزی را می توان به عنوان یکی از مهم ترین وظایف نقش دانشجویی بر شمرد . دانشگاه به عنوان بستری آرام وخلاق زمینه ساز بروز استعدادهای علمی، پژوهشی ودر نهایت ساختن نیروی متخصص است که بتواند چرخ مدیرت علمی یک جامعه را به حرکت در آورد . بدون شک اگر در برهه ای از تاریخ ، پول واقتصاد در محور پیشرفت وتوسعه کشورها به حساب می رفت اکنون تولید علم ونیروی متخصص است که در توسعه کشورها مبنا قرار می گیرد .

آینده ازآن دانشجویانی است که بتوانند در بستر آرامش خلاق دانشگاه ، بار علمی خود را ببندند وباخیالی آسوده فارغ از دانشگاه وارد جامعه شوند .

یک دانشجو یک نیروی متخصص است ویک نیروی متخصص وقتی موفق است که بتواند در رشته ی تحصیلی خود به نوآوری دست بزند واین مهم ممکن نیست مگر با مطالعه وپژوهشی فراتر از کتاب درسی .

  • یکی از بزرگان می گفت ، عرصه ی سیاست مانند کوه یخ است که تنها یک دهم آن از آب بیرون است واگر کسی در این دریای زندگی با قسمت پنهان این کوه آشنا نباشد طبعاً غرق میشود .
  • یکی دیگر از وظایفی که برای دانشجو بر شمرده می شود سیاسی بودن است .سیاسی بودن یعنی چه ؟ واسا ساً سیاست به چه معناست ؟ سیاست یعنی داشدن تدبیر برای اداره ی امور واین تدبیر به دست نمی آید مگر با شناخت از محیط پیرامون .
  • مدیریت از آن دانشجویان است ومدیران آگاه وبا تدبیر در رأس امور قرار میگیرند . علم اندوزی درکنار تدبیر است که میتواند بستر ساز آینده ای روشن و امیدوار کننده برای یک دانشجو باشد .

آگاهی ، حساسیت ودنبال کردن رویدادها ،اتفاقات وجریاناتی که در حوزه های فرهنگی ،اجتماعی


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد مدیریت فردا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد