اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد مقایسه معیارهای ازدواج در بین جوانان شهری و روستایی

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق در مورد مقایسه معیارهای ازدواج در بین جوانان شهری و روستایی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد مقایسه معیارهای ازدواج در بین جوانان شهری و روستایی


تحقیق در مورد مقایسه معیارهای ازدواج در بین جوانان شهری و روستایی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحه31

آمار 35 درصدی تعداد جوانان در ترکیب جمعیتی کشور، وجود حداقل 12 میلیون جوان در سن ازدواج و وقوع تنها 841 هزار ازدواج در سال گذشته، اگر شرایط بحرانی ازدواج در کشور را تداعی نکند، حداقل زنگ هشدار را در اذهان عمومی به صدا در خواهد آورد.

 

به گزارش ایسنا، به اعتقاد کارشناسان و صاحب‌نظران، مشکلات اقتصادی و فرهنگی، مهمترین عوامل کاهش آمار ازدواج در کشور هستند که گروه‌ها و نهادهای مختلف دولتی، علمی و دانشگاهی، اجتماعی و مردمی را در این حوزه وارد عرصه فعالیت کرده است، به طوری که گروه‌های مرجع و متعهد مردمی، از جمله اساتید دانشگاه و حوزه، مدیران و مشاوران مراکز و موسسات مشاوره‌ای، ائمه جماعات و معتمدان محلی، با دریافت آموزش‌های لازم می‌توانند به عنوان اولین حلقه‌های ارتباطی با مردم نقش پررنگی در فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی به جامعه ، درباره حل بحران ازدواج ایفا کنند.

این موضوع خوشبختانه از دید سازمان‌های مسوول و متولی امر ازدواج، همانند سازمان ملی جوانان پنهان نمانده است و پیگیری جدی رویکرد اخیر این سازمان در توانمندسازی و حمایت از گروه‌های مرجع مردمی، نظیر آنچه هفته گذشته و با برگزاری اولین نشست سراسری اندیشوران عرصه ازدواج اتفاق افتاد، آثار و نتایج مثبت خود را در جامعه نشان خواهد داد.

خلا جدی در حوزه ازدواج، وجود الگوهایی است که باعث گریز جوانان از ازدواج می‌شود

در ادامه این میزگرد، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی جاوید ـ مدیر مدرسه علمیه رضویه استان فارس و عضو هیات مدیره سازمان فرهنگی هنری شهرداری شیراز ـ اظهار کرد: خلاء جدی در حوزه ازدواج، وجود الگوهایی است که باعث گریز جوانان از ازدواج می‌شود. وقتی جوانان مشاجرات و اختلافات پدر و مادر خود را که الگوی او هستند، می‌بینند، طبیعی است که از ازدواج کردن دوری می‌کنند. متاسفانه برخی از والدین، خواسته یا ناخواسته باعث گسست خانواده‌ و جوانان می‌شوند. وی افزود: بنابراین باید در اصلاح نهاد خانواده‌ یک عزم جدی و عمومی در کشور داشته باشیم. جاوید با بیان این که جای ارائه مباحث دینی در ارتباط با خانواده‌ و ازدواج در مواعظ و تربیون‌ها خالی است، خاطر نشان کرد: اگر احیانا در این زمینه کم کاری و کاستی وجود دارد، ناشی از نبود برنامه‌ریزی و کاربردی نشدن آن‌هاست، چرا که اسلام در این زمینه رهنمودهای جامع و کاملی دارد که اگر در جامعه ارائه شود، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. به علت تعارض علوم محض روانشناسی با دین، جوانان نمی‌دانند، علم محض درست می‌گوید یا شرع؟


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد مقایسه معیارهای ازدواج در بین جوانان شهری و روستایی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد