اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله سوراخکاری تجهیز و فرایندهای مرتبط

اختصاصی از اینو دیدی دانلود مقاله سوراخکاری تجهیز و فرایندهای مرتبط دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله سوراخکاری تجهیز و فرایندهای مرتبط


دانلود مقاله سوراخکاری تجهیز و فرایندهای مرتبط

ایجاد سوراخ به وسیله ی سوراخکاری یکی از قدیمی ترین و گسترده ترین موارد کاربرد تمام فرایندهای مکانیکی است سوراخها همچنین توسط سایز فرایند ها از جمله پتک کاری ، قالب ریزی ، فشار کاری ، شکل دادن ، و پانچ کردن (سوراخ کردن) همانطور که در جلد دوم از این سری راهنما ها بحث و گفتگو شده است ؛ تخلیه الکترو شیمیایی ، لیزر و ماشین کاری پرتو الکتریکی و سایز فرایندهای غیر سنتی .

همانطور که در فصل 14 بحث شد ، " ماشین کاری غیر سنتی" و برش مشتعل ایجاد کرد . گزارش در این بخش به ایجاد سوراخ توسط سوراخکاری محدود شده است .

فرایندهای سوراخکاری:

سوراخ کاری اساساً ایجاد یا بزرگ کردن سوراخها توسط حرکت نسبی یک ابزار برنده ( برش )و قطعه فنی است که تراشه ها را به وجود می آورند . ابزار برش ، قطعه فنی یا هر دو ، احتمالاً می چرخند . چند روش مختلف سوراخکاری وجود دارد ، از جمله ، سوراخکاری سنتی ، سوراخکاری سوراخ عمیق و سوراخکاری سوراخ کوچک . انتخاب روش به اندازه ، عمق ، مقاومت و نیازهای پایانی ، ملزومات ایجاد و ماشین آلات موجود برای اجرای عملیات بستگی دارد .

در حالی که سوراخکاری یک فرایند سریع و مقرون به صرفه است ، کار برش آن کار مشکل و ناکار آمدی است . سرعت برش از حداکثر در لبه ی وسایل و ابزار تا صفر در مرکز ابزار متغییر است ، در نتیجه برگیری در لبه های دستگاه برش متفاوت است . هم برش تراشه . هم جریان مایع برش در سوراخکاری محدود شده اند . به علاوه ، ایجاد سوراخهای کوچک و عمیق می تواند با توجه به سختی ابزار لازم مشکل ساز باشد .

ماشین آلات و دستگاه های به کاربرده شده برای سوراخکاری:

سوراخها اغلب با استفاده از تنوعی از ماشی آلات و دستگاه های سوراخکاری ایجاد شده اند ، همانطور که بعداً در این فصل بحث می شود . با این وجود سوراخکاری قابل توجه همچنین توسط دستگاه سوراخکاری انجام شده است همانطور که در فصل 8 بحث شد دستگاه تراش و دستگاه سوراخکاری در ماشین های خود کار ؛ در سوراخکاری و دستگاه ها و ماشین آلات آسیاب ؛ در ماشین آلات انتقال و دستگاه های خاص ؛ و در مراکز ماشین کاری . همانطور که در فصل 15 " ماشین آلات و دستگاه های چند کاره " بحث شد . هنگامی که مراکز ماشین کاری اولین بار ایجاد شدند ، بسیاری از متخصصان بر این تصورند که ماشین آلات سوراخکاریکهنه و قدیمی هستند . با این وجود ، از آنجایی که مشخص شده است که بسیاری از عملیات حفر سوراخ را می توان بهتر و مقرون به صرفه تر با دستگاه های سوراخکاری انجام داد ، مراکز ماشین کاری در جهت کاربردها به منظور قابلیت های این گونه این گونه کاربرد ها مطالعات بیشتری انجام داده اند

شامل 16 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله سوراخکاری تجهیز و فرایندهای مرتبط
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد