اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پروژه کارآفرینی کافی نت یاهو

اختصاصی از اینو دیدی دانلود پروژه کارآفرینی کافی نت یاهو دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه کارآفرینی کافی نت یاهو


دانلود پروژه کارآفرینی کافی نت یاهو

ایران کشوری است که سیم کشی ارتباطی گسترده ای دارد . ایران دارای پنج میلیون استفاده کننده ازاینترنت است و انتظار میرود که تعداد آنان تا سال 2009 به 20 میلیون نفر برسد. بنابراین این تکنولوژی جدید می تواند زمینه ای بسیار مناسب برای کارآفرینی باشد.یکی از شغلهای معروف در این رابطه تاسیس یک کافی نت می باشد.البته در ایران به دلیل بازاریابی و جذب مشتری در کافی نت ها اعمال دیگری از قبیل:تایپ و پرینت- ترجمه مقالات انگلیسی - رایت CD- تهیه مقالات وپایان نامه های دانشجویان و ... انجام می گیرد.ولی در واقع کافی نت محیطی است که در آن تعدادی رایانه به منظور برقراری ارتباط با یک شبکه رایانه ای وسیع می باشد.در این پروژه ما به بررسی عملکرد یک کافی نت از جمله کافی نت یاهو و همچنین ارائه راه کارها و پیشنهادهایی برای عملکرد بهتر آن می پردازیم.

مکان سنجی

بررسی از نظر جغرافیایی:این کافی نت واقع در خیابان اصلی بوده و همین امر باعث شده است تا نسبت به کافی نت های دیگر، بیشتر مورد استقبال قرار گیرد.خوب دلیل آن هم مشخص است : چون بیشتر در معرض دید علاقه مندان عصر ارتباطات قرار میگیرد پس از آن بیشتر استقبال می شود. خوشبختانه کافی نت شغلی است که در هر شرایط آب و هوایی شهری مورد نیاز است و یکی از مسائلی که باعث رونق آن می شود، داشتن تمرکز استانی و شهری می باشد.

 بررسی از نظر فرهنگی: از نظر فرهنگی نیز کافی نت و در کل اینترنت از سویی چون وسیله ای برای افزایش معلومات و سطح علمی افراد است می تواند سازگار با هر فرهنگی باشد واز سویی دیگرچون در اینترنت نیز فساد (اخلاقی- اجتماعی- فرهنگی) ریشه کرده است پس می تواند وسیله ای مخرب نیز باشد که البته این مشکل با طرح فیلتر شدن اکثر سایتهای غیر اخلاقی حل شده است.

اما از بعد دیگر:

 یک کافی نت می تواند محلی برای اجتماع دخترها و پسرها- نه برای افزایش معلومات بلکه محیطی برای دوست یابی و آشنایی دختر و پسرها باشد که خود ممکن است با آداب و رسوم و سنن و اعتقادات و باورهای جامعه ای که کسب و کار در آن راه اندازی می شود مطابقت نداشته باشد. می توان گفت که اکثر کافی نت های امروزی نیز برای همین امر استفاده می گردند.از نظرمن در کشور ما از اینترنت بیشتر به عنوان وسیله ای برای چت (گفتگوی دو طرفه) استفاده می شود، که البته دلیل دیگر رونق کافی نت ها نیز،می تواند همین امر باشد.

یک نظریه جالب:

برای جلوگیری از این مفاسد اجتماعی ،طرح تفکیک سازی جنسی در روزهای زوج و فرد برای کافی نت ها، در کشور مطرح شد که به نظر خیلی مسخره میآد.اما هنوز پیاده سازی نشده و امیدوارم که در آینده هم نشود.

 مجوزها و مسائل قانونی:

 اکثر کافی نت های شیروان تا آنجا که من اطلاع دارم ،دارای جواز کاری نمی باشند. به عنوان مثال کافی نت یاهو با سابقه کاری نسبتا بالا در شیروان،هنوز جواز ندارد.البته دلیلش هم قانع کننده است-این طور که صاحب کافی نت نقل می کند:به دلیل اینکه این کافی نت در زیرزمین قرار دارد و می تواند مکانی برای مفاسد اجتماعی باشد،به آن جواز کسب داده نمی شود. اما این در مورد کافی نت هاست وتمام ISP هایی که سرویس اینترنت ارایه می دهند دارای مجوز می باشند. در هر صورت برای کسب مجوز برای یک کافی نت باید ابتدا به اتحادیه ی مربوطه دراداره ی اصناف مراجعه و مبالغی را که جمع آن حدود 400000 تومان می شود، را به حساب شهرداری،اداره ی اماکن ، اداره ی دارایی و اداره ی اصناف واریز کرد. که جزئیات آن به شرح زیر است:

فهرست مندرجات:

مقدمه -----------------------------------------------------------02

بررسی از نظر جغرافیایی ----------------------------------------03

بررسی از نظر فرهنگی ------------------------------------------03

مجوزها و مسائل قانونی -----------------------------------------04

پیش بینی ها و برآورد ها ----------------------------------------05

نیروی انسانی ---------------------------------------------------05

برآورد سرمایه مالی و نحوه تامین آن -----------------------------06

تجهیزات و تاسیسات ---------------------------------------------07

محاسبات مالی و فنی ---------------------------------------------09

بازار یابی -------------------------------------------------------11

توجیه اقتصادی --------------------------------------------------11

تبلیغات ----------------------------------------------------------13

طرحهای توسعه و ابتکارات و خلاقیتها ---------------------------14

نمونه تبلیغاتی ---------------------------------------------------16

تصاویر مربوط به ISP-------------------------------------------17

شامل 28 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه کارآفرینی کافی نت یاهو
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد