اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه آماده معماری مرکز خرید (تجاری)

اختصاصی از اینو دیدی پایان نامه آماده معماری مرکز خرید (تجاری) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

این پایان نامه دارای متن اصلی ویرایش شده و فایل های پیوستی نقشه ها و پلان های ساختمان می باشد و مشتری محترم با خرید این محصول می تواند با ذکر مشخصات خود فایل را پرینت گرفته و آنرا ارائه دهد.

تعداد صفحات با فهرست و تقدیر و تشکر : 140 صفحه + 18 فایل آماده پیوستی پلان و نقشه

                          فهرست مطالب

     عنوان                                                                                                                            صفحه  

 چکیده........................................................................................................................................................ 1

مقدمه......................................................................................................................................... .............. 3

فصل اول(تاریخچه بازارومرکزتجاری )

کلیات (مفهوم مراکزتجاری)........................................................................................................... . ..... ....6

هدف ازایجادمراکزتجاری.............................................................................................................................6

لزوم مراکزتجاری دریک شهر............................................................................................................... ......6

تاریخچه مراکزتجاری.......................................................................................................................... ......7

تاریخچه مراکزتجاری درایران.................................................................................... ............................... 8

بررسی مجموعه هاازنظر اقتصادی واجتماعی........................................................................................... 10

انواع مراکز تجاری.....................................................................................................................................12

شرح فضای بازارها....................................................................................................................................13

پاساژها.....................................................................................................................................................17

مجموعه های تجاری................................................................................................................................17

فکرایجادمراکز تجاری درنیم قرن پیش....................................................................................................18

فصل دوم(مطالعات اولیه)

ملاحضات اولیه درطراحی مراکز تجاری...................................................................................................20

نکاتی درطراحی مراکز خرید....................................................................................................................21

ملاحضات اصلی درطراحی مراکزخرید.....................................................................................................24

سیرکولاسیون درمراکز تجاری.................................................................................................................25

ویژگی فضاها...........................................................................................................................................26

بررسی فعالیت های تشکیل دهنده مراکز تجاری....................................................................................34

فصل سوم(مطالعات فیزیکی )

لیست فضاهای مورد نیاز.........................................................................................................................36

نکات قابل توجه دربرنامه ریزی..............................................................................................................37

ضوابط واستاندارد طراحی.......................................................................................................................37

بررسی استانداردفضاهای عمومی............................................................................................................39

بررسی استاندارد مبانی مطالعاتی فضاهای داخلی .................................................................................44

ابعادواندازه های استانداردخرده فروشی ها..............................................................................................46

بررسی استانداردومبانی مطالعاتی فضاها................................................................................................51

جدول برنامه فیزیکی فضاها...................................................................................................................53

فصل چهارم (تحلیل سایت)

تعریف پروژه............................................................................................................................................56

شناخت محدوده مورد نظر سایت ...........................................................................................................56

محدوده قرارگیری سایت ........................................................................................................................56

دسترسی های سایت...............................................................................................................................57

کاربری های اطراف سایت ......................................................................................................................58

جهت وزش باد.تابش نورخورشید.............................................................................................................59

هندسه سایت .........................................................................................................................................59

فصل پنجم(مطالعات اقلیم )

موقعیت استان ......................................................................................................................................61

شناخت موقعیت جغرافیایی استان..........................................................................................................61

پیشینه تاریخی استان............................................................................................................................66

مراحل گسترش تاریخی شهرستان.........................................................................................................68

حمل ونقل وشبکه ارتباطی....................................................................................................................69

جاذبه های گردشگری شهر...................................................................................................................70

موقعیت منطقه ای محدوده سایت .......................................................................................................72

فصل ششم(نمونه های مشابه)

بررسی نمونه های ازمراکز تجاری در ایران............................................................................................75

نمونه های مشابه کرج

مرکز خریدمهستان..............................................................................................................................77

پروژه درحال اجراشهیدبهشتی ............................................................................................................81

نمونه های مشابه داخلی

مرکز خرید تیراژه................................................................................................................................84

الماس شرق مشهد..............................................................................................................................90

تجاری – اداری ستاره شمال ............................................................................................................96

نمونه ای مشابه خارجی

آریزونای ایالت متحده.....................................................................................................................102

مرکز خریدجواهراستانبول...............................................................................................................105

ریو سنتر امریکا...............................................................................................................................108

سامپو فنلاند...................................................................................................................................110

نتیجه گیری...................................................................................................................................113

دسترسی ها وارتباطات...................................................................................................................113

نوع فضاهای تشکیل دهنده مجموعه ها.........................................................................................114

فصل هفتم (کانسپت)

خطوط اولیه طراحی......................................................................................................................116

دیاگرام فضایی اولیه......................................................................................................................117

فصل هشتم (مطالعات سازه)

اهمیت تاسیسات درساختمان های بزرگ.....................................................................................120

مسائل تاسیساتی مورد توجه........................................................................................................120

بارگذاری وسازه ساختمان ...........................................................................................................123

سازه های متداول درساختمان های بزرگ...................................................................................123

فصل نهم (طرح پیشنهادی )

نقشه ها، مقاطع ونماهای پروژه....................................................................................................128

منابع وماخذ................................................................................................................................129


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه آماده معماری مرکز خرید (تجاری)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد