اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اولین سایت آموزشی و راهبری تجارت الکترونیک ایران

اختصاصی از اینو دیدی اولین سایت آموزشی و راهبری تجارت الکترونیک ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اولین سایت آموزشی و راهبری تجارت الکترونیک ایران


اولین سایت آموزشی و راهبری تجارت الکترونیک ایران

فرمت فایل: word(قابل ویرایش)تعداد صفحات58

تابحال چند فرصتهای طلایی زندگیتان تردیدکرده اید . آنها را از دست داده اید؟
آنها را برای خود مرور کنید .
ما امروز در کنار شما هستیم تا فردا حسرت این روز و این لحظه را نخورید .
در اوایل سال 1382 سه شرکت ایرانی معتبر به نامهای ( شرکت انتشارات فرانشر – شرکت تجارت الکترونیک آریا و شرکت زرین کارت یا گروه کارتهای اعتباری ایران ) اقدام به راه اندازی و اجرای بزرگترین طرح فروش شبکه ای کشور نمودند . (اطلاعات کاملی در مورد سیستمهای بازاریابی و فروش شبکه ای را در قسمت ( منابع اطلاعاتی ) همچنین سایت مطالعه فرمایید . )
حاصل تلاش و سرمایه گذاری مشترک این سه شرکت معتبر و ثبت شده سایتی است به نام ( شبکه اطلاع رسانی کتاب ایران ) و نشانی سایت این شرکت WWW.IRANBIN.COM می باشد .
افتخار داریم تا با معرفی یک سرویس جدید ضمن ترویج فرهنگ کتابخوانی در کشور و توسعه بیشتر کسب و کار الکترونیکی خودمان ، اینبار شما عزیزان را نیز در این رونق بخشی و فرهنگ سازی سهیم کنیم ! شاید شما نیز تا کنون جملاتی از قبیل کسب و درآمد از اینترنت ، کاردر خانه ، پولسازی با اینترنت ، ای میل بزنید ، سود بگیرید و ... را شنیده باشید و یا در Googel و Yahoo مدلهای خارجی آنرا جستجو و پیگری کرده باشید . شاید هم اصلاً به این مقوله اعتقاد نداشته باشید و تا کنون نیز دنبال آن نبوده اید . ما همه شما کاربران را دعوت می کنیم که با ما در این مسیر همگام باشید . ما این موضوع که واقعاً از طریق اینترنت می شود به صورت قانونی و به حق پول در آورد را باور داشته باشید . ما این امکان را برای شما از طریق یک مشارکت عادلانه فراهم کردیم و توصیه می کنیم این بخش را تا به آخر با دقت مطالعه نمایید .
فرصتهای مناسب در زندگی بندرت پیش می آید !
سایت ایران بین مدتهاست که برای معرفی خود شیوه های مختلف از جمله تبلیغ در نشریات ، روزنامه های و سایتهای پربیننده ، شرکت در نمایشگاههای مرتبط ، پخش کاتلوگ و بروشور ، چاپ آگهی در کتابهای مختلف و ... را در پیش گرفته است ، ولی به قول جف بزوس مدیر عامل amazon.com ثابت شده است که در دنیای امروز هیچ تبلیغی موثر از تبلیغ شفاهی و دهن به دهن نیست . به همین دلیل بازاریابی شبکه ای امروزه در این غرب یکی از مهمترین و موثرترین شیوه های تبلیغاتی به شماره می آید . در واقع با گسترش اینترنت و تسهیل در روابط ، این امکان در عصر کنونی جدی تر گرفته می شود . متاسفانه در ایران هنوز شرکتها برای تبلیغ و فروش کالاهای خود این روش را بکار نگرفته اند و یا حداقل ما تا این لحظه از آن بی خبریم .
بنابراین تصمیم گرفته با توجه به تحویل علم بازاریابی در دنیا و قدرت شگرفت بازاریابی شبکه ای در توسعه و معرفی کالاها و خدمات و همچنین با عنایت به پیشرو بودن سایت ایران بین در حوزه تجارت الکترونیک در ایران ، نخستین کسب و کاری باشیم که از این روش برای معرفی و توسعه کار خودمان طبق یک اصول علمی استفاده می کنیم و شما عزیزان را نیز در آمد آن شریک نماییم .
برای منظور علاوه بر عضویت معمولی و رایگان در سایت ( طبق روال گذشته ) یک عضویت ویژه نیز ، برای آندسته از افرادی که تمایل دارند در این بازاریابی با سایت همراه باشند و ضمن استفاده از مزایای آن ، در آمد هم کسب کنند ، تعریف نموده ایم .

 


دانلود با لینک مستقیم


اولین سایت آموزشی و راهبری تجارت الکترونیک ایران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد