اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق اثرات رژیم های غذایی پر پروتئین بر روی فاکتورهای کاهش وزن

اختصاصی از اینو دیدی دانلود تحقیق اثرات رژیم های غذایی پر پروتئین بر روی فاکتورهای کاهش وزن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق اثرات رژیم های غذایی پر پروتئین بر روی فاکتورهای کاهش وزن


دانلود تحقیق اثرات رژیم های غذایی پر پروتئین بر روی فاکتورهای کاهش وزن

 پیش زمینه رژیم غذایی کربوهیدراتی پالین اتدلیبی توم جذب  کالریکی را کاهش می دهد و موجب  تقلیل وزن می شود  مشخص نیست که آیا  این اثرات بعلت  مقدار کم شده

کربو هیدرات چنین رژیم غذایی است  یا به علت افزایش  مرتبط شان در جذب پروتئین

اهداف

 فرضیه های را تست کردیم مبنی براین که افزایش  مقدار پروتئین  و حفظ مقدار کربوهیدرات رژیم  غذایی وزن بدن را با کم کردن  اشتها و جذب مواد آلی کالریکی پایین می آورد.

 طرح

 اشتها جذب کالریک وزن بدن و مقدار چربی  در 19 مورد اتفاقی با رژیم غذایی زیر  اندازه گیری شدند:  یک رژیم غذایی وزن-  ثابت (15% پروتئین ،35 % چربی،5% کربوهیدارت ) به مدت 2 هفته  رژیم غذایی ایزو کالریکی(30% پروتئین ،20% چربی و 5 % کربوهیدرات) به مدت 2 هفته و رژیم غذایی ادلیبی توم (30% پروتئین،20% چربی و5% کربوهیدرات  به مدت 2 هفته  خون بشکل مرتب در پایان هر رژیم غذایی نمونه برداری می شد تا منطقه تحت غلظت پلاسما در برابر Auc در مورد انسولین،  لپتین و ژرلین اندازه گیری  شود.

 نتایج

 اشباع به مقدار  قابل توجهی با رژیم غذایی پروتئین بالا بر خلاف Auc لپتین  تغییر  نیافته افزایش  یافت  متوسط جذب انرژی تا Kcal/d کاهش یافت.

 وزن  بدن تا 5/0+9/4 kg کاهش یافت  و جرم چربی  تا 4/0+7/3kg با ادلیبی توم  رژیم غذایی با پروتئین  بالا کاهش یافت  که بر خلاف کاهش قابل توجه Auc لپتین و افزایش Auc ژرلین بود.

 نتیجه گیری

 افزایش در پروتئین غذایی از 15% به 30% انرژی با جذب  ثابت کربوهیدراتی کاهشی را در جذب کالری ادلیبی توم تولید می کند  که ممکن است  ازطریق افزایش خاصیت لپتین سیستم عصبی  مرکزی متعادل  شود  و حاصل آن کاهش  وزن  باشد این  اثر آنورکسیکی پروتئین ممکن است  به کاهش  وزن تولید  شده از طریق رژیم غذایی با کربوهیدرات کم مربوط باشد.

 مقدمه

در آمد  ضعیف بلند - مدت رژیم  های غذایی محدود- انرژی در  مورد کاهش وزن  منجر به جلب  توجه عظیمی در رژیم های غذایی کاهش دهنده  وزنی  شده است  که در آنها ساختار ماکرو تغذیه ای تغییر می کند  اما جذب کالریکی به  طور کلی متمایز  نمی شود. هم رژیم های غذایی کم چربی وهم رژیم های  غذایی کم کربوهیدراتی  در چربی و پروتئین  موجب  کاهش  در جذب کالریکی ادلیبی تیوم و کاهش  وزن  در انسان  می شود  بنابراین  چنین به نظر می آید  که رژیم های  غذایی با مقداری چربی  دارای  همان نتایج درمانی  هستند  که این بر خلاف این حقیقت است  که مصرف بیش از اندازه  چربی چاقی را افزایش می دهد  اگر مقدار پروتئین  بالا  و در مقابل  مقدار کربوهیدرات  پایین  تر از  رژیم  غذایی کم  کربو هیدراتی  باشد این  تناقص را می توان  به خوبی توضیح داد.

شامل 20 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق اثرات رژیم های غذایی پر پروتئین بر روی فاکتورهای کاهش وزن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد