اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله مهاربند ها و ابرمهاربند ها

اختصاصی از اینو دیدی دانلود مقاله مهاربند ها و ابرمهاربند ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله مهاربند ها و ابرمهاربند ها


دانلود مقاله مهاربند ها و ابرمهاربند ها

امروزه با گسترش روز افزون ساخت سازه‌های بلند به عنوان نمادی از پیشرفت و توسعه، ضرورت انتخاب سیستم‌هایی جهت تحمل بارهای جانبی ناشی از باد و زلزله به گونه‌ای که به شکل بهینه با کمترین مصالح، بیشترین جذب انرژی را در سازه داشته باشند از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

این پژوهش بر روی قاب‌های 20، 30 و 40 طبقه در نرم افزار المان محدود ABAQUS بررسی می‌شود تا مناسب‌ترین سیستم مقاوم جانبی که بتواند بیشترین بازده و کارایی سازه را داشته باشد، انتخاب شود. بدین منظور دو سیستم قاب خمشی در ترکیب با دیوار برشی فولادی و بادبندهای بزرگ مقیاس (ابربادبندها) با این فرض که میزان مصرف فولاد در دو حالت برابر باشد را در نظر می‌گیریم.

در آغاز با تحلیل استاتیکی غیرخطی با در نظر گرفتن رفتار غیرخطی هندسی و مصالح به بررسی پارامترهای مقاومت نهایی، سختی ارتجاعی، ضریب شکل‌پذیری، ضریب رفتار، قابلیت جذب انرژی و همچنین بررسی رفتار هیسترزیس تحت بارگذاری چرخه‌ای می‌پردازیم و همچنین بررسی می‌گردد افزایش تعداد طبقات چه تاثیری بر پارامترهای فوق خواهد گذاشت. در ادامه در یک مطالعه تکمیلی، به ارزیابی رفتار نمونه‌ها تحت زلزله‌های حوضه دور و نزدیک گسل توسط تحلیل دینامیکی تاریخچه زمانی غیرخطی خواهیم پرداخت.

نتایج تحلیل‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که سیستم دیوارهای برشی فولادی دارای شکل‌پذیری و قابلیت جذب انرژی بالاتری بوده ولی با افزایش ارتفاع به دلیل اثرگذاری مسئله خمش میزان کاهش شکل پذیری در سیستم دیوارهای برشی فولادی بیشتر است. براساس آنالیز دینامیکی انجام شده در سیستم بادبندهای بزرگ، رکوردهای نزدیک گسل سبب افزایش تمرکز خسارت در طبقات پایین می‌شوند، دیوارهای برشی فولادی از این لحاظ رفتار بهتری از خود نشان دادند.

شامل 20 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله مهاربند ها و ابرمهاربند ها
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد