اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله تابستان و اوقات فراغت

اختصاصی از اینو دیدی دانلود مقاله تابستان و اوقات فراغت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله تابستان و اوقات فراغت


دانلود مقاله تابستان و اوقات فراغت

با شروع فصل تابستان و به دنبال آن تعطیل شدن بچه‌های مدرسه رو، یکی از مشکلات خانواده‌ها چگونگی برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت بچه‌هایی است که امکانات تفریحی عمومی برای آنها فراهم نیست.لاجرم تعدادی از این بچه‌ها برای سرگرم کردن خود و لذت بردن از اوقات فراهم شده روی آوردن به بازی‌های کامپیوتری است. در این نوشته سعی شده تا برخی از سؤالاتی را که در ذهن بسیاری از اولیا وجود دارد مطرح و در حد توان یک مقاله کوتاه به بررسی چند و چون آن‌ها پرداخته شود.

اشکالاتی را که برخی از پدرومادرها بر بازی‌های کامپیوتری وارد می‌کنند، ضعف بینایی، چاقی در اثر کم تحرکی، خمیدگی پشت درد بر اثر نشستن های متوالی و اعتیاد به این نوع بازی‌ها می‌باشد. ولی از آن جایی که همیشه همراه هر پدیده‌ای نقاط ضعف و قوت نیز خود را نشان می‌دهند. باید برای کاهش مشکلات و افزایش موارد مطلوب حد اعتدال را رعایت کنیم که این امر به عهده اولیا و نحوه برخورد آن‌ها با فرزندانشان می‌باشد. بازی‌sims‌ یکی از مشهورترین بازی‌های دنیای کامپیوتری است. این بازی‌ در واقع استراتژی نیست بلکه‌simulation‌ یا شبیه‌سازی زندگی واقعی است و نسخه اول و دوم آن در برخی مدارس ابتدایی کشورهایی چون انگلستان و ایالات متحده به عنوان یک واحد درسی تدریس می‌شود.

حال چند سؤال ساده مطرح می‌شود که البته پاسخ‌های ساده‌ای هم می‌توانند داشته باشند. آیا خمیدگی پشت نمی‌تواند در اثر نشستن روی نیمکت های غیراستاندارد مدارس ایجاد شود؟ پس آیا فرزندان‌مان را از رفتن به مدرسه محروم کنیم؟ آیا چاقی در پی عدم تحرک‌های دیگر ایجاد

شامل 6 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله تابستان و اوقات فراغت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد