اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد مشاورة ارزیابی

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق در مورد مشاورة ارزیابی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد مشاورة ارزیابی


تحقیق در مورد مشاورة ارزیابی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه20

                                                             

فهرست مطالب

 

  مشاورة ارزیابی

پیشنهادی چیست؟

 

چالش با متخصصین تغییر و تحول (CPS)

 

تولیدعملکرد داخلی حقیقی، و یادگیری سازمانی، متخصصین تحول استدلال می‌کنند که مدیران خط به طور فزاینده‌ای روی «اعداد» تمرکز دارند و فاکتورهای انسانی که هر کس قبول دارد در ابتدای کار اهمیت دارند، را نادیده می‌گیرند.

 

به عنوان مدیر در این موسسه، شما به دقت به متخصصین تحول گوش فرا می‌دهید می‌فهمید که به داده‌های بیشتری برای درک صحیح از وضعیت نیاز دارید، بنابراین درصدد نشست مشترکی به CP ها ومدیران خط بر می‌آیید.

 

قبل از اینکه بخواهید با CPها برای نوشتن اوله ملاقات کنید. اوله به توصیف رویدادی می‌پردازد. که مسائل و مشکلاتشان را نشانمی‌دهد و اینکه چگونه تلاش می‌کنند تا با مدیران خط برخوردکنند. در ضمن، تصور کگنید که این اوله به یک دلیل تنزل می‌یابند.کولاژ (اتصال) استراژی‌هایی که CPها گفتند استفاده می‌کنند. شما ممکن است به ظاهر داشته باید که این همان سناریویی است که به ما اجازه داد Tom  را خلق کنیم، متخصصص تحولی که کاری داشت که قبلاً به طور مفصل مطرح شده بود. مثلا در این مورد، مرحله بعدی ملاقات با cpها و استفاده از مورد به عنوان  عاملی برای بحث است. بیاید فرض کنیم که گفتگو در  ای مورد مشابه با گفتگو با CPهایی است که در فصل 4 معرفی شدند. من می‌خواهم بازدید دوباره‌ای کنم که گفتگو برای توصیف نکات محرمانه‌ای که درحال مشاوره با CPها داشتم به Tom ارائه شده باشند. در انجام این کار، تلاش خواهم کرد روشی را مدلسازی کنم که شان دهد مدیریت ارشد به هداثت پژوهشی در مورد شایستگی CPها و از بخشی طرحهای آ«ها برای تحول سازمانی می‌پردازد.

 

- مشاوره CPها: CP1 پیشنهاد می‌کند که کلیه برای Tom «عکس العمل نیست، ولی می‌تواند انفعالی باشد» CP2 اشاره می‌کند که Tom باید «نوع خاصی از گفتگو را توسعه دهد، مفهوم واقعی از چیزی که موضوعات حیاتی برای

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد مشاورة ارزیابی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد