اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت بررسی عملیات معدنکاری و اثرات آن بر روی محیط زیست

اختصاصی از اینو دیدی پاورپوینت بررسی عملیات معدنکاری و اثرات آن بر روی محیط زیست دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت بررسی عملیات معدنکاری و اثرات آن بر روی محیط زیست


پاورپوینت  بررسی عملیات معدنکاری و اثرات آن بر روی محیط زیست

در 18 اسلاید

چکیده:
توسعه از یک سو با صنعت و تکنولوژی و از سویی دیگر با تخریب و آلودگی ارتباط ارگانیک دارد. امروزه دیگر نمی توان متوقع بود که همراه با توسعه صنعتی که از ملزومات پیشرفت علمی و اقتصادی بشر است، محیط زیست دست نخورده باقی بماند. مدیریت محیط زیست نیز بدنبال چنین امر محالی نیست، لیکن تقلیل آلودگی و کاهش اثرات تخریبی آن در حدی معقول در روند توسعه ای پایدار، همراه با استفاده از تکنولوژیهای متعادل همواره برای حفظ و تضمین سلامت ، رشد و تعالی حال و آینده موجودات کره زمین، مدنظر بوده است. این مهم از طریق ذیل ممکن می گردد.
مدیریت صحیح
آموزش محیط زیست
ارزیابی زیست محیطی
تصویب لوایح و قوانین لازم جهت پیگشیری و کاربری لوازم مورد لزوم
نظارت و پایش بموقع و صحیح

مقدمه:

با پیشرفت صنعت در اثر عدم دقت و پیش بینیهای لازم یک مشکل جهانی به نام آلودگی محیط زیست ایجاد شده که همه را نگران و مضطرب ساخته است.

عملیات معدنکاری نیز در آلوده کردن و تغییرات محیط زیست دخالت دارد و برای جلوگیری از آن باید چاره اندیشی شود. زندگی امروزی بشر به صنایع و فناوری نوین وابسته است و انسان نمی تواند خود را از منابعی که تمام وسایل زندگی امروزه او را فراهم می سازد جدا کند. ولی با استفاده ازمظاهر مفید و سودمند صنایع و فناوری نوین باید به کمک همین فناوری از معایب و زیانهای وارده جلوگیری شود و به ویژه برای میهن زرخیز ما ایران که در راه توسعه صنعتی گامهای سریعی برمی دارد و هنوز مشکلات کشورهای توسعه یافته را ندارد واجب است که هنگام ایجاد و تأسیس صنایع معدنی و هنگام طراحی روشهای استخراجی، متخصصین و صاحب نظران مسایل مربوط به آلودگی محیط زیست را در نظر گیرند، تا به مسایل و مشکلاتی که امروزه کشورهای توسعه یافته با آنها مواجه هستند و با صرف هزینه های بسیار سنگین باید آنها را حل و برطرف کنند، مواجه نشود.

عملیات معدنکاری، ارزیابی زیست محیطی، محیط زیست، آلودگی هوا،  صنعت 


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت بررسی عملیات معدنکاری و اثرات آن بر روی محیط زیست
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد