اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود کارآموزی مجتمع گاز پارس جنوبی

اختصاصی از اینو دیدی دانلود کارآموزی مجتمع گاز پارس جنوبی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود کارآموزی مجتمع گاز پارس جنوبی


دانلود کارآموزی مجتمع گاز پارس جنوبی

 اکنون که در صدمین سالگرد فوران اولین چاه نفت ایران هستیم، باید توجه داشت که پس از گذشت صد سال از آغاز تاریخ صنعت نفت و گاز، کشور هم اینکه توانسته است به تکنولوژی های تازه و همگام با پیشرفت های جهانی دست یابد که قطعاً نتیجۀ برنامه ریزی های کلان و منسجم در این حوزه در یک دهۀ اخیر بوده است. در همین حال، با توجه به برنامه ها و شاخص هایی که در پایان برنامۀ توسعه 20 ساله بویژه در حوزۀ گاز کشور باید به آن دست یافت، لازم است روند پیشرفت های تکنولوژیکی و فنی در این بخش با شتابی بیش از ظرفیت های فعلی ایجاد شده، تداوم یابد. نگاهی کلی به شرایط فعلی کشور در بخش گاز و اهداف برنامه چشم انداز 20 ساله به خوبی این موضوع را تائید
 می کند.
- در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران 13/28 تریلیون متر مکعب ذخیره گاز طبیعی دارد و دومین دارنده ذخایر  گاز طبیعی جهان بعد از روسیه به شمار می رود، اما سهم ایران از تولید جهانی گاز متناسب با ذخایر آن نیست و پس از کشورهای روسیه، آمریکا و کانادا در رتبۀ چهارم تولید قرار دارد.
- تولید گاز طبیعی  در ایران با متوسط  رشد سالیانه3/11 درصد از 77 میلیارد متر مکعب در سال 2002 به 132 میلیارد متر مکعب در سال 2008 رسیده است و پیش بینی شده است که این رقم در سال 2021 به 274 میلیارد متر مکعب برسد.
- گاز طبیعی سهم قابل توجهی در سبد انرژی کشور دارد و روند مصرف گاز سیر صعودی را طی می کند؛ بطوریکه ایران بعد از کشورهای آمریکا و روسیه در رتبۀ سوم مصرف گاز قرار دارد و پیش بینی می شود ایران در سال های آینده یکی از مصرف کنندگان بزرگ گاز طبیعی در جهان باشد. در مقابل  در افق سند چشم انداز 20 ساله توسعه اقتصادی کشور ، برنامه هایی برای بخش گاز ترسیم شده است که عبارتند از : کسب رتبۀ دومین تولید کننده گاز طبیعی در جهان، مشارکت بیشتر در تجارت جهانی گاز از طریق خط لوله ، LNG و دیگر اشکال گاز طبیعی ، گاز رسانی به مناطق شهری و روستایی کشور، تأمین گاز بخش صنعت ، نیروگاهها و گاز سوز کردن خودروها و ...
در همین حال شرکت ملی گاز ایران برای پاسخگویی  به نیاز روز افزون مصرف گاز در کشور ، یک سری طرح های توسعه ای از جمله گسترش و توسعه مجموعه پالایشگاههای منطقۀ پارس جنوبی را در دست برنامه و اجرا دارد و جذب اینجانب و سایر همکاران به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی  مورد نیاز طرحهای توسعه ای شرکت ملی گاز، در همین راستا می باشد تا با بهره برداری از این طرحها، در راستای تحقق کامل اهداف برنامه توسعه 20 ساله گام نهد.

 مقدمه
فصل اول
2-1 تاریخچه صنعت گاز در ایران
3-1 دلایل ارجع بودن گاز طبیعی به سایر سوخته
  شرح عملیات
 6-5  سیستمهای کنترل عملیات Process Control :
انتقال حرارت
انواع‌ عایق‌ بندی‌
1-1 تاریخچه مصرف گاز طبیعی در جهان
26-4 ذخیره وصادارت میعانات گازی تثبیت شده(واحد 8100/8200)    
عایقهای حرارتی وبرودتی                                                
*عایق‌ "insulation"
روشهای‌ گرم‌ نگهداشتن‌ خط لوله‌
انواع‌ Tracing :
کمپرسورها و پمپها

 

شامل 177 صفحه فایل word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود کارآموزی مجتمع گاز پارس جنوبی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد