اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله درباره مزیت امضای الکترونیکی

اختصاصی از اینو دیدی مقاله درباره مزیت امضای الکترونیکی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله درباره مزیت امضای الکترونیکی


مقاله درباره مزیت امضای الکترونیکی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:11

فهرست و توضیحات:

مزیت امضای الکترونیکی

امضای الکترونیک :

بهره‌برداری از امضای الکترونیکی

دستور‌المعل ایجاد خدمات تأسیسات میانی پروژه‌ی امضا و صدور گواهی دیجیتال در آینده تدوین و منتشر خواهد شد. مطابق این دستور‌العمل پیش‌بینی شده است که دارندگان شرایط لازم در دو بخش دولتی و خصوصی بتوانند تأسیسات میانی را ایجاد و سرویس‌دهی نمایند. همچنین دفاتر تعیین هویت و ثبت نام متقاضیان نیز برای دریافت امضا و گواهی دیجیتالی نیاز است که براساس دستورالعمل مربوطه هنگام راه‌اندازی عملیاتی پروژه فعال خواهند شد؛ این دفاتر ثبت، مسوول پاسخگویی به متقاضیان امضا و صدور گواهی دیجیتالی برای دریافت خدمات هستند.

پروژه‌ی امضا و صدور گواهی دیجیتالی دارای زیرساخت‌هایی از جمله سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هستند،  زیرساخت‌های مذکور در حال حاضر به دلیل انتقال دانش و فناوری به داخل کشور وارداتی است، اما در کنار اقدامات انجام شده برای پروژه، نرم‌افزارهای داخلی نیز تولید شده و در مرحله‌ی تست قرار داشته و به این ترتیب دیگر نیاز به کشورهای خارجی در زمینه‌ی نرم‌افزاری بسیار محدود خواهد شد.

در خصوص چگونگی تأمین امنیت در امضا و صدور گواهی دیجیتالی، بدون شک صدور گواهی دیجیتالی و استفاده از امضای الکترونیکی در ماهیت، امنیت را به همراه خواهد داشت، ولی جلب اعتماد مصرف‌کنندگان به این تأسیسات فنی از طریق قوانین و مقررات مربوطه صورت خواهد گرفت و این قوانین همچون چتری حمایتی بالای امضا و گواهی دیجیتال قرار می‌گیرد. البته حتما قبل از توسعه‌ی عملیاتی سیستم، تست‌های مختلفی بر روی آن انجام شده و می‌شود تا اطمینان نسبی از کفایت امنیت سیستم حاصل شود.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله درباره مزیت امضای الکترونیکی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد