اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه سردخانه ها

اختصاصی از اینو دیدی پایان نامه سردخانه ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
پایان نامه سردخانه ها

منجمد نمودن و منجمد نگهداری و خنک نگهداری از روشهای شناخته شده و قدیمی نگهداری مواد خوراکی می‌باشند در دوران ماقبل تاریخ، در مناطقی که دارای آب و هوای سرد و یخبندان بوده اند، گوشت شکار را در یخچالهای طبیعی ذخیره نموده و به مرور مصرف می کردند. در نیمه دوم قرن 19 میلادی، مواد خوراکی مانند مرغ، گوشت و ماهی به طور محدودی به صورت یخ زده به بازار مصرف عرضه می گردید. اینگونه مواد را در مناطق سردسیر در یخچالهای نزدیک شهرها منجمد نموده و مخلوط با یخ توسط واگن به شهر حمل می کردند.

در سال 1875، اولین سیستم مکانیکی تبرید با استفاده از گاز آمونیاک در آمریکا آغاز بکار نمود. در ابتدا استفاده از این دستگاه بخاطر نبودن سردخانه جهت نگهداری مواد خوراکی منجمد شده، با استقبال مواجه نگشت.

در سال 1920، در نتیجه تحقیقات و تلاشهای مدادم، کلارنس بیردسی، صنعت جدید مواد خوراکی یخ زده رونق فراوان یافت.

امروزه نگهداری مواد غذایی به شیوه منجمد سازی و خنک نگهداری اهمیت فوق العاده ای یافته است و روز به روز بر وسعت آن از لحاظ حجم غذای منجمد گشته افزوده می گردد. در ایالات متحده آمریکا، مقدار مواد خوراکی منجمد گشته حدوداً معادل مواد خوراکی تازه و قوطی شده می باشد.

 

دانلود فهرست پایان نامه به همراه خلاصه ای از صفحات

هزینه دریافت رمز و دانلود پایان نامه 40000 تومان است.

 

روش خرید اول

مبلغ میتوانید به صورت کارت به کارت به حساب بانک ملی به شماره کارت 6037997128406676 به نام محمدرضا نجیب واریز نموده.و به شماره 09382758338 اس ام اس نمایید.رمز فایل در همان لحظه به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

 

روش خرید دوم

با وارد نمودن ایمیل خود به شکل صحیح و شماره تلفن همراه خود وارد درگاه بانک شده و پس از پرداخت وجه در لحظه لینک دانلود در صفحه برای شما نمایان می شود و همچنین فایل حاوی پایان نامه به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه سردخانه ها
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد