اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله اتصال زمین در شبکه های توزیع و پیشنهادات اصلاحی جهت بهبود سیستم حفاظتی

اختصاصی از اینو دیدی دانلود مقاله اتصال زمین در شبکه های توزیع و پیشنهادات اصلاحی جهت بهبود سیستم حفاظتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

این فایل به صورت PDF بوده و غیرقابل ویرایش می باشد.
تعداد صفحه: 9

لازم به ذکر است قیمت این مقاله در سایت سیویلیکا 30000 ریال می باشد.

 

چکیده مقاله:

موضوع اتصال زمین در شبکه های توزیع از مسائلی است که از بعد فنی و ایمنی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و با عنایت به وضعیت موجود و بعضاً غیر یکنواخت درشرکتهای توزیع بمنظور افزایش ضریب اطمینان کافی در بهره برداری صحیح و ایمن از شبکه ها و جلوگیری از خطرات ناشی ازحفاظت ناقص برای انسانها و تأسیسات ضرورت بررسی اتصال زمین موجود در شبکه های توزیع و رعایت اصول فنی استانداردها احساس می شود ، از اینرو در مقاله حاضر به مطالعة این موضوع پرداخته شده است و ضمن معرفی اجمالی زمین کردن الکتریکیوحفاظتی به چگونگی استفاده از الکترود زمین در اطراف یک پست زمینی توزیع و اقدامات حفاظتی تکمیلی جهت جلوگیری از بوجود آمدن ولتاژ تماس خطرناک در صورت بروز اتصال بدنه در دستگاهها اشاره شده است .
از آنجائیکه شبکه های توزیع ایران عمدتاً از نوع T.N می باشند مشخصه های اصلی این سیستم از قبیل مقاومت الکتریکی اتصال به زمین ، سطح مقطع هادی حفاظتی ، خنثی و سایر موارد معرفی گردیده است . در پایان 12 نکته مهم و کاربردی برای رسیدن به شرایط مطلوب جهت سیستم حفاظتی معرفی شده است . از جمله این موارد سطح مقطع هادیهای نول و عدم استفاده از فیوز برای سیم نول، انتخاب سطح مقطع مناسب برای سیم نول وغیره می باشد .


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله اتصال زمین در شبکه های توزیع و پیشنهادات اصلاحی جهت بهبود سیستم حفاظتی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد