اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایانامه خدمات پهن‌باند

اختصاصی از اینو دیدی پایانامه خدمات پهن‌باند دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایانامه خدمات پهن‌باند


پایانامه خدمات پهن‌باند

شلینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:84

فهرست و توضیحات:

چکیده
مقدمه
پیشگفتار
بیان مسئله
سوالات تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیات
تعریف نظری وعملیاتی
اهمیت وضرورت تحقیق
پیشینه تحقیق
گزارش تحقیق
کلیات و مبانی نظری
اهداف پژوهش
روش کار تحقیق
روش تحقیق و تحلیل داده ها
داده های آماری
جمع بندی و نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع و ماخذ

سکوی انعطاف پذیر برای پیاده سازی سرویس های جدید

رقابت ، نیازهای متنوع و مختلف و جلب نظر مشتری در سرویس دهندگان بزرگ (Enterprise)، نیاز به سرویس های جدید و اختصاصی را بوجود می آورد. به همین دلیل بسیاری از این سرویس دهنده گان بدلیل نداشتن تجربه لازم و کافی در ارتباط با این نرم افزارها، به برنامه هائی روی می آورند که اولا هزینه بالائی دارند، دوما بدلیل ساختارهای محدود این برنامه ها، اضافه کردن امکانات جدید به سختی انجام می شود. از طرف دیگر ریسک تست عملکرد صحیح این نوع نرم افزارها بالاست.

پروژه IBSng با هدف انعطاف پذیر ی و با اصول مهندسی نرم افزار طراحی و انجام شده است و به راحتی قابلیت تطبیق با محیط های اجرا یی متفاوت و برآورده کردن نیاز های جدید سرویس دهندگان را دارد. تغییرات جدید در IBSng عمدتا بصورت اضافه کردن Module های جدید و مستقل به سیستم است که از پیچیدگی بیش از حد نرم افزار جلوگیری می کند.IBSng قابلیت تطبیق با هر سرویس دهنده (Nas) ، برای هر گونه سرویسی را دارد و هیچ گونه محدودیتی برای رابطه با سرویس دهندگان از نظر پروتکل ارتباطی ندارد.

  • تعداد کاربر همزمان بالا

IBSng بدلیل ساختار بهینه، قابلیت تحمل تعداد کاربر همزمان بالا (بیش از چند هزار) را، دارد. استفاده از پایگاه داده ها در IBSng به گونه ای بهینه شده که تعداد درخواستها به پایگاه داده را به حداقل می رساند. همچنین با ساختار چند لایه In Memory Caching خود از حافظه سیستم برای افزایش بازدهی استفاده می کند.

بعلاوه IBSng از روش رویدادی (Event Driven) برای اجرای الگوریتم های خود (مثلا برای قطع اتصال کاربران روی خط) استفاده می کند که عملا باعث می شود تعداد بالای کاربران روی خط تاثیر خطی بر روی فشار سیستم داشته باشد.

همچنین برای جلوگیری از مختل شدن سرویس در load بالا (مثلا ورود همزمان 1000 کاربر بعد اتصال ناگهانی سرویس)، IBSng محدودیت هایی بر روی تعداد کاربر در حال پردازش سیستم اعمال می کند و بقیه کاربران در صف پردازش قرار می گیرند و به این طریق load سیستم تقسیم شده و از متوقف شدن سرویس جلوگیری می شود.

IBSng عمدتا از روش های غیر همزمان برای رابطه با دستگاه های خارجی و Nas ها بهره می برد. بطور مثال از Radius Update Accounting برای بروز رسانی اطلاعات کاربر استفاده می کند. به این ترتیب رابطه مدیران سیستم با سرویس IBSng تاثیری بر کارکرد آن نمی گذارد.

  • سرویس قابل اطمینان

IBSng از الگوریتم هایی برای بهینه سازی اتوماتیک (Auto Healing) بهره می برد تا بتواند سرویس دهی مطمئنی داشته باشد.

IBSng بطور متناوب کاربران خود را با کاربران واقعی Nas مقایسه می کند و مثلا در صورت خاموش یا خارج از دسترس شدن Nas کاربران را خارج شده در نظر بگیرد. و حتی در صورت وصل مجدد، کاربران قبلی را به لیست کاربران روی خط برای انجام حسابداری اضافه کند.

همچنین در صورت وجود مشکل در رابطه با Nas( مثلا Packet Loss)، برنامه به صورت اتوماتیک اقدام به Retry در انجام درخواست مورد نظر (مثلا Force Disconnect) کردن کاربر می کند.

IBSng Radius Server قابلیت تشخیص بسته های تکراری و خراب را دارد و برای کار با Nas های غیر استاندارد نیز تطابق یافته است.


دانلود با لینک مستقیم


پایانامه خدمات پهن‌باند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد