اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایانامه روش پژوهش جامعه ی مورد پژوهش

اختصاصی از اینو دیدی پایانامه روش پژوهش جامعه ی مورد پژوهش دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایانامه روش پژوهش جامعه ی مورد پژوهش


پایانامه روش پژوهش جامعه ی مورد پژوهش

شلینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:7

فهرست و توضیحات:
چکیده
مقدمه

 در این فصل به توضیح روش پژوهش جامعه ی مورد پژوهش، نمونه و روش نمونه گیری پرداخته       می شود سپس ابزارهای اندازه گیری و اعتبار (پایایی) و روایی این ابزار ها مورد بحث قرار خواهند گرفت .

روش پژوهش

روش های پژوهشی، در واقع ابزارهای دستیابی به واقعیت به شمار می رود. در هر پژوهش، پژوهشگر تلاش می کند تا مناسب ترین روش را انتخاب کند و آن روشی است که دقیق تر از روش های دیگر قوانین واقعیت را کشف کند و بنابراین شناخت واقعیت های موجود و پی بردن به روابط میان آن ها مستلزم انتخاب روش پژوهش مناسب است (دلاور ،1381).

با توجه به ماهیت پژوهش، پژوهش حاضر از نوع توصیفی و علی مقایسه ای است. پژوهشگر در نظر دارد به وسیله پرسشنامه استاندارد، انگیزه مشارکت مردم را به ورزش همگانی در دو گروه زنان و مردان مقایسه نمایید.

جامعه آماری

با توجه به قلمروی زمانی و مکانی این پژوهش و بر اساس گزارشات بخش اطلاعات آمار هیئت ورزش همگانی اداره کل تربیت بدنی و مرکز ورزش و تفریحات سالم شهرداری مشهد، جامعه ی آماری این پژوهش را افراد شرکت کننده در ورزش همگانی در سال 1387 تشکیل می دهد. که بر این اساس جامعه آماری شامل 11470 عضو می باشد.(6140 مرد،5330 زن).

نمونه آماری و روش نمونه گیری

 پژوهشگران غالباً توانایی اجرای پژوهش بر کل اعضای جامعه را ندارند. به همین دلیل پژوهش خود را به نمونه کوچکی محدود می کنند. یکی  از  تصمیمات مهمی که در پیش روی پژوهشگر قرار دارد، انتخاب نمونه است. نمونه ای که باید نماینده ای باشد که پژوهشگر قصد تعمیم یافته های تحقیق را به آن دارد (دلاور ،1384).


دانلود با لینک مستقیم


پایانامه روش پژوهش جامعه ی مورد پژوهش
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد