اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایانامه بررسی مردم شناسی

اختصاصی از اینو دیدی پایانامه بررسی مردم شناسی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایانامه بررسی مردم شناسی


پایانامه  بررسی مردم شناسی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:141

فهرست و توضیحات:

 بررسی مردم شناسی

دیدگاه اجتماعی

اهمیت و ضرورت مسئله

انگیزه تحقیق

اهداف تحقیق بررسی

مبتنی بر کشاورزی است ، وصلت در محیط روستایی ، در امر تولید اقتصادی سهم بسزایی را دارا است و زن و مرد را ملزم می کند که دوش به دوش هم در این فعالیت زراعی شرکت نمایند . به موازات آن ؛ چون خانواده به صورت کم و بیش گسترده معنا می یابد ، وجود اعتقادات سنتی و مذهبی با فشارهای اجتماعی موجود بر روی جوانان آنها را زودتر به امر ازدواج تشویق می نماید . از ویژگیهای مهم ازدواج در ایران مذهبی بودن آن است که به این دلیل عمل به دستورات یکی از عوامل موثر در ازدواج تلقی می گردد .

در محیط شهرها بخصوص شهرهای بزرگ و در حال توسعه وضع به گونه ای دیگر است . زندگی صنعتی شهر که به دنبال خود رفاه اجتماعی را به همراه دارد ، افراد را ملزم می کند که درپی تحصیل و یا به دنبال پیدا کردن شغل مناسب باشند و در کنار آن از سایر امکانات زندگی شهرنشینی که بی تاثیر در طرز تلقی جوانان از امر ازدواج نمی باشد ، استفاده نمایند . از این روست که کم اثر شدن اعتقادات مذهبی و باورهای سنتی در ازدواج و به موازات آن شرایط خاص یک زندگی صنعتی به همراه تمامی مشکلاتش برای جوانان ، آنها را به مراتب کمتر از گذشته به سمت ازدواج می کشاند از امر زناشویی در میان شهرنشینان از موانع عمده ای برخوردار است .

در روستاها معمولا سن ازدواج به مراتب پایین تر از مناطق شهری است که یکی از بهترین دلایل آن را می توان اقتصاد مبتنی بر کشاورزی و وابستگی افراد به زمین زراعی دانست که افراد را ملزم به ازدواج زودرس می نماید . هرچند تحولاتی که در شهرها رخ داده ، روستاها و ایلات را نیز بی تاثیر نگذاشته است و منجر به تغییراتی در روند امر ازدواج در این مناطق شده است .

 


دانلود با لینک مستقیم


پایانامه بررسی مردم شناسی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد